Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Suomen BB-12: Aurinkomerkkidistribuutio!  (Luettu 9728 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti

Profiili
« : 04.11.2012 00:20:26 »

Suomen BB-12, Aurinkomerkit

Oinas  4

Härkä 0

Kaksoset 5

Rapu 1

Leijona  4

Neitsyt 1

Vaaka 2

Skorpioni 0

Jousimies 0

Kauris 1

Vesimies 0

Kalat 3

Emme mene takuuseen tuon listan akkuraattiudesta...

Muoks ->

Tuli: 8
Maa: 2
Ilma: 7
Vesi: 4

:Smiley
« Viimeksi muokattu: 05.11.2012 09:06:16 kirjoittanut sideman » tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 05.11.2012 09:04:50 »

Talossa vielä luuhaavat:

Tommi   rapu

Jonna A   leijona

Tea   kaksoset

Markus   oinas

Jouko   kalat

Tomi   kalat

Jarno   kaksoset

Teija   kauris

Iida   vaaka

tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 05.11.2012 23:09:13 »

Mä joskus aloin katteleen, että löytyyko skorpioneja ollenkaan (varmaan siitä kaudesta lähtien, kun astrologialla piti olla jonkinlainen rooli ohjelmassa). Nyt oli sitten ihan pakko tarkistaa tilanne. Big Brotherissa on mun laskujen mukaan ollut yhteensä 164 asukasta, joista skorpioneja vain 7! Eihän se yllättävää ole ja uskon noillakin skorpioneilla painotusta löytyvän muualta (vaaka, jousimies). Selasin sivut vauhdilla, joten laskuvirhe mahdollisuus on olemassa. Muita merkkejä en laskenut, mutta paljon vilisi kaksosia ja oinaita Smiley
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 11.11.2012 11:34:54 »

Mä joskus aloin katteleen, että löytyyko skorpioneja ollenkaan (varmaan siitä kaudesta lähtien, kun astrologialla piti olla jonkinlainen rooli ohjelmassa). Nyt oli sitten ihan pakko tarkistaa tilanne. Big Brotherissa on mun laskujen mukaan ollut yhteensä 164 asukasta, joista skorpioneja vain 7! Eihän se yllättävää ole ja uskon noillakin skorpioneilla painotusta löytyvän muualta (vaaka, jousimies). Selasin sivut vauhdilla, joten laskuvirhe mahdollisuus on olemassa. Muita merkkejä en laskenut, mutta paljon vilisi kaksosia ja oinaita Smiley

Vaikka en tilastotieteestä ymmärrä juurikaan mitään, poikkeama "tasajakaumasta" (vajaa 14 kutakin aurinkomerkkiä) vaikuttaa merkitsevältä?

Huh
tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 11.11.2012 11:41:23 »

Talossa vielä luuhaavat:

Tommi   rapu

Jonna A   leijona

Tea   kaksoset

Markus   oinas

Jouko   kalat

Tomi   kalat

Teija   kauris

Iida   vaaka

"Kevytastrologisen" povauksen perusteella (Jupiter Kaksosissa) parhaat mahdollisuudet olisivat
kai Jonnalla, Tealla, Markuksella ja Iidalla? Ei tunnu kovin todennäköiseltä...??

Huh  Shocked
« Viimeksi muokattu: 11.11.2012 15:04:35 kirjoittanut sideman » tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 12.11.2012 17:03:33 »

Vaikka en tilastotieteestä ymmärrä juurikaan mitään, poikkeama "tasajakaumasta" (vajaa 14 kutakin aurinkomerkkiä) vaikuttaa merkitsevältä?

Huh
Onhan se...  Smiley
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 19.11.2012 01:44:40 »

Negatiiviset/yinit/feminiiniset senkuin harvenevat...

Talossa vielä luuhaavat:

Tommi   rapu

Jonna A   leijona

Tea   kaksoset

Markus   oinas

Jouko   kalat

Tomi   kalat

Jarno   kaksoset

Teija   kauris

Iida   vaaka

tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 19.11.2012 14:42:04 »

Negatiiviset/yinit/feminiiniset senkuin harvenevat...

Talossa vielä luuhaavat:

Tommi   rapu

Jonna A   leijona

Tea   kaksoset

Markus   oinas

Jouko   kalat

Tomi   kalat

Jarno   kaksoset

Teija   kauris

Iida   vaaka

Kuitenkin melko yleisenoloisen tsättikäsityksen mukaan Joukon voitto on käsikirjoitettu ohjelman
skriptiin, joten vaikka Jupiter on Ilmassa, ( kaksoset) Vesi ( kalat) kuitenkin näyttää vetävän pisimmän korren?

Shocked

Muoks: kun Pluto (raha, kuolema, ym.?) on Kauriissa, miten se vaikuttanee Teijan tsäänsseihin??
« Viimeksi muokattu: 19.11.2012 14:45:01 kirjoittanut sideman » tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #8 : 19.11.2012 15:52:21 »

Ketä tuos on vielä..en oo kattonu ku alussa pari kertaa  Huh  mut veikannu itekseen.. uglystupid2 :Smiley   2funny  et Jouko voittaa.. coolsmiley
Ai no ne  näkykin ketkä siell viell majailee.. Grin
« Viimeksi muokattu: 19.11.2012 15:56:55 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
elsa035
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #9 : 21.11.2012 22:31:30 »

Jee! Ollaan Tean kanssa horoskooppi kamoja  Smiley
tallennettu
skipidoway
Vieras
« Vastaus #10 : 21.11.2012 22:43:45 »

Toivottavasti Teija voittaa Cool
tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 23.11.2012 10:14:01 »

Olen alkanut pitää Teasta yhä enemmän ja enemmän. Hän on tosi valloittava persoona,
vaikka kaverina tai tyttöystävänä olisikin luultavasti äärimmäisen rasittava!

En tiedä, "pitäisikö" hänen sitten voittaa  jupiter -in ollessa  kaksoset -ssa, kuten  skorpioni -Perttu
voitti  jupiter -in  ollessa  skorpioni -ssa...

« Viimeksi muokattu: 23.11.2012 10:16:28 kirjoittanut sideman » tallennettu
skipidoway
Vieras
« Vastaus #12 : 23.11.2012 10:57:57 »

Olen alkanut pitää Teasta yhä enemmän ja enemmän. Hän on tosi valloittava persoona,

En tiedä, "pitäisikö" hänen sitten voittaa  jupiter -in ollessa  kaksoset -ssa, kuten  skorpioni -Perttu

Taisit lukasta väärin, toivoin Teijan voittoa enkä Tean, mutta Tea ois sit hyvä 2 sijalla angel
tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 23.11.2012 16:51:02 »

Taisit lukasta väärin, toivoin Teijan voittoa enkä Tean, mutta Tea ois sit hyvä 2 sijalla angel

En lukassut, mutta kieltämättä viestini oli hämäävä lainauksineen.

Yinit näkyvät pitävän hyvin pintansa: nyt lähtee taas yksi yangi: Iida (Vaaka) tai Jonna (Leijona)!   Shocked
tallennettu
Downtempo
Vieras
« Vastaus #14 : 29.11.2012 00:38:49 »

Kysehän on viihdyttävyydestä, ja varsinkin ihmskemioista, jopa asukkaista katsojiin Cheesy
Tylsät/ujot karsiutuu ulos alussa, koska eivät tarpeeksi nopeesti uskalla rentoutua ja tulla ulos kuorestaan = ihmiset tylsistyy

Sitä mukaa asukkaat tottuvat asuinkumppaneihin, ja luottamus kasvaa = osaa revitellä!

Mulla jäi mieleen Tommi, pärjäs hyvin syvällisyydellä, hiljaisuudella/pidättyväisyydellä ja ulkonäöllä, mutta ei osannu revitellä tilanteissa = katsojat kyllästyy. Liian herkkä Rapu raukka...:/

Katsojat kyllästy myös pinnallisuuteen, liika yrittämiseen...

Tea mua ärsytti ihan hirveesi aluksi, sen valitus, mutta myöhemmin alkoi jotenkin aistiin herkkyyden, ja sellasen että siinä persoonassa ei ole pinnallisuutta, vaan sanoo asiat suoraan?  uglystupid2

Teija saa mun pojot, koska on suora, eikä pinnallinen, vaikkakin sortuu vähän kuiskimaan pahaa toisista, mutta siitä huokuu että ei pidä mitään roolia.  Muut on mulle vähän arvoitus? Iida kiehtoo neutraalisuudellaan, koska ei sano suoraan asioita vaan ilmaisee mielipiteensä neutraalisti, herättää huomiota muita kohtaan, mutta kukaan ei oikean saa siitä langan päästä kiinni?

tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: