Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten menee Meksikon matka ja pääsenkö ikinä muuttamaan??  (Luettu 3286 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
skipidoway
Vieras
« : 06.11.2012 13:45:18 »

Olisi tarkoitus matkustaa Meksikoon Cancuniin 21.helmikuuta-7.maaliskuuta. Tuleekohan kenellekkään mielikuvaa miten reissu saattais mennä? Itse olin lähdössä sinne hyvillä mielin, kunnes eilen yksi tyyppi sai fiilistäni laskettua pelottelulla tickedoff

Olen etsinyt uutta kämppää jo tovin ja millään ei tahdo sopivaa löytyä. Millonkohan saattaisi olla sopiva aika muuttoon :Smiley Olisi todella ihanaa päästä muuttamaan sillä nykyisessä asunnossani on todella monta pikkuvikaa jotka pistää kyllä kiristämään hermoja knuppel2 Toivottavasti en ole jumissa ainakaan vuosia tässä kämpässä.

Pistän tähän tietoni kun en osaa laittaa karttaa kun olen vaihtanut käyttiksen linuxiin.
20.8.1985 klo 20.31 rauma

Kiitoksia jos joku jaksaa vastata laugh
tallennettu
skipidoway
Vieras
« Vastaus #1 : 11.11.2012 02:12:56 »

Eikö kukaan saa mitää visoo varsinkin muuttamisen ajankohdasta Shocked
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 11.11.2012 15:49:27 »

En katsonut karttaasi, mutta suosittelisin tutkimaan esim. netistä, onko alueella ollut levottomuuksia viime aikoina ja suositellaanko matkustamisen välttämistä.  Noin muuten kannattaa matkustaa maalaisjärkeä käyttäen.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
skipidoway
Vieras
« Vastaus #3 : 11.11.2012 16:27:12 »

Ei ole siinä kaupungissa mihin ollaan menossa, se on rakennettu turisteja varten. En muualle Meksikoon uskaltaisi tän huumesodana iakan mennäkkään.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: