Minulla myös nataalina tämä asema, mutta ennen Saturnuksen paluuta pitää käydä läpi
joka alkoi juuri ja vaikuttaa ainakin vuoteen 2014 retroilun takia, että kiva tässä.
Tällainen ennenaikaisen kalkkeutumisen transiitti kenties, ja olen mä tietynlaiset haihattelut elämästä muutenkin heivannut jo aikoja sitten, paitsi että ehkä samanaikaisten Jupiterin ja Uranuksen transiittien ansiosta olen myös saanut ja kokenut asioita joita en olisi voinut kuvitellakaan.
Mutta niin.
Kaikki aika menee nykyään duuniin, harrastukset on jääneet pois ja sosiaalinen elämä pitää hoitaa FB:n kautta kun ketään ei ehdi enää näkemään. :
Minulla on ollut aika saturnuksen täyteiset vuodet tässä. Ensin oli saturnuksen paluu (vaaka asteilla 5), heti perään sitten tuli saturnuksen oppositio transiitti auringolle, venukselle, marsille ja kuulle, sekä neliö askendantille. Saturnus jurnuutti edes takasin useampaan kertaan.
Työpaineet kasvoivat ja uuvuttivat ja ehkä koin itseni "ikuisen vanhaksi ja väsyneeksi" mutta muuten se oli suhteellisen kivutonta.
Saturnuksen viimeinen tarkka oppositio kuulle oli rankin. Sen aikana koin pienehköjä pelkotiloja ja ahdistuksia, jotka väistyivät pois kun saturnus hellitti
Nyt olen lomaillut pidempään muilla mailla ja olen sitä mieltä, että olen todellakin ansainnut tämän laiskan pulskean oleskelun ja nautiskelun, sillä saturnus kasasi työpaineita useamman vuoden.
Joka tapauksessa, ei se saturnus niin paha ollut kun luulisi.
Tosin, haluan muistuttaa, että minullahan on nataalina saturnuksen oppositiot auringolle, venukselle ja marsille, joten olen tottunut saturnuksen meininkeihin.