Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mielenkiintoinen (haastava?) T-risti  (Luettu 2268 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Kkllll
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« : 06.10.2012 20:12:07 »

Osaisiko joku tulkita tällaista T-ristiä:

 neptunus  jousimies
 aspect_opp
 kuu  kaksoset
 aspect_squ
 venus  neitsyt

Ja siis kuu ja venus myös neliössä.

Tapasin erään henkilön, jolla tällainen on, ja itse neptunus- henkisenä koin hänet valtavan puoleensavetäväksi, hänessä on ikään kuin jotain tuttua. Hän on kuitenkin myös skorppari- ihmisenä aika salaperäinen, enkä ota oikein selvää. Vaikuttaa syystä tai toisesta ikisinkulta, tosin vastoin omaa tahtoaan (omien sanojensa mukaan). Vaistoni sanovat, että ainakin lapsuudessa ollut jotain traumaattista.

Millaisiin elämänkokemuksiin/luonteenpiirteisiin yhdistäisitte tämän kuvion? Onko huono sitoutumaan? Etsiikö täydellisyyttä? Hän on varsin taiteellinen ainakin, sen sijaan elämässä ei perinteisin mittarein kovin menestynyt.
tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #1 : 06.10.2012 20:24:52 »

En varmasti ole oikea ihminen vastaamaan, mutta...

tulipa mieleen, että tämä mies (?) johon olet törmännyt, olisi siksi sinkku, että tunteet  kuu kaksoset ovat vaihtelevia, eläväisiä. Ja kun tunteet pitäisi jotenkin olla yhtä alitajunnan  neptunus kanssa, mutta ovat  aspect_opp, ei omien tunteiden tulkitseminen ole kovinkaan helppoa. Vielä kun tähän soppaan lisätään vaativa  neitsyt ja jolla on tarkka määritelmä siitä, mitä suhteen pitäisi olla. Sekä myös ne ulkopuoliset paineet...

Tässä oli samoja ominaisuuksia, joihin voisin samaistua hyvin Smiley Tosin mulla  venus leijona aspect_kvi neptunus kauris ja  kuu vaaka aspect_squ neptunus...  kaksoset myös sitä minulle tuttua ilmaa tunnepuolessa.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: