Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitähän uneni tarkoitti?  (Luettu 3239 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
eetu84
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 18.10.2012 11:49:49 »

Näin eilen sellaista unta, että seisoin isäni (elossa olevan) kanssa pihalla. Isä seisoi pihan toisessa päässä ja minä toisessa. Minulla oli koiran talutushihna kädessä, jonka päässä oli ilves. Hetken kuluttua talutin myös leijonaa. Ilves ja leijona pääsivät jossakin kohtaa liian lähelle toisiaan ja alkoivat tappelemaan keskenään. Muistan huutaneeni unessa isälleni "tee jotain" aivan paniikissa ja isäni katsoi vain jähmettyneenä ja järkyttyneenä ilvestä ja leijonaa eikä tehnyt mitään. Uni loppui siihen, kun leijona selätti ilveksen.

Kerrassaan outo uni ja tuo on nyt vaivannut minua koko päivän Sad Osaisiko joku avata unen merkitystä minulle?
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1 : 18.10.2012 12:11:33 »

Mulla tuli nyt tämmönen mieleen,et oisko tuossa kaksi ihmistä kohdannu, "ei niin sopuisia"  heillä tuli  riitaa jostakin.
Ja sit siitä syntyi suukopua Huh  sitten leijona  :Smiley karjahti kunnolla ja tilanne oli ohi. Cheesy
Kun leijona on semmonen VOIMAeläin smitten ja ilves  aika arka..Hapsukova ..mut söötti kuitenkin. smitten
Saitko mitään "kiinni"..vai oliko tämä ihan hepreaa. buck2

« Viimeksi muokattu: 18.10.2012 14:29:14 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 18.10.2012 17:41:15 »

Sun on aika seisoa omilla jaloillasi unohtaen sisäiset ja ulkoiset auktoriteetit, yliminän "käskyt",
tai
sitten puntaroit kahden toimintatavan välillä.
Tuossa voima selättää älyn.
Vähän niinku taluttaisit isältä perittyjä ominaisuuksia,
ja peilaat vielä isän kautta mitä niillä tekisit, kuinka toimisit.
Isällä ei ole vastausta, sun on löydettävä vastaus itestäs.
Voisit muistella, jotta kummalla kädellä talutit sitä leijonaa..

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: