Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Selvänäkemisestä/ennustamisesta ja vastuu  (Luettu 33518 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Pia Koukila
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #60 : 28.03.2013 11:37:01 »

 Smiley Mielenkiinnolla luin viestejänne ja tulin siihen tulokseen taas kerran että ihmisillä on valtavasti epärealistisia odotuksia jotka perustuvat oletuksiin...ei tietoon... siitä mitä selvänäkö ja kanavointi on ja mitä niiltä voi odottaa.

Kuka tahansa tarpeeksi asiasta kiinnostunut ja harjoitteluun sitoutuva voi oppia käyttämään meillä jokaisella olevia yliaistejaan... ja näin tulla näkijäksi.
Meediolla taas on tehtävä johon hänet on kutsuttu henkimaailmasta käsin ja se tuo mukanaan suuren (ja usein myös painavan) vastuun.

Okei... siis... olen meedio, ollut syntymästäni saakka. Ammattimaisesti olen palvellut kanssaihmisiäni lahjallani noin 10 vuotta. Olen myös harjoittanut yliaistejani ja siksi olen myös selvänäkijä/tietäjä. Opetan myös näiden aistien käyttöä. En käytä, enkä edes huoli titteliä ennustaja. Tulevaisuutta ei voi kukaan ennustaa 100% varmuudella, sillä universaali laki määrää sen että tulvaisuus muotoutuu meidän omien valintojemme seurauksista..joten kun muutamme valintojamme..tulevaisuutemme muuttuu sen mukana.

Jokaisen istunnon alussa kerron asiakkaalle mitä hän voi minulta odottaa saavansa, eli esittelen palveluni.
Maksu tapahtuu aina vasta istunnon jälkeen, tämä siksi että asiakkaan ei koskaan tarvitse tuntea maksavansa jostain mikä ei tuntunut hänestä tyydyttävältä. Ei ns ei maksua "ei mistään".

Vastuun siitä minkälaisia viestejä saan välitettäväksi henkimaailmasta jätän henkimaailman viestien antajille, sillä kanavana ei ole minun asiani puuttua mihinkään...vaan toimittaa viestit perille puhtaina ja juuri sellaisina kuin ne annetaan.

Selvänäkijänä/tietäjänä en ikimaailmassa väitä tai edes suostu uskomaan että olisin jotenkin erehtymätön... Olenhan ihan tavallinen ihminen...siinä missä kaikki muutkin.

Tähän loppuun vielä yksi juttu... näiden vuosien aikana kun olen työkseni ihmisiä auttanut olen kolme kertaa joutunut sanomaan asiakkaalle ettei soita minulle enää, syystä että minä en voi häntä enempää auttaa. Yhdessä tapauksessa jopa jouduin kehoittamaan hakeutumaan mielenterveyshuollon pariin. Olen erittäin tarkka siitä ettei kukaan saa tulla minusta riippuvaiseksi ja korostan AINA oman tahdon vapautta...sekä oman sisäisen äänensä kuuntelemista.

Meissä kaikissa on tieto jo valmiina, joskus vain tarvitsemme vahvistusta sille minkä jo itsekin tiedämme ja joskus tarvitsemme hieman apua sen tiedostamiseen että jo tiedämme.

Valoa ja Rakkautta  smitten
tallennettu

Valoon on monta tietä mutta jokaisessa tienviitassa lukee; Rakkaus.
Indium
Vieras
« Vastaus #61 : 28.04.2013 09:52:45 »

Nostan! Tärkeä keskustelu, toivottavasti jatkuu!  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
 
Siirry: