Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kryon-kanavoinnit ilmaiseksi täältä (englanniksi)  (Luettu 14096 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« : 06.11.2012 12:42:37 »

Kun nyt aina hehkutan miten kiva on että suunnilleen kaikki Kryon kanavoinnit saa ilmaiseksi englanninkielellä netistä, niin laitetaanpa sitten linkki suoraan siihen Kryon-sivuston alasivuun, missä nuo ovat:

http://www.kryon.com/k_freeaudio.html

Eli sieltä sitten ensin valitaan vuosi ja sen alta kanavointi. Voi kuunnella joko suoraan sivustolta, tai imuroida omalle koneelle/tikulle ja kuunnella myöhemmin kaikessa rauhassa.

Ovat siis englanniksi, mutta vähän värjyvämmälläkin englannilla kyllä ymmärtää, sillä kieli ei ole liian vaikeaa. Yksi kaverini sanoo englannin kuullun ymmärtämisensä parantuneen näiden ansiosta.  Smiley
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 07.11.2012 09:47:41 »

Mielenkiintoista...

Minä taas tykkään Kryonista siksi, että sieltä tulee tieteellistä ja teknistä tavaraa ja ihan konkreettisia maailmassa tapahtuvia asioita, sekä sitten vielä konkreettisia asioita joita voi tehdä omassa arkipäivässään. 'Liipaalaapan' määrä on todella minimaalinen verrattuna esim. Crimson Circle kanavointeihin.  Grin

Mutta ilmeisesti sinun liipalaapansietokykysi on vielä matalampi kuin omani. Tokihan jokainen kanavointi alkaan rakkaudellisella ja tukevalla viestillä ja se rakkaus läpäisee kanavoinnit - rakkaus ei ole tunne, vaan energia jota on rajattomasti siellä verhon toisella puolella. Eniten liipalaapaa on kanavointien alussa ja lopussa, asiatekstit sitten siinä välissä. Älä missään nimessä kuuntele sitten Chile2 kanavointia jokusen vuoden takaa - sen pääaiheena on rakkaus.  Wink

Jos olet lukenut kirjoja, niin suomennettuna on vain suht vanhoja kanavointeja. Jos enkku sujuu, niin ehkä kannattaa aloittaa tuolta sivulstolta vuoden 2011 kanavoinneista ja jatkaa siitä sitten eteenpäin tähän hetkeen. Tämän vuoden kesän kanavoinneissa - taisi olla jossain kesä-elokuun välillä, Kryon kertoo 8 aivan konkreettista asiaa, jotka alkavat muuttua 22.12.2012 jälkeen.

En ole kuunnellut aivan kaikkia kanavointeja ja yhteydenotot kuolleisiin sukulaisiin meedion kautta eivät voisi vähempää kiinnostaa, joten en ole kiinnittänyt ko. asiasta kanavoituun tietoon myöskään mitään huomiota, niinpä en voi sitä kommentoida.

Kryon ei ole osoittanut merkkejä siitä että kanava vaikuttaisi kanavointeihin: Ei hierarkioita, ei pelotteluja tai tuhoennustuksia, ei väitteitä siitä ettei vapaata tahtoamme ehdottomasti kunnioitettaisi. Nuo ovat helpoimmat tavat tunnistaa 'väärä kanava.'

Mutta tätä ihan samaa sanomaa kanavoivat nyt kaikki kanavat - jokainen hieman eri sävyyn - tämä siksi, että jokaiselle löytyisi se muoto, jossa mieluiten ottaa sanoman vastaan. Intuitiotaan kannattaa kuunnella tässä asiassa.

« Viimeksi muokattu: 07.11.2012 10:29:04 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 07.11.2012 11:13:40 »

Minä olen myös lukenut yhden, pari Kryon-kirjaa ja satyagrahan tavoin en voi väittää pitäneeni niistä. Ehkä noissa äänitteissä on helmiäkin, mutta jos kirjat ovat herättäneet lähinnä vastenmielisyyden tunteita, niin tuskin ainakaan itse lähtisin niihin hirveän innokkaasti tutustumaan.

Michael-kanavoinnit ovat olleet enemmän minun makuuni ja opetusten pääasiat löytyvät nekin ilmaiseksi netistä. Michaelin ominaispiirre on mm. se, että he(kyseessä on n 1000 sielun yhdistynyt entiteetti) keskittyvät persoonallisuuden kehittämiseen ja kieltäytyvät ennustamasta mitään. Kanavointitilaisuudet ovat olleet yleensä keskustelun tyyppisiä ja niitä on voinut vapaasti pyöritellä, testata ja kyseenalaistaa ja esittää Michaelille lisäkysymyksiä. Kanavointeja on ainakin muutama vuosi sitten järjestetty ilmaiseksi myös chat-yhteyksien kautta, en tiedä onko tähän nyt mahdollisuutta.

Linkki sivustolle, jos jotakuta kiinnostaa:

http://www.michaelteachings.com/

tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 07.11.2012 11:23:10 »

Tykkäsin itsekin aina kovasti Michael-kanavoinneista, vaikka niissä näkyykin kanavien vaikutusta nimenomaan hierarkioiden muodossa.

Ne vain on muistaakseni tehty ennen harmonista konvergenssia. Kaikki ennen vuotta 1987 annetut ennusteet ihmiskunnan tulevaisuudesta, olivatpa ne sitten Nostradamukselta tahi Mikael-entiteetiltä, ovat muuttuneet paikkaansapitämättömiksi koska ihmiskunnan kollektiivinen tietoisuus päätti tuolloin 1987 muuttaa silloista suunitelmaa. (Joka oli siis maailman täystuho vuosituhannen vaihteen tienoilla.)

Mutta jos tuon jälkeen on tullut uusia Michael-kanavointeja tai jos osa niistä on 1987 jälkeen, kertokaa ihmeessä tai linkatkaa tälle sivustolle, mielelläni lukisin niitä, muitakin kuin mitä on suomeksi julkaistu kirjoina.

Michael kanavoinneissa on erinomaista tavaraa arkipäivän elämän kannalta, mutta minulle aivan liian 4D-tavaraa: selkeitä kategorioita ja hierarkioita. Verhon toisella puolella sellaisia ei ole olemassakaan, ne ovat 4D-harhassa elävän ihmisen (tässä tapauksessa kanavan) yritys ymmärtää todellista moniulotteista universumia.

Lisäksi muodonmuuttajana tunnistan niin monia eri asioita Michael-kanavoinneista itsessäni, etten intuition tasollakaan voi hyväksyä esim. sitä, että sieluni olisi vain yhdessä roolissa. Se on niissä kaikissa tilanteen mukaan ja vahvimpanakin on kaksi, ei suinkaan yksi.
tallennettu

Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 07.11.2012 11:26:52 »

Muodonmuuttajana?  Huh
Mikäs se sellainen on?
Kuulostaa mielenkiintoiselta.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 07.11.2012 11:28:53 »

Michael-kanavia toimii koko ajan, joten eivät opetukset mitään muinaismuistoja ole. Tuossa linkin takana on paljon suhteellisen tuorettakin tavaraa, esim. chat-kanavoinnitkin löytyvät sieltä.

Michael-kanavoinnit eivät ole sen hierarkisempia kuin esim Michael Newtonin hypnoosiaineisto. Kyseinen herrahan on eläkkeelle jäänyt hypnoterapeutti, joka oli erikoistunut tutkimaan elämää elämien välissä. Hierarkisuus on enemmän lukijan silmässä kuin opetuksissa.
« Viimeksi muokattu: 07.11.2012 11:39:56 kirjoittanut Lilli » tallennettu

www.horoskooppi.com
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 07.11.2012 11:52:35 »

Minäkin aikonaan vierastin Kryonia, en tunnistanut "lähteen" sellaiseksi että se olisi kuulunut minulle. Mutta varmasti moni joka kuuluu kenties samaan sielunryhmään tmv. sielullisella tasolla ovat ystäviä "kaukaisuudesta" niin voi kokea nämä eri kanavoinnit omikseen. Mutta en sano että se olisi mitenkään väärä kanava, vain erilainen.
Itse en lue enää juurikaan kanavointeja vaan harjoittelen lähinnä tunnistamaan erilaiset energiat ja niiden vaikutus minuun mutta on joskus tullut ahkerastikin luettu. Kaikille varmasti löytyy jotain itselleen sopivaa.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #7 : 07.11.2012 12:02:15 »

Sama täällä, et jotenkin niin "kuivaa" luettavaa. Et ei sytytä. coolsmiley
Mut en tuomitse, jokainen tyylillään.. smitten
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 07.11.2012 12:15:12 »

Muodonmuuttajana?  Huh
Mikäs se sellainen on?
Kuulostaa mielenkiintoiselta.

Olen shamaani, shamaanit ovat usein muodonmuttajia ja lisäksi minulla on hyvin voimakkaana elämässäni myös muodonmuuttajan arkkiityyppi.

En muutu eläimiksi, vaan erilaisiksi ihmisiksi. En fyysisesti (vaikka olen myös fyysisesti muuttuvainen, minkä allekirjoittavat kaikki jotka ovat minut pidempään tunteneet), vaan tilanteen ja ympäröivien ihmisten mukaan. Ja tässä ei ole kyse siitä, etten tietäisi mitä olen, vaan että koen kaiken ulkoisen itsessäni mukaan  lukien kanssakäyminen muiden kanssa, olevan luonnollisesti valtava määrä vaihtoehtoja joista valita se mikä sillä hetkellä tuntuu parhaalta, aina ruumiinkieltä ja puhetapaa myöten. Sisin itseni sen sijaan on ajaton, iätön ja muuttumaton. En edes tee sitä aina tietoiseti, vaan muutun tilanteeseen 'sopivaksi' melko helposti. Siitä on ollut valtavasti hyötyä ja iloa elämässä, vaikka joitain ihmisiä häiritseekin se ettei minua voi oikein määritellä.

Michael systeemissä olen ihan yhtä paljon esittäjä ja soturi. Kumpikaan ei mitenkään ole yli toisen. Ja kaikkia muitakin rooleja ilmennän luultavasti enemmän kuin ihmiset keskimäärin. Sen vuoksi koen Michaelin systeemin itselleni rajoittavaksi.
tallennettu

Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 07.11.2012 12:17:31 »

Olisiko yhdistävä tekijä teille jotka ette ole tykänneet Kryon-kanavoinneista se, että olette lukeneet niitä ja monet kai nimenomaan suomeksi? Monet suomennosten kohdat olisin itse kääntänyt aivan eri tavoin, suomennokset eivät ole parhaita mahdollisia.

Minulle Kryon 'kolahti' vasta, kun aloin kuunnella kanavointeja englanniksi. Kirjoitettuna ne olivat vähemmän kiinnostavia ja suomeksi vähemmän kiinnostavia kuin englanniksi.

Mutta sen takia nykyään on niin paljon eri kanavia joilta tulee samaa sanomaa hieman eri sävyillä, että kaikki löytäisivät sen mikä itsestä tuntuu parhaalta.
tallennettu

Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 07.11.2012 12:19:22 »

Michael-kanavia toimii koko ajan, joten eivät opetukset mitään muinaismuistoja ole. Tuossa linkin takana on paljon suhteellisen tuorettakin tavaraa, esim. chat-kanavoinnitkin löytyvät sieltä.

Missä linkki? Onko toisessa ketjussa?
tallennettu

unelmassa
Vieras
« Vastaus #11 : 07.11.2012 12:20:05 »

että kaikki löytäisivät sen mikä itsestä tuntuu parhaalta.
Juuri noin varmasti.. coolsmiley smitten
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #12 : 07.11.2012 12:22:55 »

Missä linkki? Onko toisessa ketjussa?

Tässä ketjussa. Katso ensimmäinen vastaukseni.
tallennettu

www.horoskooppi.com
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #13 : 07.11.2012 12:26:19 »

Kiitos, olen tähän asti ollut kirjaston Michael-suomennosten varassa, tämä oli tosi hyvä linkki.
tallennettu

Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #14 : 07.11.2012 13:17:06 »

Olepa hyvä. Eri Michael-kanavilla on myös omia sivustoja ja niiltä löytyy vaihteleva määrä kanavointeja ja heidän tarjoamiaan palveluja. Esimerkiksi tämä näytti ihan mielenkiintoiselta:

http://www.themichaelteaching.com/
tallennettu

www.horoskooppi.com
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: