Mä en ole kanssa ihan varma, katonko ja tulkitsenko näitä nyt ihan oikein....
Mulla on siis 10. huoneen kärki
, eli se liittyy isään,
10. huoneesta löytyy pluto skorpionista ja vesta vaa'asta.
Isällä
saturnuksessa ja neptunuksessa... Vaikuttaako ne jotenkin tähän?
Vestan yhteydet opintoihin: tutkija, kirjanoppinut, valistus, oppineisuus, valaistuminen, opettaja, professori, guru, valonkantaja, esoteeristen ja todellisen opetusten ylläpitäjä. Vestan yhteys yksilön työhön ja palveluun: työnarkomaani, uhraukset tavoitteen saavuttamiseksi, henkilökohtainen antautuminen palvelemaan, elämän kestävä ura, fanaattinen kiihkoilu, karman läpikäyminen.
Isä todellakin oli mulle jonkinlainen guru. Loisti kyllä poissaolollaan juurikin tuon työnarkomanian takia... Teki töitä loppuun asti. Työ oli isälle kaikki kaikessa. Olin siitä katkera joskus lapsena, mutta myöhemmin olin isästä vain mielettömän ylpeä, kun tiesin miten häntä arvostetaan työmaailmassa... Vahva ja mystinen, kuin pluto skorpparissa, kyllä, mutta ei negatiivisella tavalla. Isä oli viisas mies, rakasti perhettään. Hän on kasvattanut mua henkisesti ehkä enemmän, kun kukaan muu ihminen. Olen aina kunnioittanut isää hyvin vahvasti.
4. huoneen kärki oinaassa, eli äiti.
sieltä löytyypi venus oinaassa.
Ja äidilläkin on tuo venus oinaassa, (myös
ja
oinaassa) mitenkähän tulkitaan? No, äidin kanssa välit on olleet aina lämpimät ja tempperamenttiset. Ollaan hyviä ystäviä. Sielunsiskoja...
Selviä yhteyksiä ei näy, kun äiti
ja isä
Nyt kyllä harmittaa kun ei vaan tajua mitä pitäisi katsoa mistä ja miksi...