Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kosketus...  (Luettu 19619 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Dinah
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #30 : 31.12.2006 22:02:01 »

Minua koskettaa uuden elämän alkaminen. On se aina vaan niin kaunista ja herkkää...  smitten
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #31 : 24.01.2007 21:16:33 »

Annan elämän koskettaa - raapia ja silittää..
Jokainen kosketus lisää elämäntuntemustani.
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #32 : 24.01.2007 21:54:00 »

Hauskat muistot koskettavat ja hyväilevät sydäntä lämmöllä.

Isän rumat golfkengät, joita hän vaali vaikka ei ollut monen monituisiin vuosiin golffannut. Kaiken huippu oli se, kun hän päätti maalata ne. Petrolinsinisiksi.  Cheesy Ne olivat kiiltävät, petrolinsiniset ja hurjan rumat. Nauroimme äidin kanssa salaa, kun isä myhäili tyytyväisenä katsellessaan kenkiä maalin kuivuttua.

smitten

Nostan maljan sinulle eletty elämäsi.
Missähän ne kengät on? Voisin painaa ne vasten rintaani.
smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #33 : 25.01.2007 15:53:14 »

Isän rumat golfkengät, joita hän vaali vaikka ei ollut monen monituisiin vuosiin golffannut. Kaiken huippu oli se, kun hän päätti maalata ne. Petrolinsinisiksi.  Cheesy Ne olivat kiiltävät, petrolinsiniset ja hurjan rumat. Nauroimme äidin kanssa salaa, kun isä myhäili tyytyväisenä katsellessaan kenkiä maalin kuivuttua.

smitten

smitten

Voih... Juuri nyt minua kosketti tämä kirjoituksesi.  Cry smitten Ja se toi mieleeni oman isäni keilauskengät. Hän ei ole kyllä niitä ikinä maalannut.  Grin Isäni tosin elää vielä, mutta alkaa olla jo vanha ja on muutenkin aika raihnainen... Eikä sitä koskaan tiedä kauan niitä elinpäiviä hänelle suodaan...  :Smiley
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #34 : 25.01.2007 23:45:58 »

smitten

smitten

Voih... Juuri nyt minua kosketti tämä kirjoituksesi.  Cry smitten Ja se toi mieleeni oman isäni keilauskengät. Hän ei ole kyllä niitä ikinä maalannut.  Grin Isäni tosin elää vielä, mutta alkaa olla jo vanha ja on muutenkin aika raihnainen... Eikä sitä koskaan tiedä kauan niitä elinpäiviä hänelle suodaan...  :Smiley

Jännää synkroniaa: olin tänään juuri samoihin aikoihin
kuin kirjoitit yllä olevaa
ollut keilaamassa iältään papparaisten kanssa.
Ja valitsin yhdelle heistä sopivankokoiset keilauskengät
huononauhaisten tilalle
ja avasin nauhassa olleen umpisolmun.

Siinä hän ja he kuukkasivat eikun heittämään moloa pesään...

Cry angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #35 : 26.01.2007 23:25:38 »

Synkronian sinfoniaa. Cheesy
tallennettu
anathema
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #36 : 27.01.2007 22:41:09 »

suoraan sanottuna viime päivinä on koskettanut maailma,sen tuhoutuminen,ihmisten oma tuho.Kunpa liian moni ei yrittäisi tuhota itseään Cry idiot2
toisaalta minua koskettaa oma suhteeni erääseen läheiseen ihmiseen josta on tullut eri ihminen,sairauden vaikutuksesta.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: