Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Merkitsevät yhteensattumat  (Luettu 39135 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Ambrel
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #30 : 26.12.2012 00:08:54 »

Minä olen ihan tässä lähiaikoina alkanut miettimään noita "yhteensattumia".

Erosin alle kuukausi sitten miehestäni, ja ikävähän se on ollut koko ajan kova ja mielessä hän on koko ajan. Noh, tämä tyyppi on nyt yhteensä kolme kertaa tullut täysin samassa mutkassa minua autollansa vastaan. Cheesy sattumaa tai ei, mutta minusta aika huvittavaa.

Sitten tuossa pari viikkoa sitten näin sellaista unta että käveltiin kavereitten kanssa jossain, ja yhtäkkiä siinä edessämme oli tie joka oli jostain syystä noussut pystyyn niin että piti yrittää kovasti ottaa vauhtia ja kiivetä se tie ylös. Noh, kaverit siinä sitten menivät edeltä ja pääsivät ihan hyvin sinne ylös asti, minä yritin monta kertaa mutta livuin vain koko ajan takaisin alas. Aloin siinä sitten tuskailemaan jotain ja tunsin itseni aika huonoksi kun kerta kaikki muutkin pystyivät siihen.. Cheesy noh, kaveri sitten sanoi että "ei siihen kukaan muukaan yksin pysty.." ja kun viimeisen kerran yritin ja roikuin siinä reunassa kiinni niin kaverit nostivat minut sitten ylös. Cheesy Jotenkin tuo uni liittyi sitten tuohon mieheenkin..
Seuraavana päivänä kun mietin tuota unta niin soittolistaltani alkoi soimaan "yö - yksi askel liikaa", "joskus yksikin askel on liikaa, ja kun pystyyn noussut on tie, niin on kaikki kiipeily turhaa, se vain voiman rippeetkin vie."

Pisti jotenkin hymyilyttään. Smiley
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
khanda
Kohtuuastroilija
**

..Tat Tvam Asi..

Profiili
« Vastaus #31 : 26.12.2012 22:12:00 »

Uskoisin ehkä siihen että oma auramme/enkelimme/yliminä (tai miksi ikinä sitä haluaakin kutsua) ohjaa meitä sattumiin ja tilanteisiin (tai toisin sanoen, vedämme niitä puoleemme) omien halujemme (sekä karman?) perusteella. Ne tilanteet jotka toistuvat usein ovat merkittäviä, ja niihin olisi ehkä hyvä kiinnittää tarkasti huomiota. Jokainen eteentuleva vaihtoehto voi olla tie joka johtaa uuteen tienhaaraan, antaa uusia näkökulmia tai vahvistaa vanhoja, tms. Näihin vastaantuleviin tilaisuuksiin pitää vain uskaltaa tarttua, muuten ne lipuvat nopeasti ohitse. Ne ovat myös oiva keino harjoittaa intuitiota, jonka pitäisi kaiketi kertoa mihin suuntaan mahdollinen valinta johtaisi.

Mm. James Redfield:in "Yhdeksän oivalluksen tie" käsittelee aihetta mielenkiintoisesti.
Kärsivällisesti odottelemalla, tilanteita seuraamalla, varmasti jossain vaiheessa osuu eteen se 'täydellinen' sattuma joka antaa kaivatun vastauksen ja/tai toteuttaa jonkun unelman. Siihen asti joutuu yleensä palloilemaan edestakaisin samojen toistuvien 'oppituntien' pyörityksessä.

Mutta minähän en ole asiantuntija tässäkään, kunhan kirjoittelen lämpimikseni aavistuksenomaisia mietteitäni Wink
Yhteensattumista ja synkronisiteetista mulla on kuitenkin vuosien kokemus , ja varsinkin tänä vuonna tuo energia on vain tuntunut kasvavan..
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #32 : 27.12.2012 10:58:52 »

Kerro khanda jokin esimerkki, äläkä filosofoi.  coolsmiley
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
khanda
Kohtuuastroilija
**

..Tat Tvam Asi..

Profiili
« Vastaus #33 : 27.12.2012 12:36:33 »

Kerro khanda jokin esimerkki, äläkä filosofoi.  coolsmiley

Toki Smiley

Numerologia-synkkaus universumin kanssa on lähes päivittäistä, useasti toistuvat numerosarjat kellonajoissa ja muualla (1111, 22:22, 333, tuplaluvut 1919 ym.) joita ei mielestäni voi enää todennäköisyyskertoimilla laskea 'tavalliseksi sattumaksi', vaan tuntuu että itse automaattisesti/alitajuisesti tiedostan oikean hetken jolloin pitää vilkaista esim. kelloa, tai vastaantulevan ihmisen paidassa lukevaa numeroa  laugh
Numerot sinänsä ei välttämättä edusta mitään sen erityisempää (vaikka voihan niitä yrittää tulkita monellakin tapaa, riippuen mihin uskoo) mutta siinä tilanteessa syntyvä 'ahaa-elämys' on henkisesti inspiroivaa, ja pitää tiettyä energiavirettä yllä, ja se vahvistaa tuntemuksia että on kulkemassa oikeaan suuntaan (mihin ikinä oma elämänpolku onkaan johdattamassa).

Tuttuja ovat myös usein toistuvat merkitykselliset kohtaamiset/tilanteet ihmisten kanssa, jotka näyttävät tapahtuvan sattumanvaraisesti, mutta liittyvät juuri senhetkiseen tiedontarpeeseeni yllättävilläkin tavoilla. Ajatustenlukemista ja ennustamista vastaavia sattumia, ajatuksiini saattaa välähtää jokin todella harvoin kohtaamani mieleenpainuva asia/esine (johon siinä hetkellä kiinnitän hieman normaalia enemmän huomiota), tai joku ihminen saattaa mainita sen keskustelussa, ja hetkisen kuluttua kyseinen asia ilmestyykin yllättäen jostain mutkien kautta..

Olisi mielenkiintoista kuulla enemmänkin ihmisten kokemuksia näistä, luulisin että tämänkaltaisilla universaaleilla ilmiöillä on kuitenkin jokin kaava joka ehkä toistuu samankaltaisena kaikille?
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #34 : 27.12.2012 13:09:36 »

Yhteensattumat = synkronismi

Synkronismi ilmenee elämässäni monin tavoin, tyyppiesimerkki on se että kun kaipaa jotakin tietoa niin eipä kulu kauaakaan, kun joku joko pullauttaa sen suustaan, tai sitten asiaa koskeva kirja tulee eteen kirjastossa ihan etsimättä.

Minulle 11:11 kellonajassa tarkoittaa sitä, että opassoppani muistuttaa minua olemassaolostaan ja rakastavasta tuestaan.

Synkronismin vasteajat ovat lyhentyneet jatkuvasti viime vuosina, ainakin minun kohdallani. Jokin tieto saattaa tulla eteen minuutteja sen jälkeen kun oli puolihuolimattomasti ajatellut sen tiedon haluavansa.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
mii-i
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #35 : 31.12.2012 20:42:50 »

Myös eräs ulkonäkötyyppi (kasvonpiirteet, hiukset, silmien ilme) asteittaisella epävarmuudella ja itsetunto-ongelmilla (pinnan alla), tietyllä herkkyydellä ja musikaalisuudella varustettuna on seurannut minua sen jälkeen, kun kohtalonomaisesti törmäsin n. 10-vuotiaana koulun käytävällä minua pari vuotta vanhempaan poikaan. Päähän iski 'no tonhan kans me mennään naimisiin', ja ihailin poikaa kaukaa yläasteelle asti (luulen itse asiassa pojankin olleen ihastunut, mutta ei ujona saanut sanaa suustaan, ja tiemme erosivat, kun lähdin lukioon toiseen kaupunkiin).  Olen miettinyt mahdollisia mennyt-elämä-yhteyksiä, mutta mitään selkeää en ainakaan vielä ole oivaltanut. Mutta näitä klooneja tuntuu tupsahtelevan esiin tuon tuostakin. Tuohon poikaan liittyen myös tietyt nimet variaatioineen tuntuvat vainoavan minua, mutta eri yhteyksissä.
Tai ehkä juuri nuo toistuvat piirteet kulminoituvat rosoisen täydelliseksi paketiksi jossakin tärkeässä, tulevassa parisuhteessani  Huh  :Smiley ? En tiä.

