Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua!!! leijonan kanssa trouble....  (Luettu 10924 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
christa88
Vieras
« : 18.04.2006 15:03:43 »

hei!!

Mulla on erittäin hankala tilanne... Kirjoitin aiemmin exästäni ja meidän tilanteesta. Nå nyt on kulunu jo melkein kolme kuukautta. Ja mä rakastan sitä vielä. Olen kasvanut tästä jutusta tosi paljon, ja en ole enää se mustasukkainen ja perässäroikkuva tyttö ilman itsetuntoa. Nyt olen iloinen, tosi paljon kypsempi ja osaan rakastaa itseäni. Olen antanut kaikki exäni tekemät jutut anteeksi. Mutta haluan hänet vielä takaisin. tein kuitenkin tosi pahan jutun...pari kertaa ennen sitä viimeistä break-uppia tein bänät, mutta aina otin hänet takaisin....Olen NIIN pahoillani siitä, ja toivon että en koskaan olisi ottanut hänet niin itsestäänselvyytenä. ja lopulta hän sai tarpeekseen. Pelkään että hän ei koskaan anna anteeksi tätä, ja se tuntuu niin pahalta, koska olen antanut anteeksi kaikki hänen tekemänsä jutut jotka loukkasivat minua. Kuitenkin olen havainnut että hän vielä välittää minusta...hänen sanojensa mukaan vain ystävänä, mutta on vaikeaa uskoa. Kun en puhu tai pidä kontaktia vähään aikaan hän puhuu minulle. ja sanoo että sun hiukset näyttää hyvältä....tunnen että kun hän ei tiedä että olen siinä odottamassa hän alkaa kiinnostua enemmän. outoa??? ja vaikka minä aina hymyilen nähdessäni hänet, ja moikkaan, hän ei koskaan hymyile takaisin. En tajua mitää teen väärin!!! Hän tuntuu olevan vihainen minulle koko ajan, mutta kysyessäni hän vain vastaa että ei ole. En todellakaan tajua tätä tilannetta... Hänhän kuitenkin sanoo ikävöivänsä suhdetta, ja tunnen samoin. Mutta jos yritän kysyä jos hän haluaa uudelleen, hän vain vastaa ensin että ei  tiedä, ja sitten että ei halua. en tajua yhtään tätä??? Voisko joku sanoa mielipidettäään??? Luulen että hän ei ole antanut vielä minulle anteeksi, mutta hän vain välttää vastaamasta koko kysymykseen... tiedän että leijonat ovat ylpeitä mutta mitä pitäisi vältää tekemästa koko jutun vielä pahemmaksi?? En halua olla joku plan-B....mutta luulen että hän näkee meissä mahdollisuuden, mutta on vain liian ylpeä koska on aikaisemmin sanonut että ei halua minua...En tajua...Voisko joku vähän jeesata??
Kiitos etukäteen!! : )
tallennettu
uusihurmuri
Vieras
« Vastaus #1 : 18.04.2006 15:10:19 »

Silloin, jos leijona ei halua enää suhdetta, niin ne ei tosiaan halua enää suhdetta, sen päätöksen tekemiseen saattaa mennä kauan, mutta sen tehtyään leijona ei pyörrä päätään.
Suuntaa katse uusiin miehiin, jos voit, en usko sinun saavan sitä leijonaa takaisin, vaikka hänkin ehkä kaipaa teidän suhdetta.

Et ehkä halunnut kuulla tuota, mutta noin se asia usein on leijonien kanssa.
tallennettu
christa88
Vieras
« Vastaus #2 : 18.04.2006 15:50:17 »

mutta miksi ei haluaisi suhdetta jos tuntee samoin ja tietää että se voisi toimia? En tajua miksi hän on niin vihainen...eikö se johdu, tai voisi johtua siitä että hän ei ole vielä valmis luopumaan meistä, koska hän tietää että haluan hänet takaisin, joten hän tietää että odotan, joten hän voi vain sanoa että ei halua minua....mutta silloin kun tulee tosi eteen...niin mitä sitten??? en kyllä oikein usko että rakkaus kuolee noin nopeasti...ei ole minun kannaltani. Ja hän tuntuu olevan vielä aika surullinen. Eikö tosiaan ole minkäänlaista toivoa?
tallennettu
uusihurmuri
Vieras
« Vastaus #3 : 18.04.2006 16:04:15 »

Leijona on äärimmäisen itsepäinen merkki, mutta ainahan toivoa on. Tuon sinun kertoman perusteella luulisin hänen päättäneen ettei halua enää suhdetta?

Voithan kysyä häneltä suoraan? Sillä tavalla asiallisesti kysyä, ei mitään tunnepurkausta, leijonat halveksivat roikkuvia ja itsetunnottomia ihmisiä yleensä.
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #4 : 18.04.2006 17:03:52 »

Mun entinen leijona mies taas oli kauhee roikkuja crazy2 teki kokoajan kaikkensa, että olisi hyvä olla, tavallaan pelkäs, että jätän sen idiot2 minua ainakin ahdisti ja lujaa ei ollut enää haastetta ja tuntu että sille oli aivan sama kaikki kuhan minusta tuntui hyvälle, sitten alkoi valta taistelu knuppel2 en tiiä, mutta ihmeellinen otus on leijona ainakin oinaalle 2funny ei mulle sopinut se persoona ei...christa jotenkin nyt et halua hyväksyä sitä, että toinen ei halua jatkaa :Smiley ehkä antaa hänen hengittää ja antaa olla, aika näyttää sen tuleeko teistä mitään vaiko ei..miehet ahdistuu muutenkin jos niiltä vaaditaan liikaa tunne puolella, ei ne välttämättä osaa vastata niin että nainen saa hyvän mielen Wink *ei yleistä* kannattaa keskittyä vaan itseensä ja omiin haluihin enemmän ja antaa ajan kulua smitten Tsemppiä!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5 : 18.04.2006 17:28:45 »

christa en tiedä osaanko sanoa mitään järkevää, mutta kaikkien elämässä voi olla muutama tärkeä ihminen joiden kanssa tietysti kovasti haluaisi olla. jos on aika lopettaa esim olla vain ystäviä, niin sitten on sen aika eikä siitäkään ole takeita koska ne pomppivat kuvaan, minun exini selitti eilen vuolaasti miten tärkeä olen ollut mutta toinen ei varmasti tee sitä. nyt olen vain odotuskannalla että tulenko vielä löytämään ketään tärkeää vai nämäkö kolme ne oli. tavallaan tiedän mitä kaikkea suhteessa voi tapahtua, siksi en ole hulluna suhteen perään.

sun kannattaisi varmaan ottaa hieman etäisyyttä asiaan. kun menee ahdistuksen ja vihan puolelle mitä minäkään en käsittänyt (kaurisexä)- jouskariex sanoi että miehet projisoi omaa kyvyttömyyttä ja omaa vihaa usein naiseen, kun eivät muuta osaa silloin kun aikovat lopettaa kaiken. se on kyllä vaikea käsittää.  Undecided sielujen sopimuksista saa kuulla ehkä regressioterapiassa tai kuoleman jälkeen! muuten ei välttämättä tajua miksi sopi auttavansa jotakuta, olevansa tämän elämässä tietyssä vaiheessa. kuulin muuten senkin että miehet vihaa sitä että niitä autetaan. eli kaikki periaatteni onkin sitten mukavasti kyseenalaistettu viimeisen parin vuoden aikana, ei ihme että on niin burn out. kaikki on opetusta. kannattaa antaa niiden itse joskus sanoa mitä merkitsit heille jne.

nyt aika keskittyä rahaan (pakko).
« Viimeksi muokattu: 18.04.2006 17:31:15 kirjoittanut JupiterGirl » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aniel
Vieras
« Vastaus #6 : 18.04.2006 19:22:42 »

mutta miksi ei haluaisi suhdetta jos tuntee samoin ja tietää että se voisi toimia? En tajua miksi hän on niin vihainen...eikö se johdu, tai voisi johtua siitä että hän ei ole vielä valmis luopumaan meistä, koska hän tietää että haluan hänet takaisin, joten hän tietää että odotan, joten hän voi vain sanoa että ei halua minua....


UUUUUUH.... Minut on kasvattaneet 3 jellonaa... se YLPEYS se YLPEYS...
tallennettu
christa88
Vieras
« Vastaus #7 : 19.04.2006 15:13:01 »

Mmm-m....olen huomannut ton ylpeys-jutun aika selvästi. Mutta aika kai näyttää miten asiat sujuu. Mä en vaan oikeastaan jaksa enää mittiä koko asiaa ainakin vähään aikaan, on tullu mietittyä aivan tarpeeksi koko juttua....TIEDÄN kuitenkin että merkitsin hänelle paljon, ja vielä merkitsen....Pitää vaan odottaa ja kattoa. Olihan se ihan kiltti mulle tänään!!! Wink Smiley Wink Kyllä kai sekin vähä aikuistuu tässä. Ja jos ei halua mua, on sen ongelma. Kyllä mä jonkun muun löydän!!! (harvinaisen optimistisia sanoja, hehe)....Onhan sitä aina silloin tällöin aika vaikea hyväksyä, mutta kun rakastaa ei voi paljon tunteilleen.
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #8 : 19.04.2006 16:41:05 »

Christa..turha toivo luullakkaan, että noin nätti nainen jää yksin smitten
tallennettu
christa88
Vieras
« Vastaus #9 : 19.04.2006 16:52:10 »

Kiitos kiitos!!! smitten kiva kuulla!! Noo ei se toivo mihnkään lähde...ei kai muuten olis elossa vai mitä???
tallennettu
yellowstar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #10 : 19.04.2006 22:37:19 »

mies on kuin minun exäni, leijona myöskin.

hän lähti rumasti, minut lyttyyn haukkuen, pakatessaan hymyili ja sanoi, että koitahan pärjäillä. olin todella, todella hajalla. puoli vuotta elämästäni meni kuin sumussa. yhtään ei helpottanut, kun mies useaan otteeseen sanoi, että tahtoisi ehkä kokeilla uudestaan. kun kysyin suoraan, että tahtooko vai eikö, niin vastaus oli aina ei. välillä soitti ja kertoi, kuinka oli kavereilleen puhunut, että palaa luokseni ja perustamme perheen ja ostamme farmarin jne. kerrankin kysyi muuttaisinko hänen kanssaan taas saman katon alle. en vastannut silloin mitään ja kun muutaman päivän päästä kysyin asiaa uudestaan, mies pyörsikin puheensa.
erosta on nyt kahdeksan kuukautta ja miehellä on jo toinen tyttöystävä menossa, silti kuulemma ikävöi minua.
en minäkään ymmärtänyt, miksi emme voineet palata yhteen, edes kokeilla. enkä ymmärrä vieläkään.
jos vaan pystyt, niin lopeta toivominen. kun mies on tarpeeksi monta kertaa vihjaillut takaisin tulolla, eikä kuitenkaan tule, lakkaat jo uskomasta häntä.

en tiedä onko se ylpeys vai mikä, joka miestä pidättelee, mutta olisi vaikka puhumatta mitään, eikä elättelisi toivoa...
tallennettu

Ei se ole tyhmä joka kompastuu, vaan se joka ei ymmärrä nousta jaloilleen.
pirpaliina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Minähän se siinä...


Profiili
« Vastaus #11 : 20.04.2006 12:12:23 »

Jahhah !
Niin se vaan on jotta leijona kun rakkauteen pettyy, on kyyti kylmää.
Takaisin tuleminen tai uudelleen aloittaminen....niin ehkäpä jonkinlaista vallanhalua. :Smiley
Myös sellainen on mahdollista, että kokeilee viehätysvoimaansa josko vielä tepsii...eikä sitten loppujen lopuksi ole kiinnostunut pätkääkään.

 smitten
tallennettu

aurinko leijona kuu leijona askendenttioinas

(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider41.gif)
christa88
Vieras
« Vastaus #12 : 20.04.2006 16:54:10 »

mä tein sen mokan että mä otin sen vähän niinkuin että mä voin kyllä lopetta tän, mutta se ei....ja kun mä sanoin sille että nyt on loppu, niin sit se kyllä yritti että eikö voitais vaan ottaa pieni paussi, mutta mä olin niin jääräpäinen että sanoin ei.....en kuitenkaan halunnut tai luullut että se tosiaan loppuisi. olin niin epävarma ja kauhea ihminen.....en halunnut häntä menettää...ja sitten kun sanoin että sori, en mä sitä tarkoittanutkaan, niin se vaan sanoi että ei. ei halunnu enää. se sanoi kans että sä et tarkoita tota, kun mä sanoin että nyt on finito....mä väittäsin vastaan vaikka se oli oikeassa. Olen katunut tätä niin monta kertaa, ja toivoisin että voisin tehdä kaiken uudestaan ja toisin, mutta sehän ei käy... Tuntuu siltä että olen kyllä tarpeeksi jo katunut ja kärsinyt...mutta ei....ei sen mielestä. Se ei koskaan halua takaisin.En tiedä mitä tehdä...on se kyllä sanonu että katuu kaikkia juttuja...mut ei se auta kun on niin ylpeä.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #13 : 20.04.2006 17:37:18 »

Unohda tapaus, tee muuta, keskity omaan kasvuun. Siinä on ainakin riittävästi mielenkiintoa jos vaikka tutkisit joogaa ja meditaatiota, minä ainakin koen jotain mielenkiintoa siellä oli miehiä häiritsemässä tai ei.

Tai sitten on ne enkelitouhut myös.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Artsman
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« Vastaus #14 : 28.06.2006 01:08:21 »

Leijona miehenä voin sanoa että jos loukataan syvältä - mitä leijonalle hylätyksi tuleminen on, niin hankalaa voi olla. Me leijona-miehet osataan kyllä olla maailman kylmimpiä jos niikseen tulee. Liittynee "huonoon" itsetuntoon.  crazy2

Ainoastaa aidosti katumalla, osoittamalla se ja painumalla maanrakoon leijonamies voi tuntea itsensä välttämättömäksi ja saapua sinut "pelastamaan", näin jälleen se pakollinen leijonan tarve olla se AINOA ihminen rakkauden rintamalla on toteutunut crazy2 Cheesy

Itseäni miettien minulla tosiaan on tarve "pelastaa" ja lohduttaa ihmisiä että voin tuntea itseni tärkeäksi, Rakastetuksi. Osaappa tuota nyt sanoa mitä tässä ollaan kun ei itekkään kokoaikaa pysy kartalla mutta jos osaat kantaa leijonamiehen kruunua lähes palvomalla, häntä kuitenkin yliampumatta ja täydestä sydämestä, vilpittömästi, niin peli ei ole menetetty Smiley

Ps..sori sekava teksti..itsekkin tässä yritän ottaa selkoa itsestäni, mitä sitä haluaa  Cheesy
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: