Se on justiinsa niin ja tuo päiväkin on mitä mainioin!
Kellonaika ja paikka lienee erit, koska sun nousumerkki ja MC on eri kuin mulla. Tää on syntynyt aamunkoitteessa Itä-Suomessa - oot sie pikku- vai isokaksoisveli?
Samalla, kerros vinkki, miten noi merkit saa myös allekirjoitukseen...
Sappermentti olet vanhempi! Mää putkahdin vasta puolenpäivän aikaan (olen aina ollut vähän aamu-uninen
) Mäntässä. Mäntässä olen viimeksi käynyt noin 38 ja puoli vuotta sitten. Kaihoa!
Olen muuten koko elämäni aikana jostain syystä ollut vain kerran tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa, joka on syntynyt 3.3. mitään vuotta! (Siis niiden 12
:n lisäksi sieltä synnytysosastolta
) :
Hän oli luokkatoverini pari vuotta ja oli siis myös hyvää vuosikertaa. Ensi töikseni kuulemma pissasin kätilöä silmään.
(tai no
)
[Minä laitoin nuo allekirjoitukseen avaamalla ensin tämän viestinkirjoitusikkunan omaan ikkunaansa ja sitten toiseen ikkunaan sen "Profiilin muuttamis" -sivun, jossa se allekirjoitus muutetaan. Ja sitten vain kopsasin toisesta ikkunasta toiseen. Toinen tapa on katsoa kunkin merkin koodi eli : saturnus : (huom! noita välilyöntejä ei sitten saa olla lopullisessa versiossa!) =
ja kirjoittamalla se tuossa tekstimuodossa sinne allekirjoituksenvaihtosivulle (näyttävät olevan pääpiirteittäin kaksoispisteiden välissä taivaankappaleen tms. nimi).
Ymmärsiks? ]