Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kanavointi  (Luettu 8027 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
unelmassa
Vieras
« : 28.10.2012 12:59:24 »

Kohta vuojen vanha ..mut niin ajankohtainen. AE Miksua (Mikaelia) angel       http://www.adonai.fi/1670      smitten smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 28.10.2012 20:06:54 »

Mulle heräs tästä kyllä aika paljon ristiriitaisia ajatuksia. Siis tuo geeniperimä ja pyhä rotu vai mitä tuolla nyt olikaan, oli aika karmivaa luettavaa. Siis olihan se toki sitten selitetty että ei saa ajatella niin ja näin ja ihan väärinpäin, mutta vaikkeivät nämä ko. tähtisiemenet itse sitten ajattelisikaan, ymmärtäisivät miten asiat on ja miten niiden kuuluu olla ja miten kukaan ei ole toistaan parempi missään tilanteessa, niin muut tuskin sitä ihan ymmärtävät. Ja varmasti tämänkinluontoiset asiat esille tulevat muidenkin kuin vain asianosaisten ja ymmärtäväisten ihmisten keskuudessa.

Noh, särähti ikävästi.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 28.10.2012 20:43:46 »

Eikö meistä kuka tahansa ole kykenevä toimimaan yhtäläisessä määrin valo-rakkaus-missä lie-työssä kuin joku muukin? Jos vain on tahtoa siihen? Ei kai tarvitse olla jotain erityistä geenisekoitusta ja omata hienoa sukupuuta voidakseen ryhtyä tuohon ja auttaa ihmiskuntaa?  Huh
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 28.10.2012 21:30:55 »

Ei. Se ei ole ollenkaan mahdoton ajatus, oikeastaan aika lohdullinen, mutta kuitenkin siihen jää jotain mätää silti.
tallennettu
ikiviuh
Vieras
« Vastaus #4 : 29.10.2012 07:05:54 »

sittenhän siellä on sulle niitä Mikaelin energioita, vaikkei jolleki muulle oliskaan?

nähdäkseni aika yleistä noille kanavoinneille että aletaan liehittelemään ihmisessä olevaa tarvetta olla erityisempi kuin muut. joka sinänsä on ongelma vasta kun ne muut suljetaan sen erityisyyden ulkopuolelle. jokaisen tajunta ja kokemus elämästä on erityinen, ei voi sanoa että toinen on erityisempi toistaan. tai voi tietenki sanoa, mutta mien ainakaan usko semmosia selittäjiä  Lips Sealed
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 30.10.2012 09:29:57 »

Me olemme KAIKKI sitä pyhää rotua. Tuo koskee jokaikistä ihmiseksi inkarnoitunutta sielua, näin sanovat vähemmän hierarkkisesti puhuvat (=vähemmän kanavansa maallisen ihmismielen vaikutuksen alaisena oleva) Kryon kanavoinnit.

Minun näkökulmastani tuossa kanavoinnissa on ihan oikeaa asiaa, mutta se on kanavansa ihmismielen värittämää.

Verhon toisella puolella ei voi olla mitään hierarkioita, koska hierarkiat voivat olla olemassa vain neliulotteisessa (3 ulottuvuutta + aikaulottuvuus) fyysisellä tasolla joka on vain keinotekoinen 'kupla' moniulotteisessa todellisessa universumissa.

Kun ihmismieli yrittää 4D kehossa ymmärtää moniulotteista todellista universumia, se on taipuvainen käyttämään siihen tämän neliulotteisen fyysisen tason keinoja, hierarkiat mukaan luettuna.

Kryon kertoi että aina joskus häneltä kysytään mikä enkeli on toista ylempänä hierarkiassa. Vastaus tähän on 'kyllä.' Ja rakkaudellisen naurun kera, sillä verhon toisella puolella ei ole hierarkioita, vaikka ihmismieli sinne niitä haluaisikin määrittää, jotta pystyisi tajuamaan paremmin moniulotteisuutta.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 30.10.2012 09:32:04 »

"Minun näkökulmastani tuossa kanavoinnissa on ihan oikeaa asiaa, mutta se on kanavansa ihmismielen värittämää."

Tähän lopputulokseen minäkin tulin tämän kanssa, eli suodattimet vaan päälle Smiley
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #7 : 30.10.2012 09:52:17 »

Kryon kertoi että aina joskus häneltä kysytään mikä enkeli on toista ylempänä hierarkiassa. Vastaus tähän on 'kyllä.' Ja rakkaudellisen naurun kera, sillä verhon toisella puolella ei ole hierarkioita, vaikka ihmismieli sinne niitä haluaisikin määrittää, jotta pystyisi tajuamaan paremmin moniulotteisuutta.

Kerro sää Ekl..noista enkeleistä,ku tunnut tietävän.. Wink angel smitten
Ynm. yln.Mestareista..mm. Jeesuksesta.. angel smitten
Voiko Kryon olla aina oikeassa.. Wink smitten
« Viimeksi muokattu: 30.10.2012 10:04:32 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 30.10.2012 10:37:59 »

Valitettavasti en osaa auttaa ollenkaan, Unelmassa:

Minä en usko enkeleihin, ne ovat minulle ihan liian moderni ja kristillissävytteinen asia.  Olen pakana ja shamaani, joten minulla on apuhenkiä ja tietenkin sitten se moniulotteinen DNA:ni magneettisissa säikeissä asuva opassoppa (tämä on Kryon kanavoinneista) jolle ihmiset antavat sitten kaikenlaisia 4d-nimiä, kuten enkelit, oppaat, henkioppaat yms.

Olen kolmannen polven kirkkoon kuulumaton, jo toisessa polvessa kastamaton.

Jeesus oli mielestäni vain historiallinen henkilö, jos edes oli koskaan oikeasti olemassa. (Juuri törmäsin teoriaan, että kirjoitukset jotka kertovat Jeesuksesta, eivät edes kerro yhdestä henkilöstä vaan useista samaan aikaan vaikuttaneista henkilöistä)

Mestarit eivät ole minulle myöskään mitenkään kiinnostava tai olennainen juttu, en tykkää hierarkioista, joihin ne mestarit kuuluvat. Toisaalta toiset tarvitsevat mestareita ja enkeleitä, sen vuoksi on tarjolla kaikenlaisia tapoja hahmottaa energioita.

Kryon kanavoi ihan samaa tavaraa kuin kaikki muutkin kanavat, mutta muodossa joka miellyttää minua. Samat sanomat saa vaikkapa Crimson Circle kanavilta, mutta eri tyylisesti esitettynä ja runsailla harjoitteilla höystettynä.

Intuitioni minut saa Kryonia kuuntelemaan, joten se 'voiko Kryon olla aina oikeassa' on täysin epärelevantti kysymys. Jokaisen tulee kuunnella/seurata niitä kanavia, lähteitä, opettajia, mestareita, enkeleitä, ihanmitätahansa, jotka hänen intuitionsa tuntee hänelle oikeiksi.

Kryonin sanoma eroaa melko vähän esim.  Crimson Circlen usean kanavan teksteistä, sävy vain on erilainen. Kryon puhuu paljon käytännönn arkielämästä, siitä mitä ihan fyysisessä maailmassa tapahtuu, sekä  tieteen ja teknologian kehityksestäkin.

Ajattelen itse melko moniulotteisesti esimerkiksi juuri siinä, että hierarkiat koen keinotekoisiksi tavoiksi hahmottaa ja järjestellä tätä keinotekoista fyysistä harhaa johon olemme inkarnoituneet. Ehkä tykkään juuri sen vuoksi Kryonista, mutta jokaiselle se 'oikeassa oleva' tietolähde on ihan hänen itse valitsemansa.

Juuri siksi kanavia on niin paljon juuri nyt, samoin kaikenlaisia opettajia ja mestareita: Eri ihmiset kaipaavat saada saman tiedon/sanoman hieman eri sävyisenä tai eri tavoiin. 

Tähän asti kaikki mitä Kryon on etukäteen kertonut tapahtuvan on tapahtunut, mutta sekin on ihan sivuseikka.

tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #9 : 30.10.2012 11:21:32 »

Okei ..mä uskon et Mestareita on ollut mm.Jeesus  angel smitten
Ja Uskon ihaniin enkeleihin. Wink  AE Mikael on heistä ns johtajaEnkeli. angel smitten
Eiks työpäikallakin oo vetäjä, johtaja,pomo..Miten vaan haluaa nimittää. Wink Grin
Ja minusta ei tarvii  olla kirkon jäsen Smiley vaikka uskookin. Smiley
Kun ei se oo mikkään "uskonasia". Wink

smitten smitten
« Viimeksi muokattu: 30.10.2012 12:33:27 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 30.10.2012 12:26:39 »

Ehkä tätä voi ajatella enemmän kielellisenä kysymyksenä.

En usko enkeleihin sellaisina kuin ne yleensä (tai esim. Diana Cooper) käsitetään, sen sijaan uskon että me kaikki ihmiset jotka olemme tänne inkarnoituneita, olemme verhon tuolla puolella ollessamme soluja Jumalan  ruumiissa.

Olemme kaikki luojajumalia valepuvussa ja siten kykeneviä niin veretseisauttavaan pahaan, kuin enkelimäiseen hyväänkin.

Ja niitä ihmisiä, jotka ilmentävät rakkaudellisuutta toiminnassaan, voi ihan hyvin kutsua enkeleiksi. Tällaisen ihmisen kohtaaminen on ihana ja lämmittävä kokemus. Me olemme parhaimmillaan kaikki enkeleitä toisillemme. smitten

Sitäpaitsi tätä enkeli/opas/mikälie asiaa ajattelen ihan niinkuin niitä kanavointejakin: Jokainen käsittää meitä verhon tuolta puolelta auttavat energiat sillä tavalla mikä itselle parhaiten sopii ja jos ne enkelit tuntuvat sopivilta, ne ovat ihan yhtä validi asia kuin shamaanin apuhenget.  Cheesy

Sitä minä vain edellisessä viestissäni tarkoitin, että en osaa kertoa mitään erityisesti enkeleihin liittyvää, koska minä hahmotan ne samat energiat ihan muuna kuin enkeleinä.  Esimerkki: Soturien ja suojelemisen suuri apuhenki on ollut olemassa jo kauan ennen kuin kukaan keksi käsitettä enkelit tai nimeä Mikael. Se on se sama energia, mutta minulle se on tuo käsitteenä vanhempi apuhenki, kun joku muu yhtä hyvin sitten voi kokea sen Arkkienkeli Mikaelin energiana.  Wink

Mestareita en edes ymmärrä muuten, kuin että ne ovat sieluja jotka ovat inkarnoituneet enemmän ja siten oppineet enemmän ja auttavat muita ihmisiä polullaan. Ihan samanlaisia sieluja kuin mekin, mutta enemmän 'virkavuosia ja työkokemusta.'  Smiley
tallennettu

unelmassa
Vieras
« Vastaus #11 : 30.10.2012 12:38:30 »

Mestareita en edes ymmärrä muuten, kuin että ne ovat sieluja jotka ovat inkarnoituneet enemmän ja siten oppineet enemmän ja auttavat muita ihmisiä polullaan. Ihan samanlaisia sieluja kuin mekin, mutta enemmän 'virkavuosia ja työkokemusta.'  Smiley

Juu juu.. Wink smitten
Olemme kaikki luojajumalia valepuvussa ja siten kykeneviä niin veretseisauttavaan pahaan, kuin enkelimäiseen hyväänkin.

Ja niitä ihmisiä, jotka ilmentävät rakkaudellisuutta toiminnassaan, voi ihan hyvin kutsua enkeleiksi. Tällaisen ihmisen kohtaaminen on ihana ja lämmittävä kokemus. Me olemme parhaimmillaan kaikki enkeleitä toisillemme. smitten

Juu juu.. Wink angel smitten

Mut annetaan kaikkien kukkien kukkia..eikä tuomita .(Pyritään siihen) smitten
Kun meillä on vapaa valinta..kaikessa..luulisin. smitten
« Viimeksi muokattu: 30.10.2012 12:48:57 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: