Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kryon-kanavoinnit ilmaiseksi täältä (englanniksi)  (Luettu 14080 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #15 : 07.11.2012 12:26:19 »

Kiitos, olen tähän asti ollut kirjaston Michael-suomennosten varassa, tämä oli tosi hyvä linkki.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #16 : 07.11.2012 13:17:06 »

Olepa hyvä. Eri Michael-kanavilla on myös omia sivustoja ja niiltä löytyy vaihteleva määrä kanavointeja ja heidän tarjoamiaan palveluja. Esimerkiksi tämä näytti ihan mielenkiintoiselta:

http://www.themichaelteaching.com/
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17 : 07.11.2012 13:18:41 »

Ahaa.
Kiitoksia selvennyksestä.
Minusta tuo kuulostaa aivan normaalilta...siis minulle ainakin. Niin minäkin teen. Olematta kuitenkaan muuta kuin se mitä olenkin. Tai sitten en aivan käsitä.
Fyysinen muodonmuutos olisikin jo aika paksua pullaa, mutta minusta ajatus, että voi "lainata" eläintä, ei ole outo. Olen esim. ollut oman kissani matkassa, nähnyt sen silmin ja tuntenut sen tuntemukset...mutta menee jo ohi aiheen.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #18 : 07.11.2012 14:30:48 »

En muista mikä kesän kanavoinneista se oli, mutta se ei sitten ollut se kesäkuu. Minulla on tämän kesän kanavoinnit omalla koneellani, voisin koettaa kuunnella uudelleen ja poimia sekä kääntää ne 8 asiaa jotka 22.12.2012 jälkeen alkavat muuttua, siinä olisi sitten konkreettista tavaraa ilman mitään liipalaapaa.

Kryon sivustolla on kysymyksiä ja vastauksia osasto, josta voi hakea asioita hakusanalla, sieltä löytyy usein kysyttyjä kysymyksiä ja vastauksia, joku on varmaan joskus tuotakin kysynyt: http://kryon.com/inspiritmag/archives/Q-A%20archives/archiveindex.html

Hierarkian sisältyminen itse kanavointiin, kun puhutaan asioista verhon toisella puolella, on merkki siitä että kanava on vaikuttanut kanavoinnin sisältöön. Siinä kaikki. Niille jotka tarvitsevat hierarkioita tämän 4D tason hahmottamiseksi, ne ovat ihan ok. Mutta jos sellaisia väitetään olevan fyysisen tason ulkopuolella, on kyse siitä että kanava vaikuttaa kanavointiin. Ja en nyt puhu ollenkaan värähtelytasosta, vaan konkreettisemmista hierarkioista, joista joissain kanavoinneissa puhutaan.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 07.11.2012 19:37:28 »

Ei mitenkään vahingossa, vaan suuren tunnepitoisen tahtotilan alla, mutta helposti kuitenkin.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: