Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onnenpiste  (Luettu 17652 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Fiona
Vieras
« : 23.04.2006 00:11:16 »

Minulla on onnenpiste skorpionissa...mitä se kertoo?
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #1 : 23.04.2006 10:51:21 »

Ööh...
Tyhmä kysymys mutta mikä on onnenpiste?
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #2 : 23.04.2006 11:50:55 »

Suokaa anteeksi, ennenkaikkea Fiona!!
En huomannut tätä täällä olevaa keskustelua ollenkaan, kun aloitin jo vastaavan uuden tuolla syntymäkarttaosiossa.
Yhdistin sitten nämä kaksi keskustelua, joten järjestelmä on nyt sitten järjestänyt nämä viestit aikajärjestykseen...
Siitä johtuen, saattaa viestit vaikuttaa hieman merkillisiltä, mutta koittakaa kestää. Moka oli minun!
(lisätty keskustelujen yhdistämisen jälkeen)

Tämä aihe on varmasti ollut esillä, ainakin aiemmalla foorumilla, mutta kun en muista, enkä nyt sitten tältä foorumilta oikein löytänyt hirveästi asiaa tästä, niin aloitan uuden aiheen..

Elikkäs, miten te huomaatte syntymäkarttanne onnenpisteen vaikutukset?
Itselläni se on oinaassa, kakkoshuoneessa.
Mikä pisti silmään, niin tuo kakkoshuoneeseen kuuluu Nikulan mukaan, suhde luontoon.
Ja se on totta, että mie kyllä olen onnellisimmillani luonnossa liikkuessa.
Mutta näköjään kakkoshuoneen teemoja olisi myös aineellinen turvallisuus ja omaisuus, raha.
Niistä en oikein osaa sanoa, soveltuvatko mitenkään.
Onnenpiste oinaassa taas, hmm, ystävinä on oinaita ja aika usein oinasten kanssa synkaa...Mutta mutta.... Huh
« Viimeksi muokattu: 23.04.2006 17:55:28 kirjoittanut selkälokki » tallennettu
Henja
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 23.04.2006 12:55:35 »

Hmmm... Mikö on onnenpiste? Kuulostaa Hyväktä smitten
tallennettu

Aurinko*OInas***Kuu*Kalat***Nouseva*Skorppiooni
Punainen Kristalli Lohikäärme
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #4 : 23.04.2006 12:56:25 »

Hei "Selkälokki"

Onnenpiste.
- mistä sen löydät

http://www.nic.fi/~astrolog/sanasto.htm

Matemaattisesti laskettavia abstrakteja pisteitä kartalla.
Niistä tärkein on Pars Fortuna eli "onnenpiste".
Onnenpiste lasketaan kaavalla: AS+Kuu-Aurinko
tai ottamalla huomioon päivä- ja yökartan erilaisuuden,
jolloin päiväkartan onnenpiste syntyy kuten edellä,
mutta yökartassa AS+Aurinko-Kuu.
Onnenpiste on hieman tosiin ajateltuna
Kuun vaihe siirrettynä kartalle askendentin kautta.
 Arabialaisia pisteitä on useita kymmeniä
ja uusiakin on viime vuosisatoina kehitelty.

http://astro.saaganet.org/?s=2

Arabialaiset pisteet
Pisteet lasketaan kukin oman kaavansa mukaisesti
ja voidaan siirtää syntymäkartalle.
Niiden katsotaan kuvaavan herkkiä kohtia kartalla.
Tunnetuin arabialainen piste on
Pars Fortuna eli Onnenpiste,
jonka kaava on AC + Kuu - Aurinko (absoluuttisia asteita).
Onnenpiste symboloi ihmisen
perusolemuksen mahdollisuutta harmoniaan,
vaivattomaan itsetoteutukseen
ja ”onnen” kokemiseen sitä kautta.

- EN MÄ YMMÄRRÄ - ihan pihalla

Undecided

smitten  Elämänilo   smitten
« Viimeksi muokattu: 23.04.2006 16:41:19 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #5 : 23.04.2006 14:49:37 »

Leijonassa 10.huoneessa :aspect_con:11.huoneen kärkeen. Kaikkein olennaisin paikka kartallani, siihen osuu pelkkiä trinejä ja sekstiilejä, ja myös nimimerkkini on peräisin kyseisestä sijainnista Korpin tähdistössä, johon liitetään häikäilemttömyys ja pioneerihenki. Paikan toteuttaminen ja aktivointi on parasta maailmassa. smitten
tallennettu
ellunen
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 23.04.2006 14:53:01 »

löysin tuolla netissä surffaillessa hyvän sivun (englanninkielisen), jossa kerrottiin tarkemmin onnenpisteestä ja sen merkityksestä huoneissa, planeetoissa ja merkeissä
 tässäpä linkki http://www.arlenekramer.com ja sieltä kohta advanced astrology
« Viimeksi muokattu: 23.04.2006 14:58:17 kirjoittanut ellunen » tallennettu

Sinun rakkautesi pimentää tähtesi -
kuu nousee minun elämässäni.
Minun käteni ei ole kotonaan sinun kädessäsi.
Sinun kätesi on himo -
minun käteni on kaipaus.

Edith Södergran
Fiona
Vieras
« Vastaus #7 : 23.04.2006 14:57:03 »

Onnenpiste...miten se nyt laskettiinkaan? Minulla oli kerran lainassa mainio kirja, jossa kerrottiin monien pisteiden laskuohjeet...kuitenkin, kartallasi ko. piste merkitään ympyrällä jonka sisällä on x.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #8 : 23.04.2006 15:00:23 »

se oli kuun etäisyys auringosta etäisyytenä ACstä. siis jos kukaan tosta mitään tajusi. (:

periaatteessahan onnenpiste kertoo sen alueen missä menestyy elämässään. itse olen katsonut enemmänkin sen huone kuin merkkisijaintia..  Smiley
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #9 : 23.04.2006 15:01:55 »

PART OF FORTUNE IN THE SIXTH HOUSE:

The person with his Part of Fortune in the sixth house was born just prior to a Full Moon. SHe is interested in self-improvement and self-discipline so that She can function with such efficiency that She does not have to pay attention to the daily details of life. HER mind is on bigger things.

Here is a person who seeks the injustices in life so that She may serve to improve others' lives. SHe can serve people who are confined to hospitals or prisons, or fight for animals' rights, or lead a group of workers in a labor union. This is Virgo's house. Think of doctor, nurse, veterinarian, soldier, sailor.

Part of Fortune in CAPRICORN: The characteristic style of Capricorn is serious and hard-working. The person with the Part of Fortune in Capricorn will find his happiness and success through hard work, determination, and achievement of goals.

Juuh. Maailmanparantaja täsä HEI. Työkseni teen ja juuri poden kriisiä tästä elämän helppoudesta täälä pohjolassa. Sudaniin tarttis lähteä.  Undecided
« Viimeksi muokattu: 24.04.2006 18:33:34 kirjoittanut INTI » tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #10 : 23.04.2006 15:05:33 »

Tuola syntymäkartan tulkinnassa menee sama keskutelu! Kurkatkaapa sinne!
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #11 : 23.04.2006 15:11:48 »

Hmm...minulla se piste on huoneessa 1. Olisi hienoa jos joku osaisi tulkita tämän jotenkin... Cheesy
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #12 : 23.04.2006 15:54:57 »

Hmm...minulla se piste on huoneessa 1. Olisi hienoa jos joku osaisi tulkita tämän jotenkin... Cheesy

Hmm. tuohan sitten voisi tarkoittaa, että osaat toteuttaa itseäsi hyvin. ja että nautit siitä.  Smiley
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #13 : 23.04.2006 16:01:07 »

Hmm. tuohan sitten voisi tarkoittaa, että osaat toteuttaa itseäsi hyvin. ja että nautit siitä.  Smiley

Joo-o, totta kyllä. Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #14 : 23.04.2006 16:10:07 »

kiitos linkistä. (:

PART OF FORTUNE IN THE SECOND HOUSE:

The person with his Part of Fortune in the second house has the drive, the patience, and the endurance and willingness to use his personal assets, talents, abilities, and efforts to strive for financial success. He feels happy when he draws money, possessions, collections, to himself, and he should not feel guilty about doing so. He needs these things with which to express himself. The Part of Fortune in the second house is good for money. The person has a concern for financial security but he need never worry about it.

Part of Fortune in GEMINI: The characteristic style of Gemini is to reach out and communicate. The person with the Part of Fortune in Gemini uses his communication skills and his ability to learn as he pursues happiness and success.

en nyt oikein kyllä tunnista itseäni tuosta..
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: