Tuli mieleen tää.
Mitäs jos sinulla ON tunnetukoksia jotka estävät säteilemästä ulospäin mitään kovin viehättävää... tai siitä johtuisi tietty epätasapaino?
Henk koht ei ole ketään löytynyt yöelämästä, mutta vois kai sitä.. sieltä löytyy kyllä sex kumppaneita jos ei muuta.. minä olen nimenomaan yksin aina mennyt joka paikkaan, oli kyseessä tapahtuma (tai kun järkkäsin niitä, olin usein päättämässä), elokuviin, matkoille.. hyvin usein itsekseni. Mikä sitä estäis.
Chakraryhmä (7 iltaa, kerran kuukaudessa)
Mikäli haluat lähteä työstämään itseäsi käytännössä ryhmän kanssa, sinulla on mahdollisuus osallistua chakrailtoihin, joissa käydään läpi kaikki seitsemän chakraa, 1 chakra/ilta. Näissä illoissa tehdään hyvin paljon chakroja avaavia ja energisoivia visualisointiharjoituksia, sekä opetellaan tapoja, joilla voit itse työstää chakrojasi. Saat selville mitkä asiat tukkivat omia keskuksiasi ja miten voit päästä näistä tukoksista eroon. Lisäksi käydään läpi joka kerralla hieman chakroihin liittyvää teoriaa. Jos lähdet mukaan, astut mukaan prosessiin, joka saattaa käynnistää nopean henkisen kasvun prosessin tai nopeuttaa kasvuasi entisestään. Tämä kokonaisuus viedään läpi seitsemän kuukauden aikana - yksi chakrailta/kuukausi. Väliaikoina työstät asioita itseksesi kotona.
Mitä saat päättäessäsi sallia osallistumisesi:
- Ymmärryksen chakrajärjestelmästä ja lapsuuden kehityksestä
- Syvemmän ymmärryksen omista ongelmistasi ja tukoksista, joita on energiajärjestelmässäsi
- Opit mitä ongelmia tukoksista aiheutuu fyysiselle terveydellesi
- Opit kuinka voit tasapainottaa tunne-elämääsi ja poistaa tukoksia keskuksistasi
- Saat ryhmän tuen henkisellä tielläsi
- Ruokit kehoasi, mieltäsi ja henkeäsi
- Astut mukaan prosessiin, jonka tarkoituksena on avata pääsy uuteen, tasapainoisempaan maailmaan