Joo onhan se hankalampaa opiskella näitä juttuja englanniks, mutta ajan kanssa ne termit yms. tulee tutuiks ja sitten onkin jo paljon helpompaa löytää tietoo
Jos haluat sitä
www.astro.com-sivustoo tarkemmin tutkailla, niin kokeileppa sitä Astro Click Portrait-juttua. Voi olla, että ainakin jotkut tulkinnat vaikuttaa tosi nuorille suunnatuilta, mutta kyllä niistäkin oppii. Toinen mitä itse oon paljon käyttäny on
www.cafeastrology.com. Sieltä löytyy tietoo tosi kattavasti.
Sun kartasta silmiin pistää heti toi stellium (monta planeettaa peräkkäin yhtymässä) skorpionissa. Vaikuttaa tosi voimalliselta. Harmi, kun nää on nyt enkuks, mut tällanen tulkinta tohon sun
-aspektiin löytyis täältä
http://www.cafeastrology.com/natal/marsplutoaspects.html. Eli voisit noukkia kartaltas aspekteja, hakee tulkintoja ja sitten yhdistellä, kun kokonaisuus alkaa hahmottua
Sulla kuten mullakin on
ja siitä varmaan oletkin jo lukenu. Skorpionilaatu on voimakasta, tunteellista, syvällistä, intohimoista jne. Sulla on
, mikä tuo suhun oinasmaisuutta. Saat vielä lisäenergiaa siitä ja sitten vielä
liittää lisää skorpionivoimaa siihen pakettiin. (
on
:n hallitsijaplaneetta). Mulle tulee tosta mielikuva tosi voimakkaasta, energisestä, elinvoimaisesta ja älyttömän syvällisestä toimijasta. Mihin tahansa ryhdytkin niin teet sen varmaan täysillä. Ehkä tollasella skorpionipainotuksella mikään liian "helppo" työ ei kiinnosta, vaan pitää päästä kiinni johonkin haastavampaan ja syvällisempään, jotta tuntee tekevänsä jotain merkityksellistä ja saa skorpionivoimat käyttöön. Näin myös mulla itelläni
Toisaalta sulla on
mikä tavallaan keventää tota skorpionimaisuutta ja antaa ulospäinsuuntautuneisuutta ja optimistista asennetta, ajatusten suuntaamista eteenpäin. Myös
on ikuista optimistityyppiä, mä ainakin. Vapaus on tärkeetä, ei halua sitouttaa itseään liiaksi. Sulla nuo ovat vielä yhtymässä. Ehkä tunteista puhuminen on sulle helppoa? Osaat pukea tunteet sanoiksi vaivattomasti? Ja teet päätöksiä tunnepohjalta? Sun kartalla on
ja
, nämä
-aspektit saattaa saada kyseenalaistamaan muiden kiveen hakatut säännöt ja tekeen asioita omalla innovatiivisella tyylillä, mitä kaikki ei ehkä ymmärrä. Vähän sellasta oman tien kulkijaa
Kuulostaako yhtään tutulta? Noi nyt on vaan pikkupalasia sun kartalta, mitkä ekaks pomppas silmille. Siinä on niin paljon kaikkee! Ja kuten sanottu, en ole ite vielä hyvä hallitseen karttaa kokonaisuutena...