Ihmisen seksuaalisuus on jotenkin niin kiehtovan mystinen aihe koska se koskettaa meistä jokaista eri tavoin.
Tärkeintä on itsensä/vartalonsa hyväksyminen ja näkeminen ainutlaatuisena
Kukaan ei saa pakottaa tietenkään mutta kun variaatioitakin on miljoona siinäkin
Toki pätevä energiahoitaja voi chakroja tasapainoitella mutta tärkeintä on sulle antaa itselles lupa nauttia siitä omasta upeasta itsestäsi.
Olen täällä hehkutellut omia sexual kokemuksiani nykyisen kumppanini kanssa mut ei aina ole tod ollut samanlaista.
Ollaan oltu yhdessä kohta 5 vuotta mutta alkuaikoina, mikä normisti on se paras aika, ei seksi/orgasmit ollu mitään nykyiseen verrattuna.
Mieheni heitti vielä uskomattoman törkeen läpän koittaessaan tyydyttää mua erilaisilla leluilla enkä lauennut. Orgasmikyvytön lehmä, kauniisti sanottu eikö
Vähän aikaa siitä alkoi tapahtua jotain outoa. Ihan kuin kehoni olisi kuunnellut vaikka mieleni loukkaantui syvästi.
Siitä alkoi sellainen ilotulitus ettei koskaan, ikinä kenenkään kans aiemmin.
Nykyisin mies on jopa kateellinen enkä varmaan ikinä saa tietää mitä kehossani tapahtui mutta toi kamala lause muutti jotain. Ehkä herkistyin siinä elämänvaiheessa muutenkin ja sama tapahtui kehollisesti.
Mä niin toivon että tapaat ihmisen joka ymmärtää sinuu joka kohdasta
ja osaa vaikka mitä taikatemppuja sulle tehdä
Muista sekin että nainen on seksuaalisesti parhaimmillaan 35-45v. Ihana tulevaisuus edessä. Sulla myös