Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Toteutuneet unet  (Luettu 7167 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
serafiia
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 02.11.2012 12:44:59 »

Alkaa pelottamaan! Perheenjäseneni oli raskaana jo aika lopuillaan. Kuukausi ennen laskettua aikaa, näin unen,jossa olimme hänen kanssaan vessanpöntön vierellä ja pöntössä oli verta. Katsoin hänen päälleen ihmetellen, tähän se uni päättyi. Lapsi oli perätilassa ja päätettiin leikkausaika seuraavalle viikolle. Muutama päivä ennemmin näin unen jonka merkitys on minulle valjennut jo aikaa sitten: Etuhampaani irtosi ja yritin sitä epätoivoisesti asettaa takaisin siinä onnistumatta. Mitä etummaisin hammas sitä läheisempi ihminen.
Lapsi kuoli kohtuun vain muutama päivä ennen leikkausta.
Muutama päivä sen jälkeen näin unen, jossa puhelimeni soi ja siellä oli ventovieras lapsi. Lapsi kertoi jo päässeensä koulusta. Kysyin hämmästyneenä että mitä sitten, kuka olet. Lapsi sanoi, että hän sai valita kenelle soittaa ja valitsi minut....

Vessanpönttö unet, vaikka aika naurettavalta kuulostaakin, on minulle totista totta! Suljen tästälähtien kaikki lähimmäiseni lukkojen taakse sellaisen seuraavaksi nähdessäni:( Oma appiukko kuoli..kummi-setäni kuoli ja toinen setä kuoli sellaisen unen nähtyäni. Unessa ovat olleet paikalla vain jälkeenjääneet surijat, ei sitä joka kuolee...

Kuolemien jälkeen ovat he tulleet, appiukkoa lukuunottamatta, uniini. kummisetäni kanssa istuimme samaan pöytään ja hän kertoi kaiken näyttävän jo paljon valoisammalta.. Mummu kävi antamassa kunnon pusun ja halauksen...

Että tälläistä, onko jollain samankaltaisia unia, jotka ovat liittyneet pönttöihin hampaisiin? Haluaisin muutenkin kuulla vastaavia kokemuksia.
« Viimeksi muokattu: 02.11.2012 12:55:46 kirjoittanut serafiia » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 02.11.2012 12:57:40 »

Hammasunet ovat unitulkintaoppaiden mukaan kaksitahoisia:
Toisaalta hampaan lähtö voi tarkoittaa kuolemaa, mutta se voi tarkoittaa myös rahantuloa.  Shocked

Toisaalta jokaisella on oma yksityinen unisymboliikkansa, jos sinulla vessanpönttö-unet merkitsevät kuolemaa, on se sinulle oikea symboliikka, vaikka tulkintaoppaat mitä sanoisivat.

Minä näen joskus ennusunia, mutta ne ovat varoituksia joko minulle tai läheiselle ystävälle. Niissä ei ole mitään yksittäistä symbolia, on vain jonkinlainen tapahtumasarja ihan tavallisesta elämästä, mutta sitten on jokin yksittäinen shokkiefekti. Esim. ohikulkijan kasvot ovatkin mädäntynyttä massaa, eivätkä normaalit ihmiskasvot. Tuo oli eräässä unessa josta herättyäni piti heti soittaa unessa olleelle kaverille jolle se varoitus (joka liittyi ihan muuhun kuin siihen mädäntynyt-kasvoiseen ohikulkijaan) oli tarkoitettu. Myöhemmin hän kertoi, että olipa hyvä että soitin, sillä ilman sitä varoitusta olisi voinut käydä oikeasti huonosti. Minulla ei siis ole mitään yksittäistä symboliikkaa esim. kuolemaan liittyen, mutta ns. ennusunissa on yleensä jokin vaihteleva shokeeraava efekti, jotta herättyäni ymmärtäisin että kyseessä on konkreettinen ennusuni.

Muistan joskus nähneeni unta hampaiden lähdöstä, mutta siitä ei seurannut niin kuolemaa (onneksi!) kuin rahantuloakaan (valitettavasti...). Vessanpönttöjä on minulla unissa vain aamuyöstä, kun on pissahätä.   Smiley
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Gisella
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 02.11.2012 13:05:31 »

Olen nähnyt viime aikoina verrattaen paljon unia juurikin vessanpöntöistä, ulostamisesta ja pöntön tukkeutumisesta. Eivät nämä tosin kuolemista ole kertoneet. Noissa unissa on aina päällimmäisenä tunne, että "apua, mä en saa vedettyä tätä pönttöä, miten mä kehtaan kertoa kenellekään, toivottavasti kukaan ei saa tietää". Olettaisin, että alitajunta työstää näiden kuvien kautta mm. häpeän tunteita.

Joidenkin lähteiden mukaan myös ulostamiseen liittyvät unet voivat tarkoittaa rahantuloa. No, sitä odotellessa! Ilmeisesti on kolahtamassa oikein jättipotti. Ei kun lottoamaan  Grin
tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
Indium
Vieras
« Vastaus #3 : 02.11.2012 15:54:49 »

Mulla myös tippuu useinkin hampaita suusta unessa, mutta eivät nuo kyllä rahantuloon tai kuolemiin vaikuta liittyvän millään lailla. Itse asiassa en ole keksinyt mihin  ne sitten liittyvät. uglystupid2 Montakin henk.kohtaista unisymbolia olen kyllä itse itselleni selvittänyt, mutta tuota en.

Toisaalta vessa/kylppäriunet liittynevät itselläni (henkisen) puhdistautumisen tarpeeseen.
tallennettu
serafiia
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 02.11.2012 17:15:04 »

Yleensä unohdan merkityksettömät unet aamulla sadasosasekunneissa, ne pyörähtää mielessä ja katoaa.
Mutta kaikki unet jotka jäävät mieleen pitkäksi aikaa, niillä tuntuu olevan aina jokin merkitys.
Ja se jää vaivaamaan, varsinkin nyt, olisinko voinut estää lapsen kuoleman??
Tukkeutunut pönttö aiheuttaaa aina hankaluuksia minulle, esim. ongelmia kyseisen ihmisen kanssa jonka pönttöön oli tungettu vanhoja lumppuja..eli sinne ei voinut istahtaa:) On vähä ihme unia, mutta ehkä joskus opin niintä jotain ja pystyn hyödyntämään.
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 11.11.2012 10:09:31 »

Tosiaan joissain unikirjoissa kerrotaan ulosteen liittyvän rahantuloon, siksi varmaan toi vessanpönttökin liitetään siihen. Itse uskon että se merkitsee jokaiselle ihmiselle eri juttuja...

Mutta näen aika ajoin hampaanirtoamisunia. Jotenkin koen, että ne liittyisivät siihen, että olen huolissani terveydestäni.
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
max.79
Kohtuuastroilija
**

Shining

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 26.01.2013 11:44:02 »

Mielestäni tulkitsit oikein tuon unesi. Näen itsekin samankaltaisia unia. kuolemaan, vainajiin, henkiolentoihin tms. liittyen. Puhelin unessa on tärkeä kuten opettajakin. Soittaja/opettaja on henkioppaasi. Se kertoo tärkeää tietoa. Ajattelisin näin että tämä lapsi ilmoitti sinulle että kaikki on ok  angel. sinä olet kanavana.  smitten

tallennettu
Rosa1408
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #7 : 14.03.2013 12:26:40 »

Minulla ei itselläni henk.koht. ole mitään hampaan irtoomisia ollut mutta yhdellä tutullani niitä on  ollut, ja hänellä ne merkitsevät kuolemaa.. :/

Minulla ja sisaruksillani mukaan lukien myös äitini, on tuollaisia unia joissa joku edesmennyt tulee kertomaan jotain, tai vain ilmestyy siihen ja useimmiten (mitä olemme sisaruksien kanssa puhuneet) olemme aina halailleet edesmennyttä pappaamme. angel   smitten

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: