Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mars kolmio Venus? Nopeasti tietoa!  (Luettu 3893 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
miamelitza
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 22.04.2006 08:59:07 »

Smiley heissan kaikki! Tämä ohitus tulee juuri kartalleni ja toivoisinkin tosi nopeita kommentteja, mitä se tuo elämääni. Ja eikös tuo Mars ole aika vikkelä kintuistaan, eikä ohitukset kauaa vaikuta? Siis toiveissa olisi sutinaa miesrintamalla, sotkukin käy (ja niinhän siinä yleensä käy  loppujen lopuksi  2funny) mutta jos tuo Marsin ohitus tarkoittaa siivouspuuskaa, niin kelpaa sekin.. Venukseni on skorpionissa ja 3. ssa huoneessani. Kiitos ja muistakaa, että kiirettä pitää.. Cheesy M

smitten Elämä on ihanaa, kun on kevät! Nauttikaa auringosta!
tallennettu
tonde
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 22.04.2006 15:44:33 »

Joo, siivouspuuska voi olla hyvä. Mars laittaa sinut tykkäämään hetken kaikesta kauniista, joten saatat pistää koko sisustuksen uusiksi. Miehiin liittyen tuo voi tuoda ainakin vilkasta mielikuvitusta ja vauhtia hetkeksi sikäli. Muutama päivä sinulla on siis aikaa pistää koti ja miehet uusiksi.
tallennettu
miamelitza
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 23.04.2006 09:48:07 »

Heissan ja kiitos Sinulle vastauksesta.

Itse asiassa siksi tuota ohitusta tarkkailin, kun perjantaina ja lauantaina sain jo minulle ihan käsittämättömän, aivan oudon puuskan. Se tarkka ohitus kyllä osuu vasta maanantaista eteenpäin, mutta voisiko tämä olla Marsin ansiota. Minä todellakin laitoin koko kodin ihan uuteen uskoon ja sisustin ekaa kertaa kolmeen vuoteen! Yhden paivän aikana, se oli perjantai, siisvosin huushollin, puhdistin joka ikisen tahran ovista ja seinistä (olen katsellut niitä tahroja usean vuoden ihan välinpitämättömänä) tyhjensin parvekkeen rojuista ja siivosin sen, uusia kynttiloitä ja koriste-esineitä parvekepöydälle, muutin huonekalujen järjestystä, kävin hakemassa valokuvakehyksiä ja etsin niihin tunti tolkulla hyviä kuvia, hankin kirjahyllyyn kirpparilta ihania esineitä ja taivas varjelkoon pesin vihdoin viimein ikkunat, kolme koneellista pyykkiä jne. jne. Minä en normaalisti ole koskaan tällainen. Eli voisiko tuo ohitus oireilla jo muutamaa päivää aikaisemmin? Kauheasti estetiikkaa olen saanut aikaan kotiini..

.Tuo edellinen tietty kuulostaa jonkun mielestä ihan normaalilta naisen elämältä, mutta korostan, että olenkin aika boheemieläjä, enkä ole mikään kodinhengetär.

Oli Marsin ansiota tai ei, onhan tämä nyt aivan taivaallista katsella kodissa ympärilleen ja nähdä kaikea kaunista ja puhdasta.

Tuo Mars on ohitellut muuteen useasti tässä hiljattain kartallani, selkeästi minulla on erittäin energinen vaihde elämässä joka osa-alueella. Juu ja on sodittukin miesten kanssa, rähinöity oikein kunnolla, pimahdeltu ja heitelty kännyköitä knuppel2. Ihanaa tuo Marsin energia on!

Kivaa sunnuntaita lukijoille!  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: