tähtiyö
Heipparallaa ja en tossa aiemmin tuota sointuani maininnut, se on kahdeksikko, elikkä galaktinen. Hallita eheyttä, harmonisoida. Ymmärtää erilaisuutta ja oman elämän kautta oppia se raadollisuus. Jep, näin on!
Mulla kaikenkaikkiaan alkoi aikanaan tämä maya-juttu mielenkiintoisesti. Tuttavan kautta sain tietoa kurssista ja ilmoittauduin sitten sinne. Ennen tätä kurssia kaverini teki minulle nuo maya-merkkiasiat alustavasti tietoon.
Kun olin lähdössä kurssille, edellisenä yönä näin unen. Olin joogakoulussa tai jossain muussa vastaavassa ja opettajana edessäni istui lootusasennossa valkoisiin vaatteisiin pukeutunut kaunis pieni nainen pitkät mustat hiukset kehysti kauniita kasvoja. Hän sanoi minulle; englanniksi tervetuloa Lagandonien menneisyyteen ja maailmaan.
Se oli kuin valveilla olisin ollut. Muistin jokaisen henkäyksenkin unesta. Kirjoitin sen englanninkielisen viestin ylös, enkä todellakaan tiennyt mitä Lagandon tarkoittaa.
Sitten kurssi alkoi ja kertoilimme itsestämme. Kerroin tuon unen, johon ystäväni pamautti tiedoksi, että se on eräs mayojen heimo. Ja että olen todella tervetullut........
Rankka juttu koko maya-kurssi. Ravisutti kunnolla, positiivisesti.
Nyt siitä on jo vuosia ja kurssimateriaali pöytälaatikossa. Kai jonkun vuoksi
Mutta kyllä olen tietoja tarvinnut ja olen muutoinkin ollut intiaanikulttuureista aina kiinnostunut.
Niinkuin Yks Tähti kirjoitteli 13 Kuun-kalenteri on hyvä apuri itsetuntemuksessa.
Kirjoittelin unikirjaa kauan ja merkitsin aina siihen myös maya-kalenteripäivän. Yhtenäisyyksiä on suoraan astrologiaan, niinkuin nikki kertoi.
Täytynee herättää itsellensä taas henkiin tuo kalenteri ja alkaa laittamaan itsekkin unensa ylös!
Voi hyvin lehti 1/01
artikkeli; Mayojen astrologiassa aika on ympyrää
jos joku haluaa kuikata kirjastossa
Kosmiselta Koiralta voi varmaan tilata sellaisen pupsin; Liike ja mitta
Aika hyvä koonti asioista, 83 sivuinen