Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Punainen kissa  (Luettu 3649 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« : 09.10.2012 11:28:50 »

Viime yönä unessa mulla oli neljä kissaa (valve-elämässä kolme  Grin).  Lähdin niiden kanssa sisareni luo, unessa he asuivat Kreikassa.  Päästin kissat siellä pihalle, mutten saanutkaan niitä takaisin sisälle.  Niitä piti etsiskellä koko päivän.  Unessa yksi karkulaisista oli tulen punainen, ja jalat mustat.  Kissa keikisteli mulle, makoili maassa ja silitin sitä.  Sen turkki oli upean hohtava, sileä ja kiiltävä.  Se ei kuitenkaan antanut mun ottaa itseään kiinni.  Sisarenikin oli etsimässä kissoja, mutta jossain vaiheessa hän vaikutti huolestuneelta, ja hänen piti jostain syystä palata kotiin.  Unessa vilisi kissoja, niitä oli joka puolella.  Vaikka osa niistä oli kulkukissoja, ne olivat kaikki hyvävoimaisen näköisiä ja ystävällisiä.  Illalla menin sisareni luo, hän ja hänen miehensä lueskelivat vielä valveilla.  Kissat tulivat yksi toisensa jälkeen sisälle ja tunnelma oli mukava ja helpottunut.

Luulin nukkuneeni jo monta tuntia, mutta olin nukkunut vain kaksi tuntia.  Makasin kauan valveilla ja mietin untani ja punaista upeaa kissaa.  Miksi mulle tuli mieleen, että Marsilla on mulle jotain sanottavaa ja että mun pitäis tutkia uudelleen Mars yhdeltä kartalta, mitä yritän nyt tulkita?  Toinen tunne oli, että onkohan sisarellani kaikki hyvin, kun hän oli niin huolestuneen oloinen.  Hetken mietittyäni käänsin kylkeä ja aloin nukkumaan uudelleen.

Olis kiva kuulla, mitä teillä tulee tästä mieleen.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 09.10.2012 18:47:53 »

Marsilla voi hyvinkin olla sanottavaa.. Marsin punainen kissa,
toisaalta punainen väri voi olla varoittava väri.
Sullahan on vissiin tulossa Marsin paluukin?
Miten lie tr retro  jupiter kuviossa mukana, ulkomailla ja kissalaumana runsain mitoin?
Sisar voi olla Venusta. Tai sinun neuvoa antava puolesi?
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 09.10.2012 20:32:12 »

Muistelen lukeneeni, että kissat liitetään yleensä naiseuteen, mutta toisaalta sinulla itselläsi on noita kissoja oikeastikin...
Mutta kun kissa oli vielä punainen, erotiikkaa hmmm ja vielä tuo Kreikka ja etelän lämpö...Oletteko ihan villiintyneitä sisaresi kanssa, pelkäättekö villiintymistä tai haluaisitteko kentis villiintyä...vertailua toisiin naisiin? Lopulta sitten kuitenkin paluu tuttuun ja turvalliseen, kun kisut palasivat takaisin kotiin.
Voin olla täysin hakoteillä, mutta tällaista mulla pälkähti mieleen.  Wink
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #3 : 09.10.2012 21:05:48 »

Kiitos mielenkiintoisista, ajatuksia herättävistä kommenteista!  Todella todella harvoin muistan näkemiäni unia, saati herään niihin keskellä yötä niitä pohtimaan ja miettimään.

Ei me olla sisaren kanssa villiintyneitä, minä  askendentti kauris, sisko  aurinko kauris  :Smiley (hänen  aurinko neljän asteen päässä nousuakselistani ykköshuoneeni puolella).  Enemmän varmaan toivotaan villintymistä, ehkä jopa pelätään sitä.  Meillä molemmilla on  venus skorpioni samassa asteessa vielä.  Ehkä nämä kissat jotenkin liittyykin naiseuteen, vaikka siskokin on kissaihminen.  Kuut meillä on oppositiossa, mutta ei meillä mitään nokkapokkaa oo ollut vielä tähän päivään mennessä.

Marsin paluu on tulossa, joo.  Voihan olla että liittyy siihenkin.  On sekin ollut mielessä, kun Marsin paluu tulee ihan vähää ennen ku Mars keikahtaa kallistuskulmansa ulkopuolelle.

Tällaiset 'ääneen' pohdinnat on mielenkiintoisia, tulee ihan vahingossa sellaisia merkittäviä asioita kirjoitettua, millä tuntuu olevan merkitystä.  Ja kun te ihanat ihmiset vielä jaatte omia näkemyksiänne!  Kiitos!
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: