Astrologiaa enemmän tuntevat, osaatteko vastata kuinka toimii yhdistelmä kauris-kalat ? Välillä tuntuu, että toimii melko hyvinkin, kunne taas tietty junnaaminen näin kauris-naisena alkaa nyppimään. Onko kalojen tunne-elämä liian syvällä uivaa käytännölliselle maamerkille ?
* Kannanpa minäkin korteni kekoon, kun tutun aiheen parissa pyöritään...
Kokemuksesta voinen kertoa, että kalojen ja kauriiden välillä on jotain
Aurinkomerkkien perusteella nämä sopisivat hyvin yhteen, mutta ovat kuitenkin melko erilaisia merkkejä. Kalat haaveilija ja hetkessä eläjä, kun taas kauris jalat maassa- tyyppi, käytännöllinen ja järkevä. Nämä merkit voivat kyllä täydentää toisiaan aika kivasti, mutta alkuun pääsyssä voi olla vaikeuksia.
Mietin tuota kuviota kalatmies ja kaurisnainen...itse en ehkä kalatnaisena jaksaisi kalatmiestä, koska toista yhtä hullua ei samaan perheeseen mahdu
Miksei se silti voi toimia hyvinkin, kun kaurisnainen varovaisena ja harkitsevana jarruttelisi kalan päähänpistoja. Naisena vaan voi kyllästyä siihen, että pitää olla sinä "järkenä" koko ajan, kun mies keksii mitä hulluimpia ideoita. Toisaalta tunnen monia kalat-miehiä, jotka ovat vastuullisia ja hyviä perheenisiä eikä alkokaan juuri maistu, vaikka kaloista yleensä sanotaan, että sortuvat helposti viinaan ja muihin päihteisiin. Kylläpäs taas poikkesi aiheesta.
Kirjoitit junnaamisesta, mitä tarkoitat? Itse olen junnaamista kokenut lähinna kauriiden taholta, harkitsevat asioita vuosi tolkulla, kun kalalle pitäisi tapahtua mielellään just nyt heti
Mitähän muuta kalamiehesi kartalta löytyy, kun niin junnaa?
Kalojen tunne-elämä on syvä ja sinne syövereihin voi uppoutua päiväkausiksi parhaimmillaan, mutta luojan kiitos sieltä löytää myös pois, kun on elämä joka pakottaa. Olen kuitenkin käsittänyt, että kauriillakin on tunne-elämä?
vaikkakin syvällä piilossa, eikä sitä paljasteta hevillä...
Tsemppiä teille! Minä takkuan tahollani kauriiden kanssa, sekä aurinko, että kuu-sellaisten kanssa...