Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Saturnus skorpionissa  (Luettu 23513 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
skipidoway
Vieras
« : 05.10.2012 12:44:40 »

Hei sellasta haluaisin kysästä et, nyt kun tuo saturnus siirtyy tänään skorpioniin ja minun omalla kartalla on saturnus skorpionissa, niin oiskohan mahdollista et handlaisin jotenkin ton energian "paremmin" kun se muutenkin vaikuttaa muhun kokoajan idiot2

http://astrologiantaika.wordpress.com/

tuolla sanotaan et viimeks kun satunus oli skorpionissa niin tultiin tietoiseksi AIDSin vaaroista. Mietin et voiskohan tällä kertaa suomessa tiukentua seksuaalirikoten rangaistukset knuppel2
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 05.10.2012 17:24:38 »

Hei sellasta haluaisin kysästä et, nyt kun tuo saturnus siirtyy tänään skorpioniin ja minun omalla kartalla on saturnus skorpionissa, niin oiskohan mahdollista et handlaisin jotenkin ton energian "paremmin" kun se muutenkin vaikuttaa muhun kokoajan idiot2

Sinulle tulee jossain vaiheessa Saturnuksen Paluu.

Blogissani http://emelia.suntuubi.com/?cat=15 muutama sananen siitä miten ja millä elämän alueilla Saturnus Skorpionissa toimii... Wink
tallennettu

m.magia
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 06.10.2012 13:40:07 »

Mulla on myös syntymäkartalla  saturnus skorpioni ja pluto  skorpioni heti 5.huoneen ensiasteilla. Saturnuksen paluun jälkeen on käsittelyssä vielä  venus. Puuh, saas nähdä mistä tässä itsensä vielä löytää..

Tiedä sitten liittyykö juuri tähän, mutta viime aikoina on ollut hurjasti intensiteettiä ja intohimoa ilmoilla tietyillä osa-alueilla. Niin ja plus vielä psyykkisten juttujen kaivelua ja toivon mukaan uudelleen rakentamista.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
skipidoway
Vieras
« Vastaus #3 : 06.10.2012 20:38:39 »

Sinulle tulee jossain vaiheessa Saturnuksen Paluu.

Miten mulle voi tulla nyt jo satunuksen paluu vaikka oon vasta 27v Angry Just kun mulla meni viimeinen ohitus  saturnus aspect_squ askendentti Nyt kyllä vituttaa tickedoff
Tää skorppari teema sopii omaan elämään kun käyn terapiassa ja joudun penkoon kokoajan menneitä ja alitajuntaani jne. Kaverilla oli saturnuksen paluu ja en kauheesti huomannut sen elämässä mitään muutoksia. 
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 06.10.2012 21:48:58 »

Onko sulla skipidoway Saturnus skopun loppupäässä?

Kiitos Emelia tuosta linkistäsi, kävin lukemassa mielenkiinnolla kun on paluu päällänsä Smiley
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 06.10.2012 21:51:41 »

Saturnuksen Paluu tulee aina silloin kun tr. Saturnus tulee samaan asteeseen jolla se oli syntymäkartalla.. ihan sama minkä ikäinen olet.. Kaikki taivaankappaleet liikkuvat joissain merkeissä vähän sukkelammin kuin toisissa, koska eivät ehdi peruuttaa ja tästä syystä Paluu voi tulla ennen 30 ikävuotta..

Omalla kohdallani oli ollut jo 27 vuotiaana semmoiset transiitit, että kokenut astrologi sanoi minulle ettei Saturnuksen Paluu tunnu minulla enää missään.. ja oikeassa hän oli.. Cheesy
tallennettu

m.magia
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 06.10.2012 22:44:32 »

^ Millaisia transiitteja?
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #7 : 06.10.2012 23:11:23 »

Minulla myös nataalina tämä asema, mutta ennen Saturnuksen paluuta pitää käydä läpi  saturnus aspect_con aurinko joka alkoi juuri ja vaikuttaa ainakin vuoteen 2014 retroilun takia, että kiva tässä.  Undecided Tällainen ennenaikaisen kalkkeutumisen transiitti kenties, ja olen mä tietynlaiset haihattelut elämästä muutenkin heivannut jo aikoja sitten, paitsi että ehkä samanaikaisten Jupiterin ja Uranuksen transiittien ansiosta olen myös saanut ja kokenut asioita joita en olisi voinut kuvitellakaan. Shocked

Mutta niin.
Kaikki aika menee nykyään duuniin, harrastukset on jääneet pois ja sosiaalinen elämä pitää hoitaa FB:n kautta kun ketään ei ehdi enää näkemään.  :Smiley
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 06.10.2012 23:22:39 »

Ei Saturnuksen ainakaan.. oli pääasiassa lukuisia Merkuriuksen haasteellisia ( Auringon hallitsija) transiitteja ympäri omaa karttaa.. Venus teki muutaman kulman omalle kartalleni ja Mars.. Omalla kohdallani oli kyse Auringon hallitsijan eli Merkuriuksen transiiteista ympäri kartaa ja erityisesti Solmuihini.. samoin Merkuriuksen kontaktit Nousuni hallitsijaan eli Jupiteriin ja Jupiterin kontaktit Aurinkooni jne...
tallennettu

Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 07.10.2012 10:01:58 »

Minulla myös nataalina tämä asema, mutta ennen Saturnuksen paluuta pitää käydä läpi  saturnus aspect_con aurinko joka alkoi juuri ja vaikuttaa ainakin vuoteen 2014 retroilun takia, että kiva tässä.  Undecided Tällainen ennenaikaisen kalkkeutumisen transiitti kenties, ja olen mä tietynlaiset haihattelut elämästä muutenkin heivannut jo aikoja sitten, paitsi että ehkä samanaikaisten Jupiterin ja Uranuksen transiittien ansiosta olen myös saanut ja kokenut asioita joita en olisi voinut kuvitellakaan. Shocked

Mutta niin.
Kaikki aika menee nykyään duuniin, harrastukset on jääneet pois ja sosiaalinen elämä pitää hoitaa FB:n kautta kun ketään ei ehdi enää näkemään.  :Smiley

Minulla on ollut aika saturnuksen täyteiset vuodet tässä. Ensin oli saturnuksen paluu (vaaka asteilla 5), heti perään sitten tuli saturnuksen oppositio transiitti auringolle, venukselle, marsille ja kuulle, sekä neliö askendantille. Saturnus jurnuutti edes takasin useampaan kertaan.
Työpaineet kasvoivat ja uuvuttivat ja ehkä koin itseni "ikuisen vanhaksi ja väsyneeksi" mutta muuten se oli suhteellisen kivutonta.
Saturnuksen viimeinen tarkka oppositio kuulle oli rankin. Sen aikana koin pienehköjä pelkotiloja ja ahdistuksia, jotka väistyivät pois kun saturnus hellitti Smiley
Nyt olen lomaillut pidempään muilla mailla ja olen sitä mieltä, että olen todellakin ansainnut tämän laiskan pulskean oleskelun ja nautiskelun, sillä saturnus kasasi työpaineita useamman vuoden.

Joka tapauksessa, ei se saturnus niin paha ollut kun luulisi.
Tosin, haluan muistuttaa, että minullahan on nataalina saturnuksen oppositiot auringolle, venukselle ja marsille, joten olen tottunut saturnuksen meininkeihin.
tallennettu
skipidoway
Vieras
« Vastaus #10 : 07.10.2012 13:20:07 »

Onko sulla skipidoway Saturnus skopun loppupäässä?

Laitoin mun kartan kun en osaa vastata tohon kysymykseen. Tarkoittaaks tuo saturnus yhtymä pluto sitä saturnuksen paluuta mun transiiteissa? Sille on annettu voimakkuudeksi vaan 1 tähti. Sekoitankohan nyt asioita keskenään uglystupid2
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 07.10.2012 14:08:03 »

Skipidoway, tr. Saturnus on 22 astetta  skorpioni 2014 tammi-helmikuussa, jolloin on ensimmäinen ohitus, maalis- huhtikuussa toinen ja lokakuussa tulee kolmas ohitus - silloin sinulla on Saturnuksen Paluu.
tallennettu

skipidoway
Vieras
« Vastaus #12 : 07.10.2012 14:23:45 »

Skipidoway, tr. Saturnus on 22 astetta  skorpioni 2014 tammi-helmikuussa, jolloin on ensimmäinen ohitus, maalis- huhtikuussa toinen ja lokakuussa tulee kolmas ohitus - silloin sinulla on Saturnuksen Paluu.
Ok Cheesy No hyvä et on vähän huilaustaukoa ennen kuin taas läksytetään police
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #13 : 07.10.2012 22:58:20 »

Eikö?

Jotenkin tässä Saturnuksessa on kaikki hauskaa ja mielenkiintoista, kun kaikki osuu ja natsaa, mutta silti ja sittenkin tilanne on  aivan toinen..? Me jotka olemme tämän jo kerran kokeneet olemme onnekkaita, sillä jos ekalla kerralla oli ankeaa, voimme löytää tästä toisesta kerrasta voimaa ja jopa iloa.. Wink
tallennettu

Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 08.10.2012 05:43:31 »

Minä tässä jäännityksissä oottelen että milloin alkaa näkyä.. saturnus tullut ny perä jälkeen MC,n, ja Pluton yli ja nyt palaamassa siis neljään asteeseen jossa Saturnuksen itsensä lisäksi oottelee onnenpiste  :Smiley
Jupiterin tyttärenä ja hömelönä Neptunikkona minun on helppo ajatella just tuollatavalla, että jos eka kerta oli vaikeaa, niin voin löytää tästä toisesta kerrasta voimaa ja jopa iloa  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: