Täällä aurinko rapu sekä neloshuoneen
...koti on pyhä paikka
Nopein tapa vilkaista sisällensä on katsella kotiansa. Minkälainen tunnelma siellä on. Onko vanhat kuluneet ja tarpeettomat tavarat lojumassa ympäriinsä vai onko ne kenties yritetty piiloittaa kaappeihin.
Joka pojan feng shuin mukaan kaikki rikkinäiset esineet tulisi hävittää/kierrättää.
Näin keväällä olisikin hyvä pitää vaikka kirpputori ja surutta laittaa esineet joita ei enää tarvitse, kiertoon. Sidomme tietämättämme ajatuksia ja muistoja esineisiin eli tässäkin asiassa less is more. Väljästi asetellut tavara pääsevät oikeuksiinsa ja jättävät tilaa energiolle kiertää vapaasti.
Jokaisessa huoneessani roikkuu ainakin yksi kristalli..vähän teeman mukaan. Olohuoneessa tähti, makuuhuoneessa kuu etc. pieniä ja suht huomaamattomia, mutta selkiyttävät tilaa kummasti.
Terveitä viherkasveja. Ne ovat kuin huoneen keuhkot ilmaa puhdistaen ja harmonisoiden. Miksihän mummot juttelevat kasveillensa
Minkälaisia värejä kotonasi on? Olen pyrkinyt pitämään värit vaaleina ja raikkaina.. keltaista, punaista, kultaa, valkoista, lilaa..
Hyvä ilmanvaihto! Leikkaako pollassa jos asuu muovipussissa?
Suola-astioita. Ihan pienetkin riittää, esim. munakupin kokoiset. Itselläni on sängyn alla.
Mielikuvaharjoitukset ovat tehokkaita! Ajattelen kotini 3D.nä ja näen kuinka se täyttyy puhtaasta raikkaasta energiasta joka virtaa vapaasti puhdistuen puhdistuen puhdituen...
Myös pelkästään asenne ja kodillemme suomat ajatukset vaikuttavat siihen voimakkaasti.. Minä rakastan kotiani! Kodistani on paljon iloa minulle ja kaikille nille jotka siellä oleskelevat