Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluto yhtymä Kuu  (Luettu 8962 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Keho
Vieras
« : 22.04.2006 16:36:22 »

Itselläni on menossa toinenkin tällainen pitkän aikavälin prosessi eli tuo Pluton yhtymä alitajunnalle eli Kuulle.
Joten onko jollain tällaisesta jotain kerrottavaa, josta voisi saada lisääkin informaatiota sille, miten sen nyt itsekin koen???
 Huh
tallennettu
Theus
Kanta-astroilija

Immortal

Profiili
« Vastaus #1 : 22.04.2006 17:28:19 »

Heippa!

Missä huoneessa sinun  kuu sijaitsee?

Onko äitisi tai äitisi osaa näytellyt henkilö elossa?

Varmasti hyvin syvälle luotaava puhditus ja muutosprosessi käynnissä sielusi sopukoissa. Voisi jopa sanoa, että sielusi syntyy uudelleen Cheesy Pluto on aika ehdoton hommissansa, mutta laajentaa taatusti taas peninkulmanverran tajuntaasi. Uskoisin, että tällaisia transiitteja osuu ihmisille vain useiden elämien välein ja tällöin onkin todellisesta muodomuutoksesta kysymys. Jokainen vastaantuleva pelko on itsestä - siis siitä pikkuitsestä - lähtöisin ja vaatii nyt, että hänet annettaisiin anteeksi ja palautetaan siihen samaan tyhjyyteen josta se on kerran lähtenytkin. Tällä tavalla siihen sidottu energia vapautuu jälleen käyttöösi. Toisaalla unimaailma on hyvin voimakas ja vaistosi toimivat hiukealla tavalla, mutta kaikki pakottaminen on turhaa...siitä voi luopua heti kättelyssä. Voisin kuvitella, että tällaisen transiitin jälkeen jälleen muistaa milta raikas tuuli tuoksuu Wink
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Keho
Vieras
« Vastaus #2 : 22.04.2006 18:11:26 »

Kiitos Timotheus vastauksestasi. smitten
Syntymäkartassani se kuu sijaitsee kakkoshuoneessa (Jousimies) ja oma äitini kyllä vielä on elossa siinä muodossaan kuin tavallisesti sen ymmärrämme.

Joten aika hyvin kerroitkin siitä, miten sen nytkin koen, kun luon sitä "nahkaani" todellakin uudelleen, koska tähän saakka olen tehnytkin sille sisäisyydelleni ensin teot ja kohta tuodaan se näkyväänkin maailmaan. Eli kyllä kaikki riippuvuudet esim. ihmissuhteissani on pantu kovalle koetukselle myös näissä perinteisissä, "pyhissäkin" suhteissa, koska eivät enää tulevaisuudessa palvelekaan sitä pyyteetöntä Rakkautta, kuten kuuluisi.
Eli motivaatioita niihin aitoihin ihmissuhteisiin vain tuodaan esiin, muttei aivan suju kivottomasti niille ihmissuhteilleni, joilla sitä ensin "kokeillaan".  :Smiley smitten

Tämäkin tarnsiitti tosiaan tulee kerran kohdalle sen 250 vuoden aikana, joten sellaisia on kohdallani juuri nyt nämä kaksi sekä yksi sellainen, joka tulee 160 vuoden välein (Neptunus yhtymä Venus). Joten jos ei tämän jälkeen tule oikeata Itseäni esiin niin ei enää koskaan kannata tulla tänne maan päälle sitä kokeilemaan!  Wink smitten

Mitä uutta voisitte te kertoa, joille se on jo tapahtunut eli miten se on todentunut teidän elämässänne???  Shocked
« Viimeksi muokattu: 22.04.2006 18:13:13 kirjoittanut Keho » tallennettu
kaapokisu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 22.04.2006 19:01:59 »

Mitäs tuo pluto yhtymä kuu tarkoittaa  Tongue  Minulla löytyypi se kartalta. Kuu möllöttää vaa assa ja huoneessa 11.
tallennettu

Aurinko vaaka
Nouseva skorpioni
Kuu vaaka
Keho
Vieras
« Vastaus #4 : 22.04.2006 20:04:53 »

Minälleni Seppo kertoo siitä nyt näin!
En kyllä osaa sanoa, että missä huoneissa tai merkeissä se tällä kertaa itselläni esiintyy, mutta hyvin se kuitenkin tekee tekosiaan jo elämässäni aivan noin kuin tuossa alhalla kerrotaankin. Eli katkoo väärällä motiiveilla olevia ihmissuhteita niin, että ovet paukkuu! Shocked Jos kuvainnollisesti siitä kerron!  Huh

Ja sehän on vielä tulematta edes kohdalleenkin tarkasti, joten saas kattoo, miten sitten kaikkien perheeni jäsenten käy, kun sanon sen egomme kokonaan irti tästä sukukarmastamme!  knuppel2 smitten

Pluto yhtymä Kuu Pitkäkestoinen Kesto
       95pv
250 vuoden välein.
Alk:19.03.06 Tark:21.5.2006 Lop:21.06.06   
Suuria muutoksia ja uudistuksia on luvassa kotielämän alueelle tämän kuvion myötä. Sielunelämäsi käy läpi sisäistä puhdistumis­prosessia, jonka aikana et pysty jakamaan tuntojasi lähimpien­kään ihmisten kanssa. Sinun kannaltasi liian sitoviksi muodostu­neet perhesuhteet tulevat katkeamaan, sillä sinussa tapahtuvaa henkistä kehitystä ei mikään pysty estämään ja jakson päätyttyä hyväksyt lähellesi vain sellaiset ihmiset, jotka todella rakas­tavat sinua ja välittävät sinusta. Omistaville ja mustasukkai­sille liitoille tämä aika on kovaa myrkkyä, sillä sisäinen tur­vallisuuden tarve ei täyty muuta kuin aidosta rakkaudesta. Us­kalla vetäytyä omaan rauhaasi päivittäin vaikka vain kymmeneksi minuutiksi, jotta sisäinen uudistuminen saa tarvitsemaansa tilaa myös mielessäsi. Näin pysyt tietoisena tapahtumien kulusta eikä ahdistus pääse kasvamaan liian suureksi, jolloin saatat katkoa turhan monia siltoja takanasi. Lapsen odotus ja syntymä ovat eräitä esimerkkejä sisäisen uudistumisen toteutumisesta kon­kreettisessa elämässä. Ne kotiin, perheeseen ja asumiseen liittyvät asiat, jotka eivät vastaa sielusi kehitystasoa käyvät nyt sinulle raskaiksi ja tavalla tai toisella hankkiudut niistä eroon. Eräs käytetyimmistä tavoista katkoa turhia ja raskaaksi käyneitä malleja on hermostua oikein kunnolla niille, joita nämä itse rakentamasi käyttäytymismallit eniten koskevat. Etenkin suhteet äitiin tai äidin suhde lapsiin ovat harvinaisen kovalla koetuksella tämän jakson aikana.
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #5 : 22.04.2006 20:21:38 »

Keho,
Minulla ei ole ollut tr.Pluto konj. Kuu -transiittia eikä tule olemaankaan koko elämäni aikana, mutta miehelläni (Jousimies-Kuu hänkin) oli tuo aika vaativa transiitti. Silloin meille syntyi ensimmäinen lapsi, eli mieheni koki hyvin voimakkaita tunteita ja kotielämä mullistui täysin. Pienen vauvan tulo oli hyvin ihmeellinen kokemus, siinä missä ennen hän päätti itse milloin nukutaan ja valvotaan niin yht'äkkiä onkin joku muu, joku määrää aikataulut.

Samalla mieheni äitisuhde koki kolauksen. Ehkä hänen äitinsä huomasi oman kuolevaisuutensa samalla kun tuli isoäidiksi ja reagoi kaikkeen hyvin vahvasti. Toisaalta hän oli onnellinen, toisaalta taas hän koki menettäneensä poikansa lopullisesti toiselle (minulle siis) ja meille syttyikin aikamoinen sota. Mieheni siinä oli tulilinjalla eikä tiennyt, mitä oikein tekisi. Heidän suhteensa siis huononi, tai paremmin sanoen "normalisoitui". Äiti ei siis kuollut, mutta menetti hallitsevan roolinsa.

Tällaisia teemoja täällä. Kuinka olet itse kokenut transiitin?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #6 : 22.04.2006 21:33:05 »

Minullakin on tämä transiitti päällä vielä tämän vuoden loppuun. Tähän mennessä selvin muutos aikaisempaan on se, että koen nykyään suuria vaikeuksia tuntea mitään (ellei sitten kyse ole vitseistä.)  Tongue
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #7 : 22.04.2006 21:36:57 »

Kuulostaa aivan oikeita, aidoilta teoiltansa nuo, joista kerroit, kaurisenergia, miehellesi tapahtuneen, sillä samansuuntaisia ovat omatkin kokemukseni tuosta yhtymästä. Eli kuten siitä sanotaankin tuossa ja vähän tarkemminkin kun sitä katson niin tarkemmin ei edes kellekään voisikaan kait mennä, koska sehän on oma planeettani tuo kuu.  Wink

Mutta asiassa pysyäkseni niin kyllä omakin tytär-äiti suhteeni on saanut irtaantumisoireita siitä "väärästä" mallista, olla velvollisuudentunteesta läheisesti, sillä sekin on perustunut niihin aikojen alussa kait jo luotuihin siteisiin, väärien motiivien turvin.

Eli näen sen siten nykyisin, että ennen vanhaan tehtiin sille egoillemme aina teot, kun toisten tarpeita vain tyydytettiin, kun oikeasti kunkin pitäisikin olla vain sen OMAN Jumalansa elämää tuomassa täällä maan päällä ilmi. Eikä se tulevaisuudessa voikaan enää jatkua saman moisena ja sen tähden siitä olen päästänyt nyt irti.  smitten

Eikä se olekaan muuten "täydellinen" tämä transiitti, ellei tule teoiksi sen omankin äitini teoilla. Eli ihan sama teema tuli todeksi meidänkin välillemme, joten kyllä on toden teoilla egoiltamme katkottu siivet meidän suvussamme!  :Smiley angel Mutten tunne kuin suurta, aitoa, pyyteetöntä Rakkautta molempia Rakkaitani kohtaan, vaikkeivat näekään vielä sitä tekoa siten kuin sen jo itse näen. Mutta aikansa kutakin, sanoi pässi narussa ja sen jälkeen kukin tässä suvussa voi helpotuksesta huokaista ja todeta, että KYLLÄ KANNATTI vähän riidellä! Kun siitä seurasi näin oikean Rakkauden teot! smitten

Vieläpä tuo asuntoasiakin on monesti ollut mielessä eli tehdä vaikkapa radikaalejakin muutoksia siihen asumismuotoomme. Mutta taitaakin jäädä symboliseksi eleeksi se kokonaan ja jäämme korjaamaan tämän vanhan asuntomme vain uskoon uuteen!  :Smiley Cool

Tällaisia tapahtumia ei kyllä jaksaisikaan kestää kuin kerran 250 vuodessa, joten hyvin ajoitettu tämä elämän tapahtuma juuri tähän kohtaan, kun muuten jo Valoa on tulossa elämämme ehtoo puoleen. Sillä kuusikymmentä kun on lähes tulkoon mittarissa niin pitääkin jo äidinkin ikeen alta päästä kulkemaan omia teitään! Vai miten sen sanoisin kauniisti siitä, kun egoansa vain vähän rassaan tyttären oikeudella!  Embarrassed Wink smitten
Eli yhdessähän kuitenkin olemme vain sen Luojamme palvelijoita!  smitten
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #8 : 22.04.2006 21:39:46 »

Tähän mennessä selvin muutos aikaisempaan on se, että koen nykyään suuria vaikeuksia tuntea mitään (ellei sitten kyse ole vitseistä.)  Tongue

Ai..Löysin pari päivää sitten yhden sivuston, jossa ei ole mitään vitsailemista, mutta eiköhän jotain sullakin liikahtaisi..
Oli otsikotkin jo sitä luokkaa etten uskaltanut avata/katsella ainoatakaan.
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #9 : 22.04.2006 21:50:04 »

Ai..Löysin pari päivää sitten yhden sivuston, jossa ei ole mitään vitsailemista, mutta eiköhän jotain sullakin liikahtaisi..

Erinomaista! *Maailmassa monta kuvottavaa asiaa, se hämmästyttää, kummastuttaa mahaportinsulkijaa* Shocked
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija

Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin

Profiili
« Vastaus #10 : 23.04.2006 10:23:06 »

Heippa Keho  Smiley

Mulla itselläni juuri ollut tuo TR- pluto  aspect_con NA- kuu  Shocked Shocked Shocked
Sisäisiä muutoksia ollut. Uskonnollisuuden muutosta, ei enää vanhaa luterilaista kaavaa, vaikka kunnioitankin sitä suuresti.

Lainausta Tähdet ja tulevaisuus:

...joskus sinusta saattaa tuntua, että olet sellaisten tunteiden vallassa, joita et koskaan tiennyt olevankaan....Sinun ei tarvitse esittää ajatuksiasi julkisesti, riittää, että tiedostat ne.... mielesi, mielialasi ja elämänasenteesi tulevat muuttumaan ja tunnet kasvavasi...voit löytää itsestäsi syväänjuurtuneita malleja, joka on hyvä työstää pois... On aika kohdata nämä 'menneisyyden kahleet' ja kitkeä ne pois....

Todistettavasti hyvin vaikeaa työstää näitä piintyneitä malleja, huoh  Huh

Mulla tulossa TR- pluto  aspect_con NA- aurinko  ja silloin kaikki viimeistään muuttuu....
Mutta en pelkää sitä, en pelkää sitä, etteikö minua rakastettaisi, otan ilolla muutokset vastaan..
Tervetuloa postiivinen asenne ja elämänmuutos  coolsmiley

Ystävyydellä
Stareyes  Wink
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Keho
Vieras
« Vastaus #11 : 23.04.2006 13:33:21 »

Heippa Keho  Smiley

Mulla itselläni juuri ollut tuo TR- pluto  aspect_con NA- kuu  Shocked Shocked Shocked
Sisäisiä muutoksia ollut. Uskonnollisuuden muutosta, ei enää vanhaa luterilaista kaavaa, vaikka kunnioitankin sitä suuresti.

Todistettavasti hyvin vaikeaa työstää näitä piintyneitä malleja, huoh  Huh

Mulla tulossa TR- pluto  aspect_con NA- aurinko  ja silloin kaikki viimeistään muuttuu....
Mutta en pelkää sitä, en pelkää sitä, etteikö minua rakastettaisi, otan ilolla muutokset vastaan..
Tervetuloa postiivinen asenne ja elämänmuutos  coolsmiley

Ystävyydellä
Stareyes  Wink

Kiitos "lohduttavista" sanoistasi, Stareyes!  Wink smitten
Ja toivotan muutoksellesi loistavaa tulevaisuutta kaikkeuden teoiksi.  smitten

Rakkaudella
Keho  Smiley
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija

Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin

Profiili
« Vastaus #12 : 23.04.2006 15:12:14 »

Kiitos "lohduttavista" sanoistasi, Stareyes!  Wink smitten
Ja toivotan muutoksellesi loistavaa tulevaisuutta kaikkeuden teoiksi.  smitten

Rakkaudella
Keho  Smiley

Ole hyvä vaan, Keho  Smiley
Iloa, onnea ja Äärettömyyden Rakkautta sinulle paljon  smitten smitten
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: