Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mallin luominen tulevaisuutta varten.  (Luettu 17273 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« : 25.04.2006 20:30:07 »

En ole kokenut arkkienkeli Mikaelia missään vaiheessa mitenkään kovin voimallisesti, mutta tänään netistä muuta tietoa hakiessani, yllättäen, "sattumalta" löysin tekstin häneen liittyen. Minua tuo teksti ainakin kosketti ja sykähdytti erittäin voimallisesti. Joten halusin sen tännekin laittaa. Taitaapa enkeli Mikael tuoda minullekin lisää rohkeutta ja luottamusta tielleni.  Wink

MALLIN LUOMINEN TULEVAISUUTTA VARTEN

Arkkienkeli Mikaelin huhtikuun 2006 viesti
Ronna Hermanin kanavoimana (www.ronnastar.com)
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

Rakkaat Valon mestarit, minä toivotan jälleen kerran tervetulleeksi tilaisuuden sekoittaa tietoisuuteni teidän kanssanne, täyttää teidän sydämenne ja sielunne rakkaudella ja innostuksella ja antaa teille rohkaisua ja tukea näinä epävarmoina aikoina. Minä toivon näiden viestien välityksellä, että te aistitte ja tiedätte minun todella olevan teidän kanssanne, ja teidän luvallanne minä yhdistyn teidän Korkeamman Itsenne kanssa, ja minä yhdistän omat energiani teidän energianne kanssa kaikilla niillä tasoilla, millä te pystytte sen ottamaan vastaan.

Näiden toivon, innostuksen ja viisauden viestien kautta ja niiden seminaarien kautta, joita meidän viestintuojamme pitää meidän pyynnöstämme, meidän tarkoituksemme on luoda harmonian tuntua, iloa ja energioiden sekoittumista syvimmillä sisäisillä ydintasoilla kaikille Olennoille Maatasolla näinä epävarmuuden ja haasteiden aikoina. Te olette sellaisessa syklissä, missä monia negatiivisen energia kerroksia häivytetään, mukaan luettuina ne energiamuurit, joita asetettiin sydämen ympärille menneinä aikoina suojaamaan ja eristämään tunne- ja fyysistä kehoa kolmannen ja neljännen ulottuvuuden kivulta ja kärsimykseltä. Tunnekehon patoluukut ovat murtumassa auki, kun näitä energioita asteittain häivytetään, ja teidän Pyhän Henkenne kallisarvoinen lahja jälleen kerran ottaa asuinsijan teidän Pyhän Sydämenne kammiossa.

Pitkin vuotta, kun te, Tähtisiemenedustajat, kokoonnutte yhteen ympäri maailmaa, teillä on tilaisuus tuoda esiin osa ”mallista tulevaisuutta varten”. Te, Valonkantajat, tulette kantamaan itsemestaruuden ja uuden tietoisuuden siemeniä mukananne palatessanne koteihinne. Ja älkää erehtykö, niille teistä, jotka yhdistyvät tähän ihanaan energiaan korkeammista ulottuvuuksista omissa paikallisissa tai muissa kokoontumisissanne, annetaan lahja Uuden luomisen jalostuneiden energioiden valelemisen myötä. Teitä kehotetaan nyt virittäytymään sellaiselle ulottuvuustasolle, missä ei ole ajan tai paikan rajoituksia, tai mitään muureja pidättelemässä teitä, koska kaikki tuodaan asteittain Ykseyteen Hengessä. On aika kommunikoida mestareiden kanssa ja vastaanottaa siunaus Isä-Äiti Jumalalta.

Tosiaankin, Maapalloa ihan sen ytimeen saakka kylvetetään mahtavassa Jumalaisen Valoaineen vaipassa, ja jokaista luotua siunataan ja jokainen luotu tunnustetaan. Jollain tasolla kaikki ovat evoluution ja nousemisen polulla, ketään ei jätetä jälkeen.

Tietäkää tämä, jokaisella teistä on vaikutusta ja jokaista kutsutaan tulemaan Valon lipunkantajaksi. On tärkeää, että te kaikki tulette tietoisiksi siitä, että ne, jotka on työnnetty parrasvaloihin tai julkiselle areenalle, eivät eroa teistä. Kyllä, he ovat erityisiä, ainutlaatuisia ja siunattuja, mutta niin olette tekin, jokainen teistä. Heistä jokainen on kokenut koettelemuksia ja vihkimystestejä ja kulkenut sielun pimeän yön lävitse Valon loistoon. Yksi piirre, jonka he kaikki jakavat, on heidän sinnikkyytensä. Riippumatta siitä, miten tuskallisia kokemukset ovat olleet, miten yksinäiseksi he ovat itsensä tunteneet tai miten synkältä tulevaisuus on näyttänyt, he EIVÄT KOSKAAN ANTANEET PERIKSI. He kestivät ja selviytyivät, kunnes he ilmestyivät voittajana yhteyteen ja harmoniaan Hengen kanssa, valmiina hyväksymään ja täyttämään oman Jumalaisen tehtävänsä.

Monilla teistä, jotka olette sopeutuneet korkeampaan tietoisuuteen, on nyt pääsy uuteen viisauteen, ja te tunnette harmoniaa Itsenne sisällä. Teillä on kuitenkin edelleen epäilyksiä, ja te olette vähäpuheisia jakaessanne näkemyksiänne toisten kanssa, koska te pelkäätte, että te teette itsestänne varsinaisen ”ilmestyksen” tai että teille nauretaan, jos te yritätte siirtää eteenpäin oppimaanne. On olemassa sellainen universaali laki, joka sanoo, että teidän ei pidä ainoastaan olla esimerkkinä uudesta valaistuneesta tilastanne, vaan teidän on välitettävä sitä viisautta ja ymmärrystä, jota te olette keränneet, jotta te voitte siirtyä eteenpäin seuraavalle tasolle. Te olette oppilaita vihkimyksen polulla, te olette henkisen mestaruuden ja kanssaluomisen harjoittajia, ja te olette myös sellaisia opettajia, joilla on viesti jaettavaksi omien toimien, sanojen ja tekojen välityksellä.

Kun te siirrytte syvemmin uuteen, laajentuneeseen todellisuuteen ja Olemisen tilaan, monet ajatusmuodot, tavat, kulttuuritabut, ehdollistuneet reaktiot ja hyväksytyt käyttäytymismallit muotoutuvat ja muuttuvat. Monia vanhan todellisuuden käytäntöjä katsotaan taaksepäin barbaarisina ja ne nähdään sinä, mitä ne ovat: valaistumattomien massojen opetuksina, jotka on suunniteltu kontrolloimaan, hallitsemaan, orjuuttamaan ja valloittamaan.

Me pyydämme teitä olemaan rohkeita, innovatiivisia ja astumaan keskinkertaisuuden kilven takaa, olemaan sellaisia pioneereja, jotka uskaltavat olla erilaisia. Tämä on yksi niistä monista puolista ja vaiheista hyväksymisen ja vallankäytön prosessissa, rakkaat ystävät. On helppoa seurata massoja, pysyä niiden suosittujen ja hyväksyttyjen uskomusten, rajojen ja sääntöjen sisällä, joita ovat antaneet ne, jotka ovat olleet vallan kahvassa menneinä aikakausina. On ilmeistä, että heidän hallintokautensa on loppumassa, heidän valtansa on hiipumassa, heidän valta-asemapäivänsä ovat päättymässä. Nämä pelonlietsojat yrittävät raivokkaasti säilyttää kontrollin teistä ja massoista, sillä heidän valtansa perustuu pelolle ja pelottelulle.

Sen vuoksi on välttämätöntä, että on olemassa Valon mestareita, Hengen sotureita valmiina astumaan johtotehtäviin ja ottamaan vallan, niitä, jotka ovat valmiita ja halukkaita olemaan esimerkkinä, kun he ohjaavat ja opastavat, keskittyvät uuteen visioon, uuteen suunnitelmaan Taivasta ja Maata varten, ja he näkevät, että se ilmentyy kaikkien suurimmaksi parhaaksi. Teillä kaikilla on olennainen osa esitettävänä. Te ette enää pysty luopumaan auktoriteetistanne tai passiivisesti seuraamaan, minne toiset teitä johtavat. Teidän on otettava aktiivinen osa ja esitettävä sitä roolia, johon Jumalainen suunnitelma teidät nimitti, voidaksenne saada aikaan sen, mikä on teidän lahjanne ja lisäarvonne kokonaisuudelle.

