Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hermopinne?  (Luettu 20689 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
aviomies
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 06.11.2012 13:00:09 »

Hei. Nyt olisi asiaa jos joku voisi auttaa... kaukoparannusta tahtoisin saavan ja sellaista että saisin tuon kauheen tuskan lantiosta/ronkasta pois. Pillerit ei auta mitään ja ei tiedä istuisko vai seisoisiko... jalkapuutuu myös. Saan ihan kävellä seiniä pitkin kun jalkaa ei kärsisi liikuttaa ja painoa sille laittaa, kyyneleet tulee ihan silmiin kun sattuu niin paljon Cry. Löytyisikö ketään joka voisi auttaa minua? Ja osaisiko kukaan sanoa mistä tämä johtuu? Onko se hermopinne vai jokin muu juttu? Kiitos näin etukäteen teille jotka luette tämän ja pystytte auttamaan.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1 : 06.11.2012 15:47:43 »

Hei, minäpä yritän sua auttaa,tuossa 3vartin päästä laitan sinulle hoitoa.. angel smitten
tallennettu
aviomies
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 06.11.2012 16:02:29 »

Suur kiitos sinulle Unelmassa!!! Yritän saada itseni hyvään asentoon ja ottaa vastaan hoitoasi. Kiitos vielä.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #3 : 06.11.2012 16:05:43 »

Suur kiitos sinulle Unelmassa!!! Yritän saada itseni hyvään asentoon ja ottaa vastaan hoitoasi. Kiitos vielä.

Ok, oleppa hyvä.. angel smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #4 : 06.11.2012 17:07:02 »

Sinulla on luultavasti tulehdusta siellä alaselassä  ja sit ylempänäkin.Vasemmalla puolen. Voisit yrittää hoitaa sitä kylmällä. smitten
Oisko siellä joku hermopinne juttu..jumiutunut..
Toivon et hoito helppas sua.. angel smitten
« Viimeksi muokattu: 06.11.2012 17:13:39 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
aviomies
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 11.11.2012 05:49:23 »

ARRRGGGGGG!!!!! Tää on ihan helvetin kipeä!!!!! Anteeksi ruma kielenkäytös mutta huumoria ei löydy.... Mikää ja kukaan tai kenenkään kaukoparannus ei oo auttanut! Siispä kysyn vielä löytyykö keltään patruunoita auttamaan minua? Mä en jaksa! En saa nukutuksi en voi seisoa en voi maata.... voi hel.....  lantio tulessa oik. puolen ympäriinsä ja nivuset edestä ja jalka ei toimi oikein... vetelen sitä perässäni kun ei voi nostaa, kipu niin kauhee... Cry Cry Cry
tallennettu
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 11.11.2012 05:58:26 »

Jos lähetät kuvan yv:nä tai sähköpostilla voin (jos se on mahdollista yv:ssä) tehdä etähoidon, joko nyt heti tai muuten en ehdi vasta kun maanantaina myöhään yöllä. Se kuva tarvitaan et energiat menee oikeaan kohteeseen. Ei tarvi kuvata selkää.
« Viimeksi muokattu: 11.11.2012 06:34:01 kirjoittanut Bona Fide » tallennettu
aviomies
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 11.11.2012 07:45:55 »

Hei Bona Fide! Kuvan voin laittaa päivemmällä nyt en voi. Kiitos. Laitan sen sähköpostiin mieluummin.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #8 : 11.11.2012 11:04:06 »

Sulla on luultavasti aika ärsy tulehdus siellä lantiossa.,  pitäs ottaa hoitoa useamman kerran.Et alkais helppaamaan.
Laiton sulle yv. tuos äsken  angel smitten
« Viimeksi muokattu: 11.11.2012 12:34:57 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija

Jeh!

Profiili
« Vastaus #9 : 11.11.2012 14:12:57 »

Ota yhteyttä jäsenkorjaajaan. Häneltä saat ohjeet
miten toimia ennen hoitoa ja muutaman käsittelyn
jälkeen ehkä sitä helpotustakin. Suosittelen myös
lekuria jotta selviää onko aidosta iskiaksesta kyse.
tallennettu

Gisella
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #10 : 11.11.2012 17:59:02 »

Mene hyvä mies lääkäriin! Diagnoosin jälkeen sitten jäsenkorjaajalle/osteopaatille tai muulle vaihtoehtohoitajalle, jos tuntuu siltä ja jos se on selälle hyväksi tässä vaiheessa.
tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
aviomies
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #11 : 12.11.2012 08:02:43 »

Hei. Lääkärissä olen hypännyt ja on kuvattu. Välilevyn siirtymä todettu ja lääkkeitä olen syönyt joista tosin ei ole apua... maha huutaa hoosiannaa on kipeytynyt nyt lääkkeistä, ihan sama mitä mahaan laitan niin ankara tuska tulee... Cry Ortopedillä kävin myös joka sanoi, että mangneettikuvaus on niin kallista ja selkävaivat yleisiä joten syö pillereitä!! Tämmöisiä ohjeita olen saanut niin voitte arvata että usko loppuu kaikkeen hoitohommaan kohta Sad  Tällä hetkellä kipu äärirajoilla, hulluksi tulen kohta  idiot2
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #12 : 12.11.2012 08:39:58 »

Arvelin et olet tutkituttanut itsesi, voimia paljon sinulle.. smitten
Laitan sinulle vielä hoitoa tänään, jos siitä ois apuja.. smitten
tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija

Jeh!

Profiili
« Vastaus #13 : 12.11.2012 10:26:24 »

No, jos lääkärissä on jo käyty niin hyvä.
Jäsenkorjaajalta voit saada apua jos
olet valmis käymään säännöllisesti sen
käsiteltävänä. Mikäli olet kyrsiintynyt
kaikkiin hoitohommiin niin sitten lienee
vaan syytä kärsiä.
tallennettu

aviomies
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #14 : 12.11.2012 11:27:12 »

Jäsenkorjaajalle olen menossa tänään( onneksi sain akuuttiajan) ja perjantaina myös. Toivon sydämestäni että saisin avun.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: