Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Olen vähän pihalla syntymäkarttani kanssa  (Luettu 3998 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
yövalo
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 20.10.2012 07:47:32 »

Hei, ja ensiksi suoraan varoitan että minulle ovat nuo pikku merkkiset, joita täällä käytätte ihan hepreaa toistaiseksi  Embarrassed

Mutta kysymykseni kuuluukin että miten ihmeessä tulkitsisitte minua:
19.5.85 klo 21:21 helsingin naistenklinikka.

Lähinnä sitä mietin että kun tiedän olevani nouseva skorpioni, niin mitä se tarkoittaa?

Olisin todella otettu, jos joku osaisi laittaa noilla pienillä merkeillä mun syntymäkartan. Se olisi alkua näiden merkkien oppimiseen.

T. Astro Newbie
tallennettu
ikiviuh
Vieras
« Vastaus #1 : 20.10.2012 13:05:10 »

hey yövalo, olet astrologisesti

aurinko harka
 kuu harka
 merkurius harka
 venus oinas
 mars kaksoset

askendentti skorpioni
 keskitaivas neitsyt

jupiter vesimies
 saturnus skorpioni
 uranus jousimies
 neptunus kauris

kyllä net siitä selkeää hiljalleen, ei hoppua  Wink
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 20.10.2012 13:16:09 »

yövalo, sun kannattais tehdä tällä sivustolla itsellesi kartta. Siinä tulee mukana hieman selityksiäkin planeetoista, huoneista, aspekteista ja karttasi mahdollisista erikoiskuvioista. Jos tarvitset kartan tekemiseen neuvoja niin täältä varmasti löytyy. Artikkelit-osiossa on myös opiskeltavaa Smiley Ja jos enkku taittuu, niin sitten kannattaa suunnata myös www.astro.com-sivustolle kartan tekoon. Kyllä ne jutut siitä pikkuhiljaa aukee Smiley
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
yövalo
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 20.10.2012 19:49:26 »

Kiitos Ikiviuh merkeistä Smiley mä lähden opiskelemaan Wink

Kastehelmi, kiitos paljon vinkistä. Kävin tuolla nyt tekemässä tuon kartan itselleni, ja johan selkeni. Minun erikoiskuvioni on Mahdollisuuksien kolmio ja Kehto. Luin kyllä mitä ne tarkoittavat, ja kyllä selkeytti joitain asioita mutta kaikki ei ihan täysin selkeää ole  Shocked
Myös Venus Oinaassa ja Mars Kaksosissa kertoi aika paljon itsestäni  Grin Samoin itseasiassa Kuu Härässä. Jep. Ihan niin minua...

tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 20.10.2012 20:07:02 »

Kiva, että pääsit jo mukavasti alkuun Smiley Siellä www.astro.com-sivustolla, kun klikkaat ensin ylhäältä Free Horoscopes ja sen jälkeen Astro Click Portrait, niin löydät englanniksi tulkintoja. Klikkailet vaan kartan eri kohtia. Useimmissa on kaksikin tulkintaa (linkki alhaalla). Joistakin tulkinnoista mulle tuli sellanen olo, että olis teineille suunnattu, mutta kyllä niistä mulle on ainakin hyötyä ollu. Sekään ohjelma ei karttaa kokonaisuutena tulkitse, mutta eri osasista saa tietoa ja kohta opit itse yhdistelemään Smiley Ja kysele täällä myös, alota vaan rohkeesti uusia ketjuja ja vanhoja kannattaa kans lueskella Smiley
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: