Heippa ja kiitoksia Maarita!
Sitä neitsyttä minäkin "syytän" aina kun tulee niitä "pilkunviilaus-juttuja"
Mutta sitä samaa merkkiä on kiittäminen myös siitä,että koti pysyy asuttavassa kunnossa, ettei vesimies-jouskari katoa maailmanparannus-reissuilleen
Olen kuullut puhuttavan,että vesimies voi olla jopa jääräpäisempi,kuin härkä (=mieheni aurinkomerkki) ja ehkä se luonteenpiirre on vienyt elämässä eteen päin,vaikka sitten läpi harmaan kiven. Yksi mottoni on aina ollutkin: "kovapäinen tarvii kovan koulun oppiakseen".
Nyt on kuitenkin selkeästi tälläinen "elämän palkintovaihe" menossa ja kaikkea mukavaa tapahtunut tässäkin elämässä
Olisiko perhe kiitosta siitä, että olen kovasti yrittänyt opetella sanomaan ei? etten säntää aina pyydettäessä auttamaan muita ja huomaa tulleeni jälleen kerran hyväksikäytetyksi, mene ja tiedä, mutta siinä yksi oppiläksyistäni.
Olen joskus kuullut sanottavan itsestäni, että minuun on mahdottoman helppo ihastua ja suorastaan mahdotonta rakastaa
Ja olen sen huomannut,että jopa itsellenikin se rakastaminen tuntuu olevan toisinaan "työn ja tuskan takana", niin vaikea sitä on hyväksyä, jos on jotain typerää mennyt tekemään, eihän neitsyt virheitä tee? Vai tekeekö nekin?
Eli hyvin on ehdollistettu rakkaus sisäistetty