ghede, olet ihan oikeassa, kun sitä omaa karttaa tuijottaa riittävän pitkään niin se alkaa vaikuttaa tylsältä... kun siinä ei jotenkin enää näe mitään uutta. Ehkäpä se oli juuri tuo oppositiossa oleva Jupiterisi, joka toi niitä uusia näkökulmia.
6.huone on minulle vähän liiankin tuttu. Työ, terveys ja velvollisuudet siihen yleensä liitetään. Toisaalta oliko Lehtirannan vai kenen henkiseen astrologiaan perehtyneen tulkinta, että 6.huoneen
antaisi henkilölle sellaista järjestelmällisyyttä ja apua rutiineihin, jotka eivät tavallan ole luonteessa vaan ikään kuin lahjoja. Eli en siis luonteeltani ole ollenkaan tuollainen neitsyt siivoilija
enemmän 6.huoneen kärki
kuvaa suhtautumistani rutiineihin. Kunhan jaksan ja saan keskitettyä sen energiani niin silloin olen tehokas.
Tuo 11.huoneen
on tosiaan mielenkiintoinen. Minulla kun se on
ja vielä
niin yhteisöt ovat olleet minulle hyvin tärkeitä. Olen kuitenkin ehkä sulautunut niihin liiaksikin ja olen huomannut, että tunne-elämääni vaikuttaa aivan valtavasti millaisten ihmisten kanssa olen tekemisissä. Tätä vielä korostaa nousu-
. Jotenkin kaipaan sellaista yhteisöllisyyttä, jota keskitaivaani
kuvastaa. Tehdään yhdessä asioita, joista kaikki ovat kiinnostuneita, mutta ei liian tukahduttavaa ja jotenkin sitovaa yhteisöllisyyttä. Tästä syystä opinnoissa ja työpaikoilla minun on jotenkin helpompi olla sosiaalinen kuin ihan yksityiselämässä. Varsinkin nyt työttömänä tämä ongelma on korostunut. Luulisi, että tämän ikäinen ihminen osaisi olla ja tietäisi kuka on, myös toisten kanssa, mutta eipä se vain tunnu menevän niin. Olen aivan liian tunteellinen ja takertuva ym...
Sinun
kuulostaa paljon ilmavammalta ja helpommalta, vai miten olet kokenut itse tuon kuun sijainnin?
Lizzy, vaikka Kuuni on ilmavassa kaksosissa niin täytyy myöntää, että se on silti tavattoman ongelmallisesti sijoittunut kartallani tehden neliötä Venukselle ja Marsille ja oppositiota Saturnukselle ja Uranukselle. Näiden lisäksi se on vielä ns. "Out of Bounds", jonka vaikutuksesta en oikein omin sanoin osaa kertoa mitään muuta kuin sen, että se kai kuvainnollisesti vielä lisää jonkinmoisia Uranusmaisia tunne-elämän reaktioita itsessäni. Kuu on myös osana ehkä karttani tärkeintä tai ainakin tarkinta keskipistekuviota Pluton ollessa oppositiossa Kuu/Mars keskipisteeseeni, jolloin nämä kolme planeettaa tavallaan operoivat keskenään ja Pluto toimii noiden kahden muun planeetan energioiden yhdistäjänä. Koen, että tämä planeettakombinaatio kuvastaa selvimmin käyttäytymistäni arkielämän tasolla tuon Suuren Ristini lisäksi, jossa myös Kuu on mukana. Olen joiltakin osin alitajuisella tai ainakin toteutumattomalla tasolla äärimmäisen intohimoinen ja kiihkeä ihminen, mutta en vain yksinkertaisesti pysty ulottamaan näitä piirteitä osaksi käyttäytymistäni mikä on ehkä hyväkin asia, koska muuten saattaisin olla jatkuvasti vaikeuksissa. Ehkä tämän vuoksi olenkin sitten korostuneen pidättyväinen tai ehkä mielummin jopa estynytkin ihminen, kun tarkastellaan lähinnä tilanteita, joissa joudun tekemisiin muiden ihmisten kanssa.