Taas tänään käveli yks uus lempeä-silmäinen-tummakypäräinen-herkkä-aurainen-söpistys vastaan  Huh  idiot2  smitten

Anteeksi, että spämmään quottaamalla itseäni, mutta.. TAAS. Tuplana. uglystupid2  Cheesy
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #36 : 31.12.2012 22:01:26 »

mii-i, ehkä sinun sitten pitää oikeasti mennä sen pojan kanssa naimisiin.  Wink Et ainakaan ole päässyt unohtamaan häntä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
mii-i
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #37 : 31.12.2012 22:35:47 »

Lilli, pitää laittaa vähintään vakavaan harkintaan  Wink Nuo tuollaiset. Uniinkin kun tulevat.
tallennettu

kosmonautti
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #38 : 31.12.2012 22:56:54 »

Eräs entinen työkaverini, jota näen tosi harvoin eli max. yksi kerta/vuosi, käveli kahtena päivänä peräkkäin vastaan täysin samassa kohtaa kaupasta tullessani. Toisella kerralla oli jo pakko jäädä juttelemaan, kun molemmat hämmästeltiin sitä. Parin päivän päästä törmättiin jälleen hiihdon merkeissä ja tuosta pari päivän kuluttua näin hänet kävelemässä kun tein U-käännöksen autolla eli silloin vasta huomasin.  police
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Mäntysuopa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #39 : 03.01.2013 20:17:19 »

Voi että, merkillisiä yhteensattumia olen kohdannut elämässäni vaikka kuinka, mutta en harmikseni muista niitä! Sad Jännältä se silti tuntuu aina kuin jotain tuollaista tapahtuu... Smiley

Yksi lähiaikoina sattunut olisi semmoinen, että kun en ollut nähnyt ihastustani muutamaan viikkoon, olin jo aivan epätoivoinen ja viestin yhdelle ystävälle että en näe sitä ihmistä varmaan enää ikinä, ja kahden minuutin kuluttua tekstarin lähettämisestä nousin bussiin, ja tietysti kohde oli siinä ihan etupenkillä.  2funny (Me siis nähdään aina vaan sattumalta, muu ei ole mahdollista.)

Sitten usein käy niin että kun päässäni käyn läpi kaikkea ja siellä on kova keskustelu meneillään milloin toisen ihmisen, milloin itsen kanssa tms. niin samalla jos esim. kuuntelen radiota tai selaan lehteä niin joku yhtäkkiä sanoo jonkin saman (harvinaisen) sanan joka on juuri mielessäni ollut, tai joka tulee radiosta samaan aikaan kun luen sen lehdestä.  Shocked Hämmentävää!

Ja kuuluukohan sekin tähän aiheeseen, että usein lapsen isän kanssa soitetaan toisillemme ihan samaan aikaan toisistamme tietämättä, sitten vaan puhelu ei yhdisty minnekään.  Grin
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #40 : 03.01.2013 20:42:51 »

Niinjoo, tuli taas yks juttu mieleen. Smiley
En tiedä liittyykö tämä tähän mitenkään, mutta toissavuonna kun olin äärettömän ihastunut erääseen mieheen ja siinä sitten vähän niinkuin tapailtiin sillain että tämä saattoi aina välillä soittaa ja kysyä että voiko hän tulla käymään luonani savukkeella.
noh, jostain syystä sattui muutamakin tällainen tapaus että jotenkin aavistin että kohta hän ottaa yhteyttä. ihan niin kuin ilmapiiri olisi jotenkin muuttunut ja tuntui siltä että nyt hän ajattelee minua. s:
yhtenäkin iltana katsoin siskoni kanssa leffaa, ja yhtäkkiä tuli sellainen olo että aivan varmasti kohta ottaa yhteyttä, siinä sitten hetken aikaa odottelin ja menin ulkona käymään samalla itsekseni hymyillen ja odottaen että osuisko tuo aavistus oikeaan.. noh, sisälle kun tulin niin kuulin tutun soittoääneni kantautuvan puhelimestani, ja kukas siinä sitten yllättäen olikaan, hänpä tietenkin. Cheesy
erosimme kuukausi sitten ja tämän jälkeen on muutamana iltana tullut samanlaisia oloja kuin tolloin kun vielä tapailtiin, yhteydenottoja ei tosin ole kuulunut.

että en sitten tiedä, sattumaa tai ei.  Wink
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Vagabond
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #41 : 04.01.2013 18:47:44 »

Nooniin, nyt päästiin mun lempiaiheeseen. Mä oon jo useampaan otteeseen alkanut epäillä jo omaa selväjärkisyyttäni koska
en millään meinaa tajuta että mikä merkitys niillä on, vai onko mitään.

Koittakaa pysyä kärryillä...Tää hyppelee vähä eestaas:

Syksyllä näin sellasen unen jossa oli eräs iso nalle jonka sain joskus 5-vuotiaana. Se oli kauan aikaa vanhempieni luona, mutta
äitini oli sen sitten laittanut roskariville jossain vaiheessa... Noh, seuraavana päivänä mummoni meni kyläilemään tuonne
vanhempien luokse ja minä menin sitten sinne myös, niin ihan yhtäkkiä mummoni alkoi puhumaan siitä valkoisesta nallesta,
ja lisään tähän että hän ei ollut tietoinen että se oli heitetty pois (en edes itse tiennyt siinä vaiheessa), enkä tajua että mistä se
nyt yhtäkkiä hänen mieleensä juolahti. Siskontyttöni oli myös samaan aikaan tullut tapaamaan mummoa ja illalla sitten vein
hänet samalla kotiin kun itsekin lähdin kotiin. Nojuu... Sanoin sitte hänelle että olipas kumma juttu, ja kerroin siitä unesta.
Hän sitten sanoi että no hän näkee usein unia jostain tilanteesta joka toteutuu... Nyt en enään muista että oliko jopa niin
että hän oli tuosta tilanteesta saanut jonkun etiäisen.  Pitää tähän vielä lisätä että vähän leikilläni suutuin äitille että kuinka
hän nyt sen on pois mennyt heittämään...

Sitten eräs tuttuni soitteli mulle pitkästä pitkästä aikaa tuossa, oisko ollu joku viikko ennen joulua. Hän sitte melki ensitöikseen
alkoi puhua yhteensattumista ja numeroista. Olin jo pitkän aikaa laittanut merkille että mulle tulee eteen jatkuvasti numerot
12, 13 ja 22... Mä olen ne jotenkin liittänyt erääseen henkilöön ja/tai tilanteeseen... En tosin tiedä että liittyykö ne siihen
mitenkään. Melkoinen yhteensattuma että hän nyt sitten justiin tyyliin ensimmäistä kertaa puoleentoista vuoteen soittaa
ja alkaa jutella juuri tuosta asiasta...

Takasi syksyyn... Olen nähnyt tästä ko. henkilöstä valokuvia, ja toisen taustalla oli erään kaupungin nimi, ja toiseen liittyy eräs
artisti (joka oli suosittu joskus 50-luvulla, eli se tekee tästä hieman kummemman...). Sitten eräänä iltana olin kävelemässä kotiopäin niin näin erään auton kojelaudalla viirin jossa oli sen kaupungin nimi. Sitte, en muista oliko jopa samana iltana kun
aukasin tv:n niin meneillään oli tää Heikki ja Mikko show, ja toisella oli tän artistin t-paita päällä... Nojo, outoa vai mitä?

Noniin, ja homma jatkuu... About pari kuukautta sitten meilailin erään tuttavani kanssa joka on myös näkijä ja keskustelu
kääntyi sitten näihin sielunkumppaneihin. Hän sitten kuvaili miltä hän näyttää. Viesti oli tullut 25.10.2012, eli siinä oli taas
se 13 kun nuo ynnää yhteen... Sitte jäin sitä pohtimaan ja yhtäkkiä muistin että mulle on ennenkin kuvailtu mun
sielunkumppani ihan samalla tavalla, mutta siitä on jo vuosia, se oli jo vuonna 2006...  No siinä viestissä ei päivämäärästä tule 13, mutta kellonajasta tulee, 21:28. Niin, ja kuvaus on sitten niin tähän henkilöön sopiva kun vaan olla voi, jopa se että
missä ja miten me tavataan oli kohdillaan. Pari juttua piti hieman "tulkita", mutta esim. se että tuolloin 2006 tuo näkijä
kertoi tämän hetkisistä töistä sellaisen asian joka ei kyllä ihan arvaamalla onnistu. Sekin tuntui aika erkoiselta että siinä
sisällä on vielä hyvin selkeä ajankohdan merkki, eli nyt. 

Mulla on tapana tehdä eräällä ohjelmalla numerologisia analyysejä, ja vuodelle 2012 luki että tulen tapaamaan
sielunkumppanini...

Aika vahva epäilys mulla alkoi jo olla että kuka se saattais olla, me tavattiin ohimennen kesällä.

No mä aloin sitte ajatteleen että nyt mulle todellakin yritetään rautalangasta vääntää tätä asiaa, ja ajattelin että no pitää nyt
sitte varmaan koittaa ottaa yhteyttä häneen... Mä en sitte tavottanut tätä henkilöä oikein muuten, niin jätin hänelle sitten viestin
tossa loppuvuodesta, mutta hän ei siihen sitte vastannut.

Tähän loppuun vielä kaikkein hämmästyttävin juttu. Kävipä sitten niin että sain äitiltä joululahjaksi tuommosen pehmolelun,
vähän niinkun vitsinä kun "suutuin" sen valkoisen nallen poisheittämisestä... Sen mukana oli viesti jonka isäni oli kirjoittanut...
Viimeinen lause oli yhtä sanaa lukuunottamatta täysin sanatarkka toisinto mitä olin tälle henkilölle siihen viestiin kirjoittanut.
Ja kyseessä ei ollu mikään hyvää joulua tyyppinen lausahdus, heh. Josta sitten pääsen toiseen toisintoon... Meilasin sitten
vielä tuossa loppuvuodesta sen tuttavani kanssa tähän samaiseen episodiin liittyen niin hän toivotti sitten "hyvää joulua ja
PAREMPAA uutta vuotta", joka on hieman eri kun se kliseinen jonka kaikki tietää... Noh, vietin siis joulua tuolla vanhempieni
luona ja satuin seisomaan pöydän vieressä kun isäni lähetti tutuille tekstiviestejä, joissa luki "hyvää joulua ja parempaa uutta
vuotta". Kysyinkin että mistäs tuo nyt tuli päähän kun yleensä hän ei tapaa kliseistä poiketa...niin vastaus vaan oli että "no
aattelin että on vähä eri ku aina se sama, onnellista uutta vuotta".

Kaikkea tähän liittyvää nyt en jaksa edes kirjoittaa (ettekä te lukea, heh), mutta sanotaan näin että tämä ihme jatkumo on
aika pitkä. Tähän liittyy eräs toinenkin henkilö jota ilman en olisi edes tavannut tätä henkilöä jota tuossa tavoittelin. Myös
häneen liittyy mitä uskomattomampia yhteensattumia. Tai ainakin asioita jotka tuntuu yhteensattumilta.

Tässä nyt oonki sitte saanu hämmästellä että mitä ihmettä se nyt sitten oli kun noin paljon mun huomiota kiinnitettiin tähän
yhteen henkilöön, ja sitten kun kiinnostuin että jotain kummaa tässä täytyy olla, niin asia ei sitten johtanutkaan mihinkään.
Tai meninköhän sitten vähän asian edelle niin sanotusti... Oli vaan niin vahva olo että mun pitäis nyt niinkun tehdä asian
eteen jotain kun näitä yhteensattumia on sitte nivoutettu vähän enemmänkin yhteen, vai oonko sitte vaan kuvitellu kaiken
ja ydistelly omassa päässäni täysin erillisiä asioita toisiinsa... Mutta tuokin että vielä tuon mun yhteydenoton jälkeenkin
mua haluttiin hämmästyttää tai pitää asia mielessä.

Mikä tämänkin tarkoitus? Onpahan ollu ainakin pohtimista, mutta pohdinnat vaan kiertää ympyrää kun en käsitä että mitä
mulle yritetään kertoa.

Erikoista, tämäkin ketju on alotettu klo10:15:06 = 13.

Tai oonko sitte vaan vähä höyrähtäny yksinkertaisesti Smiley
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #42 : 04.01.2013 19:30:55 »

Vagabond, mulla tulee mieleen, että älä siitä vielä lannistu ettei nuo pari tekemääsi yhteydenottoa ole aiheuttanut vielä mitään isompaa lumipalloefektiä.  Smiley Mikään ihmissuhde ei ala ilman tekoja kummankin puolelta, vaikka kuinka olisi potentiaalia olla "kohtalokas" tms. Pidä yhteyttä yllä ja itsesi avoimena, ja ennen kaikkea, älä yritä miettiä liikaa että mitä tulette toisillenne merkitsemään, jos tulette.  Smiley

Kommentoisin sitäkin, miten huomaamme tietystä asiasta/ihmisestä muistuttavia asioita ympärillämme. Mielestäni iso osa siitä on ihan ihmisen oman havainnoinnin automaattista keskittämistä asioihin, joita ajattelee muutenkin tai jotka ovat ylipäätään tuttuja. Esim itse kun vaihdoin kesällä autoa, niin joka puolella näytti olevan sen merkkisiä autoja mihin olin vaihtamassa. Ja voi jee, kun ihastus käyttää jotain hattua tai laukkua ja hupsheijaa kuinka pomppaakin silmään kadulta ihmiset, joilla on samanlainen. crazy2

Toisaalta sitten, onkohan sekin laskettavissa yhteensattumaksi, kun jotain ihmistä EI mitenkään onnistu kohtaamaan vaikka yhdessä koitetaan sopia?! Ärh!
tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #43 : 04.01.2013 19:40:27 »

Joskus noi kohtalokkaat tapaamiset (tai tapaamattomuudet) ja huomiot on myös muistutuksia tulevaan, että osaa pitää silmänsä auki, kun ovet tiettyihin tapahtumiin todella aukeavat. Siinä välissä on opittava ja koettava jotakin, joka valmistaa tulevaan. Vaikka vain jaksettava odottaa, eli kehitettävä kärsivällisyyttä ja kohdennettava huomiokykyä muuhunkin elämän kauneuteen.
tallennettu

Vagabond
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #44 : 04.01.2013 20:50:18 »

Joo no lähinnä olen miettinyt sitä että mikä ihmeen tarkoitus noilla yhteensattumilla on. Varmaan toki osa on myös tuota
että oma mieli tavallaan "hakemalla hakee", eli kiinnittää just tiettyihin asioihin huomiota. Mutta erityisesti se tuntuu täysin
käsittämättömältä että tuo kuvaus tuolta 2006 vuodelta sopii niin hyvin, vai onko sekin nyt vaan jäänyt tonne koteloon ja
sit yhtäkkiä kun sellanen tilanne oikeesti tuli niin se vaan tuntu yliluonnolliselta. Siinä oli kuitenki paljo semmosta mikä
ei ole mitenkään kovin yleismaailmallista. Tiettyjä yksityiskohtia oli jotka tuntuu aika epätodennäkösiltä ollakseen ihan
sattumaa, ja toisaalta myös miettii että minkähän takia hän sitten työtilanteestani kirjoitti siihen yhteyteen...

Se olis eri että jos mä esim. sulle/teille nyt sanoisin että "ylität katua ja vasemmalta tulee punainen auto, niin seuraava
vastaantulija on elämäsi rakkaus" Tongue Noin tilastotieteellisesti niin jos kotoota mihinkään lähtee niin varmasti tuommonen
tilanne saattaa tulla hyvinki pian. Voihan tietysti tuostakin olla kysymys, se vaan kesti yli 6 vuotta että moinen tilanne
tuli jossa kaikki osu kohdilleen, ja sitte mukamas tuli joku ahaa elämys. 

Siihen kun tietäis vastauksen että mikä yhteensattuma on "tarkoituksellinen" ja mikä ei. Lähinnä mä olen kiinnittänyt
niihin huomiota jotka tuntuu epätodennäkösiltä, en siis niihin että kuinka moni ajaa samanlaisella autolla kun minä,
taatusti tuhat muutakin tässä kaupungissa.

Ja esim. sellaisiin uniin en niin kiinnitä huomiota jotka aika selvästi ovat edellisen päivän pohdintoja.

Nojaa...

Mä oon kyllä itse kallistumassa siihen että en enää kiinnitä noihin yhteensattumiin mitään huomiota. Energiaa vaan menee
hirveesti kun miettii, eikä siltikään tajua. Menee vaan polla sekasin.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  

Siirry: