katja-q
ehkäpä se jupiter nimenomaan sinulla vaikuttaa nousevan merkkisi ominaisuuksiin eikä niinkään omana itsenään,eli tavallaan kasvattaa ja laajentaa
skorpionin ominaisuuksia pluton välityksellä
ja tässä onkin sitten jonkinsortin ristiriita koska skorpioni on mielellään omissa oloissaan ja jupiter veisi ulos maailmaan,
ehkäpä tutkiskelet elämää vieläkin syvemmältä kuin tavallinen skorpioni ja näet elämän pakollisissa muodonmuutoksissa myös paljon positiivista,elämää
laajentavia perspektiivejä,pohdithan ja tutkiskelet tätä elämää tuntuviksi koko ajan,jupiterin ja pluton yhdistelmä tekee varmaan tuon halun saada vastauksen kysymykseen miksi?
jupiter:
-menestyminen raha-asioissa (pätee vissiin skorpioniinkin)
ihmissuhteissa ja harrastuksissa
-optimismi,suvaitsevaisuus eli ennakkoluulottomuus myös uuden opiskeluun ja omaksumiseen
-psyykkinen laajentuminen(pluton teemat vahvistuu entisestään)
-toiminnan laajeneminen (asioiden pintaraapaisut ei riitä,täytyy tietää perinpohjin)
-seikkailumieli
-filosofia,uskonto(tähän voi yhdistää pluton elämän ja kuoleman kysymykset)
laki (vahva oikeudenmukaisuuden tarve),politiikka
huone ,jossa jupiter on ,osoittaa suuntia,joilla ihminen voi menestyä
...antaa uskoa omiin kykyihin
nummelan kirjasta otteita
itelläni
ja
ja vielä
siellä jousimiehen huoneessa elikkä vähän samoja teemoja kuin sulla
vaikkei jupiter itse olekaan nousevana niin jousimiehen planeettana se on kyllä vaikuttanut niin ulkonäköön kuin olemisen sietämättömään keveyteenkin,
ONNEKSI skorpionille!
eli pitkä,hoikka,helposti ruskettuva,pitkät koivet solmussa jos jonkinmoisessa,
onnellisin olen kun olen liikkeellä eli matkalla jostakin jonnekin,
levoton sielu olin jo nuorena ja kolusin suomenmaata ja vähän ulkomaitakin,siinä tuli samalla nuo ysihuoneen teemat ja erilaiset kulttuurit,
itseasiassa nyt vaikuttaa jo kauriin velvollisuudet ja työ progressiivisen mukaan,
jousimies voi olla fanaattinen ,liian ehdoton mielipiteissään,tiukan periaatteellinen,
halukas opettamaan ja ojentamaan
ylpeä ja itserakaskin se voi olla,myös välinpitämätön
jupiter on päivän planeetta (yön planeettana se on myös kalojen planeetta,ennen ulkoplaneettojen löytymistä)
eli miehinen,ruokkiva,onnelliseksi tekevä ja erityisesti ikävuosia 57-68 hallitseva
hänen värinsä on purppuranpunainen(tykkään) tai vihreä ja metallinsa tina
jalokivistä smagardi,ametisti,turkoosi ja jaspis ja myös serpentiini
olympos vuoren Zeus ja salamakimppu
pyhän kolminaisuuden osakas,jeesusta pidän jousimiehenä,matkasaarnaaja
luku kolme on jupiterin alainen,ilo.onni ,kasvu ja laajentuminen,tanssi,
varottava yliampumista joka lähtöön
sinulla se voisi olla kirjailijan planeettana..