Muistakaa, rakkaat soturini, teidän täytyy vetää voittamattomuuden viitta ympärillenne, ja teidän on vahvistettava päättäväisyyttänne ja nostettava tietoisuutenne niiden piikkien, epäilyksen siementen ja kritiikin yläpuolelle, joita teitä kohtaan heijastetaan. Kun massoja hämmennetään ja kuilu kolmannen ja neljännen ja viidennen ulottuvuuden tietoisuuden välillä levenee, niiden vastustus, paheksunta ja kapinointi tulee esille, jotka edelleen ovat erillisyyden ja negatiivisuuden varjomaan harhan otteessa. He tuntevat suurta pelkoa tapahtuvien muutosten vuoksi, he suuttuvat siitä, että heidät työnnetään pois mukavuusvyöhykkeeltään, vaikkakin se olisi rajallisuuden ja kärsimyksen todellisuutta. He yrittävät häpäistä ja mustamaalata teitä, mutta te ette saa horjua.

Teidän on seistävä rehellisyydessänne tuomitsematta ja säteiltävä rakastavaa energiaa kaikkea kohtaan, ja ottamalla mestarin asenteen ja siunaamalla heitä siirtyä hedelmällisemmille pelloille. Teidän ei pidä yrittää muuttaa heidän mieltään, vaan opettaa esimerkkinne avulla, puhumalla omaa totuuttanne heidän ymmärryksensä tasolla ja kertomalla heille, että on olemassa monia polkuja takaisin Luojan ykseyteen. Olkaa lempeitä, mutta vahvoja omassa vakaumuksessanne; myötätuntoisia, mutta älkää jääkö kiinni heidän draamaansa, heidän pieniin murheellisiin tarinoihinsa; pysykää iloisina ja innostuneina, jotta he alkavat ihmetellä, mikä teistä tekee niin erilaisia.

Tosiaankin, he tulevat huomaamaan ja ihmettelemään, ja jonain päivänä he ottavat vaarin, sillä te olette kylväneet muutoksen siemeniä heidän aurakenttäänsä ja sydämeensä. Näitä siemeniä ei torjuta, ne menestyvät, ja eräänä päivänä ne alkavat kasvaa ja kukoistaa Jumalaisessa tyytymättömyydessä, mikä työntää heidät opetuslapsen polulle.

Ja niinpä, rakkaat mestarit, minä haluan antaa teille tänä päivänä lahjan, mikä valaa vieläkin enemmän voimallista Ensimmäisen säteen Jumalaista voimaa, tahtoa ja auktoriteettia valmistamaan teitä tulevien päivien haasteita varten. Nyt on se aika, josta te olette uneksineet vuosia ja valmistautuneet sitä varten, oman Olentonne syvimmältä tasolta asti. Enää kauempaa teidän ei tarvitse elää uskossa, toivossa ja toivomuksissa, sillä todisteet ihmiskunnan evoluutiosta korkeampaan tietoisuuden tilaan ovat ilmeisiä jollain tasolla jokaisessa ja kaikessa teidän Maapallollanne.

Te olette oppimassa läksyjänne hyvin, ihanat ystäväni. Te olette hyvässä mallissa tiellänne valjastaa egoitsenne ja saattaa se sopusointuun Korkeamman Itsenne, Jumalsäteenne ja Jumalitsenne mahtavien ominaisuuksien ja lahjojen kanssa. Te pyritte hallitsemaan ajatuksianne ja pitämään tunteenne tasapainossa. Te olette oppineet, että puhtaan rakkauden täytyy kummuta sydämen lähteestä, ja että sen täytyy läpäistä Itse, ennen kuin se voi heijastua siunattuna lahjana muille. Te otatte suuria harppauksia tullessanne tuomitsemattomiksi ja objektiivisiksi, koska te annatte tapahtumien ja vuorovaikutuksen muiden kanssa virrata itsenne ohi pysyessänne keskittyneinä omaan ytimeenne.

Te olette alkamassa ymmärtää niitä salaisuuksia, jotka lukitsevat teidän viisautenne aarrearkun, ja te olette oppimassa, että ilmentämisen lahja juontuu elämisestä NYT-hetkessä. Te olette kokeneet korkeampien ulottuvuuksien seesteisyyttä ja maagisia ominaisuuksia, koska te pujottelette korkeamman tietoisuuden eri tasoille ja taajuuksiin ja sieltä takaisin, ja te tiedätte, että siellä te haluatte asustaa.

Kyllä, on edelleenkin monia läksyjä opittaviksi ja niitä tulee aina olemaan, mutta teillä on nyt kykyä nähdä sen elämän tanssin ja draaman täydellisyys ja oikeudenmukaisuus, jota te elätte joka päivä. Teitä valmistellaan ottamaan jättimäinen hyppy eteenpäin, rakkaat, ja teidän on tullut aika ottaa oikea paikkanne tässä mahtavassa tapahtumassa, Maapallon ja ihmiskunnan ylösnousemuksessa. Teidän Valonne hehkuu ja kun se yhdistyy muiden VALO-olentojen valon kanssa, se saa voimaa ja vauhtia, ja se läpäisee ja valelee teidän kotiplaneettanne Kultaista eetteriverkkoa. Te olette kaikki siirtymässä ylösnousemustikapuiden seuraavalle askelmalle. Moni johtopaikka odottaa täyttämistä, koska massojen heräämisvauhti kiihtyy ja monet astuvat vihkimyksen polulle.

Minä tunnen, että joissain teissä on edelleen epäilyksiä ja epäröintiä, koska teidän egonne heittää pelon ja riittämättömyyden tukoksia teidän mieleenne. Kun se kamppailee säilyttääkseen hallinnan teistä, minä kuulen teidän egoitsenne äänen kuiskaavan teidän sisällänne: ”Mitä minä pystyn tekemään? Miten minä voin palvella? Mitä minulla on tarjottavana?” Minä kerron teille, että te ette voi olla heikkoja sydämeltänne tai pelokkaita Hengeltänne, sillä kun te siirrytte itsemestaruuden täyteyteen seuraavien muutaman vuoden aikana, teidän maailmanne ja todellisuuskuvanne tulee muuttumaan dramaattisesti.

On aika astua eteenpäin rohkeasti ja päättäväisesti, kun te vaaditte takaisin itsellenne oman Jumalaisen perintönne. Se odottaa teitä, ei niinkään pitkällä tulevaisuudessa, rohkeat soturini, mutta teidän täytyy vetää esiin universaalista Valoytimestä se energia, jota te tulette käyttämään muotoilemaan ja luomaan teidän uutta mahtavaa maailmaanne, kun teistä tulee oman seuraavan tietoisuusseikkailunne katalyyttejä ja johtajia. Teidän on valeltava oma visionne innostuksen ja uskalluksen tunteilla; teidän on oltava rohkeita, kun te kuljette yleistä virtaa vastaan, ja siirrytte pois kollektiivisen tietoisuuden kuristusotteesta.

Teidän on puhuttava sellaisia sanoja, jotka resonoivat menestyksen värähtelyjen kanssa, ja teillä on oltava voitonriemuisen voittajan asenne ja teidän on toimittava sen mukaisesti. Teidän on uskallettava riskeerata kaikkenne, koska te todistatte itsellenne, että silloin, kun te olette harmoniassa Hengen kanssa, kaikki se, mitä te annatte vapaasti ja rakastavasti tahtoen, palaa kymmenkertaisena.

Teillä on nyt enemmän kuin koskaan ilmentämisen työkalut hyppysissänne. Teidän on astuttava ulos mukavuusvyöhykkeeltänne ja päästettävä irti kaikesta siitä, mikä ei enää palvele teitä. Te kaikki tiedätte, mitä tämä koskee, koska se on tuijottanut teitä kasvoihin kuukausia ja jopa vuosia, ja siitä tulee vieläkin kestämättömämpää, kunnes te lopulta luovutatte ja päästätte irti siitä, mikä pidättelee teitä.

Rakkaat ystävät, näinä merkittävinä muutoksen aikoina minä olen tarjonnut teille sitä, mikä otettiin teiltä pois niin kauan sitten, mitä te olette kaivanneet Olemuksenne syvyyksissä, mikä tulee luomaan uudestaan teidän yhteytenne Luomisen energioihin: Jumalaisen tahdon, voiman, totuuden ja urheuden Ensimmäinen säde. Me olemme antaneet teille viisautta ja työkaluja avustamaan teitä matkallanne tulevaisuuteen. Hyödynnättekö te näitä mahtavia siunauksia? Jos ette, niin mitä te odotatte?

Unohduksen verhoa ollaan nopeasti nostamassa pois teidän muististanne, ja meidän toivomuksemme on, että te saatte mahdollisimman nopeasti tämän sädehtivän kruunun, jota Vapauden patsas niin kauniisti symbolisoi. Monet teistä ovat yhdistäneet, sytyttäneet ja harmonisoineet seitsemän mahtavan Säteen laadut, piirteet ja ominaisuudet, ja te olette hyvässä mallissa omaksumassa täydessä mitassa niitä viittä korkeamman Valaisemisen Sädettä, jotka on laajennettu teihin saakka. Jälleen kerran, tämä liekehtivä kruunu leimuaa teidän otsastanne, ja teidät tunnistetaan Jumalaiseksi Olennoksi, Valon lähettilääksi Isä-Äiti Jumalan ja Ylimmän Luojan tehtävää hoitamassa.

Minulla on kunnia olla ihmiskunnan suojelija ja Luojan Totuuden kantaja. Liittyisitkö sinä lipunkantajana minuun tässä, mikä on ilmentämisen ja oppimisen edistynyt vaihe Maaplaneetalla, kun sinä valmistaudut siirtymään takaisin korkeamman tietoisuuden ulottuvuuksiin ja ottamaan itsellesi Jumalaisen syntymäoikeutesi? Kurkottakaa ulospäin, rakkaat ystävät, kurkottakaa myös sisäänpäin. Me odotamme, että saamme suihkuttaa teidän päällenne kaiken sen Luojan rakkauden ja kaikki ne Luojan lahjat, jotka te pystytte imemään.

MINÄ OLEN arkkienkeli Mikael.
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #1 : 25.04.2006 21:41:16 »

Aika osuvaa tekstiä todellakin!  Wink Smiley
tallennettu
Mio
Astroholisti

Ea Mai

Profiili
« Vastaus #2 : 25.04.2006 22:09:25 »

Ensimmäinen Säde on Mustaa ja Valkeaa..

Voimakasta kuin jylläävä eläin..

Ihmisen testosteroiiniin ja lajimme kehityksen mittapuihin nähden kyseessä on valtaisan vaikuttava energia jonka käyttämiseen vaaditaan suurta tasapainoa ettei horjahdeta laidoista yli tai päin maan kiveä..

Ensimmäinen Säde ei ole leikkiä vaan totista totta, jonka kanssa pitää pysyä sinuina ruumiinsa, mielensä ja sitten sen tulosuunnan kanssa ettei karkaa mopo käsistä.
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 25.04.2006 22:18:20 »

Angry

Angry

uglystupid2

Eikös, sinulla  ja Keholla ollut¨juuri ihan yhtenevät näkemykset,

kuinka tätä maailmaa tullaan yhteen hitsaamaan, ja kaikki

on sen jälkeen yhtä POHJOLAN valoa, joka toimii??

Tietyn Henkilön Korkeammassa  JOHDOSSA !! ??

Halle Lujaaaaaaaja    2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
täysikuu
Astroholisti

Elämä on seikkailu

Profiili
« Vastaus #4 : 25.04.2006 22:24:33 »

On monia polkuja takaisin Luojan ykseyteen smitten

Aivan niinkuin tekstissä sanotaan angel
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #5 : 25.04.2006 22:26:37 »

Oon Mikaelin kanssa samoilla linjoilla  smiley6600
Kaikki tuo on ollut trendinä jo jonkin aikaa,
joten ihmekös, ettei mopoilu enää kiihota.
Tässä mennään, Lumor, suihkarilla  

Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Grin Grin smitten smitten smitten smitten smitten
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 25.04.2006 22:38:02 »

Grin

KEVÄT, tuo kauan odotettu, on tullut, siis kaivamme

MOPOT esiin, ja BAANALLLLLLEEEEEE  murmur !!

P.S. Suihkarit tarvitsevat monta

" asfaltin tallaajaa " voidakseen

IRROTTAUTUA !! ?

2funny
tallennettu

haluan unohtaa hetkeksi.
Ikitosi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 25.04.2006 22:47:00 »

Grin

KEVÄT, tuo kauan odotettu, on tullut, siis kaivamme

MOPOT esiin, ja BAANALLLLLLEEEEEE  murmur !!

P.S. Suihkarit tarvitsevat monta

" asfaltin tallaajaa " voidakseen

IRROTTAUTUA !! ?

2funny

Pyörät pyörii, asfaltti höyryää,...
ja kiitotien päässä on taivaassa reikä!  2funny
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #8 : 25.04.2006 22:51:46 »

Yhdestä asiasta minä olen satavarma.
Jos tuo topikin alkuteksti on enkelin tekstiä.
Niin niissä paikoissa missä tuon asian tiimoilta kokoonnutaan,
ei kukaan ole kerjäämässä minkäänlaista ovirahaa.
Ja pöytä on myös katettu.
Mutta jos joudut raottamaan kukkaroasi.
Ole todella varauksellinen.

Grin Grin Grin Grin Grin Grin
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 25.04.2006 22:57:57 »

Taitaa olla ensimmäinen asia, josta olen Ikiajan kanssa samaa mieltä!!
 smitten
tallennettu
Mio
Astroholisti

Ea Mai

Profiili
« Vastaus #10 : 25.04.2006 23:01:10 »

Angry

Angry

uglystupid2

Eikös, sinulla  ja Keholla ollut¨juuri ihan yhtenevät näkemykset,

kuinka tätä maailmaa tullaan yhteen hitsaamaan, ja kaikki

on sen jälkeen yhtä POHJOLAN valoa, joka toimii??

Tietyn Henkilön Korkeammassa  JOHDOSSA !! ??

Halle Lujaaaaaaaja    2funny

Missä niin muka seisoo ja millä perusteilla väität tuollaista?

Olen tietääkseni osallistunut näihin keskusteluihin omista näkökannoista (tai mistä lie tulleetkin..) ja mielipiteistä käsin eikä mun juttujen tarkoitus ole ollut viestiä minkäänlaisen ryhmittymän, henkisen propagandan tai muunkaltaisen auktoritaalisen hierarkiajärjestelmän puolesta tai vastaan. Jos asia on sellaiseksi ajautunut niin kyseessä on ollut eräänlaiset yhteensattumat ja Teidän muodostamat mielikuvat eri henkilöiden jutuista vaikka samoja asioita ollaankin ehken käsitelty..
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 25.04.2006 23:01:57 »

uglystupid2

Totta puhut, mutta herää epäilys, miltä vuosituhannelta!! ?

AIKA, tuo vikkelä liikkeinen käsitys kulkee, ja kaikenaikaa.

ME, jotka muistamme vain hetkisen, ja se on jo

mennyttä aikaa .. !!   Wink            angel

E L E T Ä Ä Ä Ä Ä N N N   ,  ,    aurinko

2funny
tallennettu

haluan unohtaa hetkeksi.
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #12 : 25.04.2006 23:03:15 »

Taitaa olla ensimmäinen asia, josta olen Ikiajan kanssa samaa mieltä!!
 smitten
Älä hitto, saitko idean ?? Vai iskikö salama.

Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss smitten smitten smitten smitten smitten smitten
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 25.04.2006 23:07:33 »

uglystupid2

Köyhää  on  tuo  kan  san  parannus!!  ?

Cry
tallennettu

haluan unohtaa hetkeksi.
Ikitosi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 25.04.2006 23:08:33 »

Älä hitto, saitko idean ?? Vai iskikö salama.

Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss smitten smitten smitten smitten smitten smitten
Lainaus

Toisten kirjoituksista tai salaman iskuista-ko sä yleensä saat ideas?
Mielenkiintoista?
Mä kyllä yleensä ajattelen ihan Itse  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: