Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: skorpionein ihminen  (Luettu 26973 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Raven79
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93



Profiili
« Vastaus #45 : 12.07.2006 00:17:31 »

Itseäni kiinnostais lähinnä tietää osaisiko joku kertoa mitä kartassani tarkoittaa aurino neitsyessä ja Nousevana merkkinä skorpioni. En oikein ota itsekään välillä selvää itsestäni. kuin kaksi eri minää taistelisi samassa kehossa. Voiko näillä merkeillä olla siihen vaikutusta. itse kun en osaa oikein aloittelevana vielä tulkita näitä mielenkiintoisia juttuja.
Kiitoksia jos joku pystyisi vastaamaan!!
tallennettu

aurinko, merkurius ja venus neitsyessä
nousu skorpioni
kuu ja mars ravussa
dessu86
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


au & asc skorpioni


Profiili
« Vastaus #46 : 12.07.2006 00:31:12 »

hehe, vai että noin ihmeellisiä ja pimeitä ollaan   coolsmiley
mulla on aurinko skorpparissa, nousumerkki skorppari, merkurius ja venus skorpparissa.. ja sitten kattelin stelliumia niin sekin on skorpparissa (tosin ei mitään hajua mitä mahtaa stellium meinata)..  Cheesy

Lainaus
Skorpionit ovat hiljaisia ja syvällisiä. Tyynen pinnan alla kuitenkin kytee tulisuutta ja kiihkeyttä. Skorpionit ovat täynnä suuria tunteita, joita he eivät helposti näytä. Skorpionit ovat sisimmissään erittäin herkkiä ja intuitiivisia. Monet heistä erakoituvat tunnetasolla muista ihmisistä, ja kulkevat elämäänsä ns. yksinäisinä susina. Skorpionin lähelle vain harvan onnistuu päästä. Ei voi silti koskaan tietää onko lähellä vai ei, koska Skorpioni itse päättää mitä itsestään antaa ja mitä ei. Skorpionit ovat syvällisyydessään kiinnostuneita elämän suurista ja pienistä salaisuuksista.
He ovat erittäin lojaaleja ystävilleen. Skorpioneilla on pitkä pinna, mutta kun se katkeaa ei kannata olla lähellä. Skorpionit vihaavat epäoikeudenmukaisuutta, ja tuntevat usein halua hyväntekeväisyyteen. Skorpionit ovat erittäin voimakastahtoisia ja rohkeita. He ovat myös tarmokkaita, spontaaneja ja usein myös hyvin älykkäitä.

Skorpioni on puolisona uskollinen ja kumppaniaan syvästi ja voimakkaasti rakastava.

Todellakin pitää paikkansa...  Cool
tallennettu

Love our love
just shouldn't be thrown away
I will be there, i will be there.
Fiona
Vieras
« Vastaus #47 : 15.07.2006 18:16:47 »

Joaquin Phoenixilla (näyttelijä) on myös kolme planeettaa (tai onhan yksi niistä varsinaisesti tähti) skorpionissa:

http://www.stariq.com/Main/Articles/P0002298.HTM

Tässä selostus hänen kartastaan:

http://www.stariq.com/Main/Articles/P0002297.htm

Minun kartallani hallitseva merkki on skorpioni: Vesi 7 merkkiä, kiinteä 7 merkkiä. Tongue
tallennettu
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« Vastaus #48 : 15.07.2006 19:38:00 »

Itseäni kiinnostais lähinnä tietää osaisiko joku kertoa mitä kartassani tarkoittaa aurino neitsyessä ja Nousevana merkkinä skorpioni. En oikein ota itsekään välillä selvää itsestäni. kuin kaksi eri minää taistelisi samassa kehossa. Voiko näillä merkeillä olla siihen vaikutusta. itse kun en osaa oikein aloittelevana vielä tulkita näitä mielenkiintoisia juttuja.
Kiitoksia jos joku pystyisi vastaamaan!!

Mielenkiintoiesta  Smiley. Mulla on aurinko skorpioni ja nouseva neitsyt. Oletko tehnyt täällä itsellesi kartan ja katsonut pikatulkinnan? Mä en ole expertti näissä asioissa, mut eikö nousumerkki rupea vaikuttamaan enenmmänkin ihmiselle yli 3 kympin iässä? Mua on joskus luultu neitsyeks. Mä luulen ettei mua kukaan ensisilmäyksellä usko skorppariks. Mun karttani pikatulkinnassa luki (ja pitää muuten paikkkansa  Smiley ):

Nousumerkkisi on Neitsyt

Sinä se osaat katsella asioiden hyötynäkökohtia aina kun olet innostumassa uusiin juttuihin. Mikäli vain on pienikin mahdollisuus parantaa joko omia tai toisten olosuhteita jollakin tavalla niin sinä olet mukana jokaisella solullasi. Olet valmis opiskelemaan ja tekemään töitä uuden ideasi hyväksi, sillä mitään keskeneräistä et ole valmis päästämään käsistäsi. Täydellisyyteen pyrkivänä tyyppinä vedät puoleesi ideaalisia ja sinne tänne päättömästi uiskentelevia Kala tyyppejä, joiden päämäärättömyys ja piittaamattomuus vetävät lopulta pinnasi kireälle.
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #49 : 15.07.2006 20:38:01 »

Löysin täältä: http://plaza.fi/ellit/kristallipallo/ skorppareista kuvauksen, joka sopii ainakin muhun melkeen sanasta sanaan.

