Nooniin, nyt päästiin mun lempiaiheeseen. Mä oon jo useampaan otteeseen alkanut epäillä jo omaa selväjärkisyyttäni koska
en millään meinaa tajuta että mikä merkitys niillä on, vai onko mitään.
Koittakaa pysyä kärryillä...Tää hyppelee vähä eestaas:
Syksyllä näin sellasen unen jossa oli eräs iso nalle jonka sain joskus 5-vuotiaana. Se oli kauan aikaa vanhempieni luona, mutta
äitini oli sen sitten laittanut roskariville jossain vaiheessa... Noh, seuraavana päivänä mummoni meni kyläilemään tuonne
vanhempien luokse ja minä menin sitten sinne myös, niin ihan yhtäkkiä mummoni alkoi puhumaan siitä valkoisesta nallesta,
ja lisään tähän että hän ei ollut tietoinen että se oli heitetty pois (en edes itse tiennyt siinä vaiheessa), enkä tajua että mistä se
nyt yhtäkkiä hänen mieleensä juolahti. Siskontyttöni oli myös samaan aikaan tullut tapaamaan mummoa ja illalla sitten vein
hänet samalla kotiin kun itsekin lähdin kotiin. Nojuu... Sanoin sitte hänelle että olipas kumma juttu, ja kerroin siitä unesta.
Hän sitten sanoi että no hän näkee usein unia jostain tilanteesta joka toteutuu... Nyt en enään muista että oliko jopa niin
että hän oli tuosta tilanteesta saanut jonkun etiäisen. Pitää tähän vielä lisätä että vähän leikilläni suutuin äitille että kuinka
hän nyt sen on pois mennyt heittämään...
Sitten eräs tuttuni soitteli mulle pitkästä pitkästä aikaa tuossa, oisko ollu joku viikko ennen joulua. Hän sitte melki ensitöikseen
alkoi puhua yhteensattumista ja numeroista. Olin jo pitkän aikaa laittanut merkille että mulle tulee eteen jatkuvasti numerot
12, 13 ja 22... Mä olen ne jotenkin liittänyt erääseen henkilöön ja/tai tilanteeseen... En tosin tiedä että liittyykö ne siihen
mitenkään. Melkoinen yhteensattuma että hän nyt sitten justiin tyyliin ensimmäistä kertaa puoleentoista vuoteen soittaa
ja alkaa jutella juuri tuosta asiasta...
Takasi syksyyn... Olen nähnyt tästä ko. henkilöstä valokuvia, ja toisen taustalla oli erään kaupungin nimi, ja toiseen liittyy eräs
artisti (joka oli suosittu joskus 50-luvulla, eli se tekee tästä hieman kummemman...). Sitten eräänä iltana olin kävelemässä kotiopäin niin näin erään auton kojelaudalla viirin jossa oli sen kaupungin nimi. Sitte, en muista oliko jopa samana iltana kun
aukasin tv:n niin meneillään oli tää Heikki ja Mikko show, ja toisella oli tän artistin t-paita päällä... Nojo, outoa vai mitä?
Noniin, ja homma jatkuu... About pari kuukautta sitten meilailin erään tuttavani kanssa joka on myös näkijä ja keskustelu
kääntyi sitten näihin sielunkumppaneihin. Hän sitten kuvaili miltä hän näyttää. Viesti oli tullut 25.10.2012, eli siinä oli taas
se 13 kun nuo ynnää yhteen... Sitte jäin sitä pohtimaan ja yhtäkkiä muistin että mulle on ennenkin kuvailtu mun
sielunkumppani ihan samalla tavalla, mutta siitä on jo vuosia, se oli jo vuonna 2006... No siinä viestissä ei päivämäärästä tule 13, mutta kellonajasta tulee, 21:28. Niin, ja kuvaus on sitten niin tähän henkilöön sopiva kun vaan olla voi, jopa se että
missä ja miten me tavataan oli kohdillaan. Pari juttua piti hieman "tulkita", mutta esim. se että tuolloin 2006 tuo näkijä
kertoi tämän hetkisistä töistä sellaisen asian joka ei kyllä ihan arvaamalla onnistu. Sekin tuntui aika erkoiselta että siinä
sisällä on vielä hyvin selkeä ajankohdan merkki, eli nyt.
Mulla on tapana tehdä eräällä ohjelmalla numerologisia analyysejä, ja vuodelle 2012 luki että tulen tapaamaan
sielunkumppanini...
Aika vahva epäilys mulla alkoi jo olla että kuka se saattais olla, me tavattiin ohimennen kesällä.
No mä aloin sitte ajatteleen että nyt mulle todellakin yritetään rautalangasta vääntää tätä asiaa, ja ajattelin että no pitää nyt
sitte varmaan koittaa ottaa yhteyttä häneen... Mä en sitte tavottanut tätä henkilöä oikein muuten, niin jätin hänelle sitten viestin
tossa loppuvuodesta, mutta hän ei siihen sitte vastannut.
Tähän loppuun vielä kaikkein hämmästyttävin juttu. Kävipä sitten niin että sain äitiltä joululahjaksi tuommosen pehmolelun,
vähän niinkun vitsinä kun "suutuin" sen valkoisen nallen poisheittämisestä... Sen mukana oli viesti jonka isäni oli kirjoittanut...
Viimeinen lause oli yhtä sanaa lukuunottamatta täysin sanatarkka toisinto mitä olin tälle henkilölle siihen viestiin kirjoittanut.
Ja kyseessä ei ollu mikään hyvää joulua tyyppinen lausahdus, heh. Josta sitten pääsen toiseen toisintoon... Meilasin sitten
vielä tuossa loppuvuodesta sen tuttavani kanssa tähän samaiseen episodiin liittyen niin hän toivotti sitten "hyvää joulua ja
PAREMPAA uutta vuotta", joka on hieman eri kun se kliseinen jonka kaikki tietää... Noh, vietin siis joulua tuolla vanhempieni
luona ja satuin seisomaan pöydän vieressä kun isäni lähetti tutuille tekstiviestejä, joissa luki "hyvää joulua ja parempaa uutta
vuotta". Kysyinkin että mistäs tuo nyt tuli päähän kun yleensä hän ei tapaa kliseistä poiketa...niin vastaus vaan oli että "no
aattelin että on vähä eri ku aina se sama, onnellista uutta vuotta".
Kaikkea tähän liittyvää nyt en jaksa edes kirjoittaa (ettekä te lukea, heh), mutta sanotaan näin että tämä ihme jatkumo on
aika pitkä. Tähän liittyy eräs toinenkin henkilö jota ilman en olisi edes tavannut tätä henkilöä jota tuossa tavoittelin. Myös
häneen liittyy mitä uskomattomampia yhteensattumia. Tai ainakin asioita jotka tuntuu yhteensattumilta.
Tässä nyt oonki sitte saanu hämmästellä että mitä ihmettä se nyt sitten oli kun noin paljon mun huomiota kiinnitettiin tähän
yhteen henkilöön, ja sitten kun kiinnostuin että jotain kummaa tässä täytyy olla, niin asia ei sitten johtanutkaan mihinkään.
Tai meninköhän sitten vähän asian edelle niin sanotusti... Oli vaan niin vahva olo että mun pitäis nyt niinkun tehdä asian
eteen jotain kun näitä yhteensattumia on sitte nivoutettu vähän enemmänkin yhteen, vai oonko sitte vaan kuvitellu kaiken
ja ydistelly omassa päässäni täysin erillisiä asioita toisiinsa... Mutta tuokin että vielä tuon mun yhteydenoton jälkeenkin
mua haluttiin hämmästyttää tai pitää asia mielessä.
Mikä tämänkin tarkoitus? Onpahan ollu ainakin pohtimista, mutta pohdinnat vaan kiertää ympyrää kun en käsitä että mitä
mulle yritetään kertoa.
Erikoista, tämäkin ketju on alotettu klo10:15:06 = 13.
Tai oonko sitte vaan vähä höyrähtäny yksinkertaisesti