Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hellou! Hella ilmottautuu!  (Luettu 3667 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hella
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 14.11.2012 19:52:04 »

Kiinnostuin astrologiasta vakavammin vasta vähän aikaa sitten, mutta aina aika ajoin olen lueskellut artikkeleita netistä ja ollut tietoinen siitä, millaiset planeettavoimat elämässäni jylläävät.
Olen
 aurinko kauris
 kuu skorpioni
ja nousumerkkini on tasan Leijonan ja Neitsyen välissä, mitä se sitten merkitseekään (jos siitä jotain tiedät, olisin ilahtunut kommenteistasi).

Olen harjoittanut pitkään eräänlaista luontohengellisyyttä. Joku kutsuisi sitä ehkä shamanismiksi, mutta minulle se tarkoittaa työskentelyä läheisten haltiaolentojen kanssa. He ovat opastaneet minua löytämään oikeita ratkaisuja haastavissa tai vaikeissa tilanteissa. Heiltä olen saanut voimaa ja innoitusta. Lähipiirissäni luen tarot -kortteja riimuja, missä työssä haltiayhteydestä on paljon apua. Näin koen kyenneeni levittämään ympärilleni tiedostamisen ja myötätunnon valoa.

Minulla on kaksi poikaa ja  aurinko  oinas mies, joka ei suorasukaiselle kauriille ole varmasti mikään helpoin merkkivalinta. Olen mm. oppinut varomaan oinaan äärimmäistä velvollisuuden tuntoa ja toistaalta mies tietää nykyään, ettei kauris ole ulkoisesta vaikutelmastaan huolimatta mikään teräksinen raastinrauta.

Haluaisin löytää palstalta samanmielisiä uusia tuttavuuksia ja jopa ystäviäkin.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 14.11.2012 19:53:38 »

Hellou Hella!
tallennettu
Hella
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 28.11.2012 16:55:32 »