Tuon kuvauksen allekirjoitan minäkin!  Smiley
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Aya Nuit
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 162


I connect and detach, push and pull, like a tide


Profiili
« Vastaus #50 : 15.07.2006 22:28:23 »

"Olen todella kiltti, rauhallinen ja rento tyyppi, aika arkakin. Skorpioni vaikutteet ovat tainneet jäädä matkan varrelle" ---No mutta Kaapokisu, juuri tuollaisiahan skorpionit ainakin mun näkemyksen mukaan ovatkin Smiley

Tosin eivät ehkä niin rentoja, ainakaan heti vieraiden seurassa.
tallennettu

aurinkovaaka askendenttijousimies kuuvesimies venusskorpioni marsskorpioni merkuriusvaaka

Punainen Planetaarinen Käärme
Puu-Hevonen
Taroteissa Erakko
Numerologiassa 7&9

"And I'd been born restless..the dreamer, the angry one, the complainer."
Anne Rice:The Vampire Lestat
Raven79
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93



Profiili
« Vastaus #51 : 16.07.2006 20:21:36 »

Vastaus mm. Welhotar

Juu olen tehnyt kartan ja sieltä löytyy kyllä osuvia juttuja liittyen myös nousumerkkiini. saan helposti siipeeni koska olen liiankin innolla mukana erilaisissa asioissa, mihin muut eivät ehkä asennoidu yhtä innokkaasti. teksti viittasi myös siihen että vedän puoleeni härkä tyyppejä, mikä on totta. Nykyinen avopuolisoni on härkä ja useat kiinnostuksen kohteeni aikaisemmin ovat olleet härkiä. kohta alkaa 30v olla lasissa niin katsotaan kuinka käy.

Mietin tosiaan vain sitä yhdistelmää minkä syntymäkarttani muodostaa. Täytynee tehdä maksulliset tulkinnat koska tämä koko astroilu kiinnostaa ihan älyttömän paljon!!
tallennettu

aurinko, merkurius ja venus neitsyessä
nousu skorpioni
kuu ja mars ravussa
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« Vastaus #52 : 16.07.2006 20:41:54 »

Luonneanalyysi oli varsin mielenkiintoinen juttu. Tilasin sen jokunen vuosi sitten ja naureskelin siinä esim. neitsyt nousuiset voivat olla fanaattisia juoksijoita ja viitattiin myös parantamiseen. Silloin siis inhosin juoksemista. No nyt olen sitten juossut pari maratonia ja aloitan elokuussa opiskelut sairaanhoitajaksi. Huh Suosittelen tilaamaan. Sen sijaan sisäinen soturi oli mulle pettymys enkä oikeen päässyt siihe sisään.
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #53 : 18.07.2006 13:50:14 »

Tunnen yhden perheen mikä on hyvin skorpioni painoitteinen.Kaverini on skorpioni,hänen äitinsä ja pikku-siskonsa myös.Isä on härkä,isoveli kaksoset ja pikku-veli vesimies.

Itse tunnen paljon skorpioneja ja suurimman osan kanssa tulen loistavasti toimeen.Olen tehnyt tästä semmoisen päätelmän,että vedän skorpioneja puoleeni..Olikohan se proggerssiivisessa kartassa jossa jousimies/skorpioni oli todella painottunut?!Pitääpä katsoa...

Onko teistä kukaan perehtynyt noihin persoonallisuuskolmanneksiin?
Kun kuulemma jokainen merkki jaetaan tämmöisiin.Niiden mukaan skorpionin jako menisi näin:

"Jakson ensimmäisenä kolmanneksena (24.10-2.11) syntynyt skorpioni vaikuttaa petollisen hillityltä ja vaatimattomalta."

"Toisen kolmanneksen (3.-12.11)aikana syntynyt skorpioni on herttainen mutta autuaan tietämätön kohteliaisuussäännöistä"

"jakson kolmantena kolmanneksena (13.-22.11)syntyneen skorpionin kyllä tunnistaa aurinkomerkkinsä edustajaksi:hän on pelottavan voimakas ja joskus jopa häikäilemätön"

Otteet on otettu suuresta horoskooppikirjasta.Jostakin toisesta kirjasta luin,että skorpionin tunnus on kotka,rauhankyyhky ja itseään pistävä skorpioni .Ilmeisesti tästäkin on ristiriitaista tietoa.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: