Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuka uskoo maailmanloppuun 21.12.2012  (Luettu 3804 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
nanuli69
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 15.10.2012 23:21:04 »

Hei kaikille!

Minulla on syntymäpäivät 21.12, ja mietinkin, että voisivatko kaikki kauhutarinat sittenkin olla totta. Onko tämä tuleva minun viimeinen syntymäpäivä.  :Smiley Kuka muistaa siirrettinkö ns. maailmanloppua jo eteenpäin? Muistan erään ulkomaanreissun, jonka ajalle oli myös ennustettu "joku" maailmanloppu, ja silloin meidän loman aikana oli maanjäristys, kuulema joku komeetta (?) putosi maahan ja  täydellinen auringonpimennys. Silloin noin 100:nen jälkijäristyksen jälkeen alkoi kyllä jo todella pelottamaan.Onko kukaan teistä kokenut maanjäristystä? Se on kyllä aikamoinen kokemus luonnonvoimista! Shocked
tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #1 : 16.10.2012 04:31:52 »

Voi herranjestas.  On se maailmanloppu peruutettu.  Älä pilaa elämääs murehtimalla mokomaa.  Yks kalenteri loppuu, uusi alkaa.  Niinku meidän ajanlaskussa joka vuosi.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
nanuli69
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 16.10.2012 08:07:33 »

Hei kaikille!

Olen kyllä samaa mieltä! Ja näitä pieniä maailmanloppuja tulee kyllä joka päivä kun on iso perhe, ja lapset murrosikäisiä. :Smiley
Onneksi 2 jo ylittänyt 18v hih!

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: