Hei!
Tyypillistä skorpionia on minusta se, että skorpionista ei saa selville mitään mitä skorpioni ei halua. Jos tavallista pulliaista ajatellaan lankakeränä, josta sojottaa langanpäitä, joista alkaa purkamaan vyyhteä niin skorpionista ei tällaisia langanpäitä roiku. Skorpioni on ulospäin kiinteä ja ehjä kokonaisuus.
Niin ja totuus on jotain ihan muuta kuin ulospäin näyttää! Olen itse nouseva skorpioni, jolla on myös
skorpionissa... Hauskaa tässä rykelmässä on muodostuvat yhtymät.. Kaikki yhtyvät toisiinsa paitsi Pallas ja vesta.... Kaiken kruunaa Chironin muodostama oppositio kuun kanssa (Chiron härässä huoneessa 6)....
Eksyin aiheesta. Pointtini on siinä että Sisältö ei aina vastaa ulkokuorta. Itse olen loppujen lopuksi herkkä ja voimakkaasti tunteva.... Mikä on tyypillistä skorpparia. Ulkokuori johtaa harhaan ja skorppioni tulee usein väärin ymmärrtyksi... Ja kohdelluksi.
Joskus kannattaisi nähdä vaivaa ja koittaa kaivautua pintaa syvemmälle! Voitte yllättyä löydöistänne!
Onko muuten kenelläkään tietoa noista mun yllä mainitsemistani planeetta-asennoista? Olisin kiitollinen.