Kysehän on viihdyttävyydestä, ja varsinkin ihmskemioista, jopa asukkaista katsojiin
Tylsät/ujot karsiutuu ulos alussa, koska eivät tarpeeksi nopeesti uskalla rentoutua ja tulla ulos kuorestaan = ihmiset tylsistyy
Sitä mukaa asukkaat tottuvat asuinkumppaneihin, ja luottamus kasvaa = osaa revitellä!
Mulla jäi mieleen Tommi, pärjäs hyvin syvällisyydellä, hiljaisuudella/pidättyväisyydellä ja ulkonäöllä, mutta ei osannu revitellä tilanteissa = katsojat kyllästyy. Liian herkkä Rapu raukka...:/
Katsojat kyllästy myös pinnallisuuteen, liika yrittämiseen...
Tea mua ärsytti ihan hirveesi aluksi, sen valitus, mutta myöhemmin alkoi jotenkin aistiin herkkyyden, ja sellasen että siinä persoonassa ei ole pinnallisuutta, vaan sanoo asiat suoraan?
Teija saa mun pojot, koska on suora, eikä pinnallinen, vaikkakin sortuu vähän kuiskimaan pahaa toisista, mutta siitä huokuu että ei pidä mitään roolia. Muut on mulle vähän arvoitus? Iida kiehtoo neutraalisuudellaan, koska ei sano suoraan asioita vaan ilmaisee mielipiteensä neutraalisti, herättää huomiota muita kohtaan, mutta kukaan ei oikean saa siitä langan päästä kiinni?