Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia eri näkijöistä ym.?  (Luettu 38969 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
*Miia*
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #45 : 15.02.2013 21:21:51 »

Minä pitkän pitkän pitkän harkinnan jälkeen varasin Claudialta ajan, jännitin ja odotin päivää.  :Smiley
Olin lukenut hänestä paljon ja kokemukset oli kaikenlaisia. Tilatessani aikaa hän oli todella töykeä ja ilkeän oloinen ihminen.
Sitten kun oli soittoaika kohdillaan niin hän ei vastannut puhelimeen!  tickedoff lopulta kun sain hänet kiinni niin ystävällisesti kysyi voinko soittaa muutaman minuutin päästä uudestaan... no sain hänet reilu 5min päästä kiinni useiden yritysten jälkeen..
En saanut siitä yhtään mitään irti. Hän kertoi asioita hiukan jotka jo tiesinkin kun olen ne itse elänyt.. ei mitään tulevasta!! Sanoi vain että hyvältä näyttää, työt on ok ja terveys... Maksoin siittä helkutti 65e  Cry hän vissiinkin äänestä kuuluen tiskaili ja virutteli astiota puhelun aikana...
Ainoa asia mikä jäi mieleen niin sanoi että olen herkkä ja omaan hyvän intuition että miski en itse selvitä asioitani  Shocked
Paljon hän kyseli multa ja olo oli että kun olisin soittanut jollekkin terapeutille...
Täyttä humpuukia sanon minä!!

Jäi kyllä paskan maku suuhun siitä naisesta...  Angry
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #46 : 15.02.2013 23:46:23 »

Minä pitkän pitkän pitkän harkinnan jälkeen varasin Claudialta ajan, jännitin ja odotin päivää.  :Smiley
Olin lukenut hänestä paljon ja kokemukset oli kaikenlaisia. Tilatessani aikaa hän oli todella töykeä ja ilkeän oloinen ihminen.
Sitten kun oli soittoaika kohdillaan niin hän ei vastannut puhelimeen!  tickedoff lopulta kun sain hänet kiinni niin ystävällisesti kysyi voinko soittaa muutaman minuutin päästä uudestaan... no sain hänet reilu 5min päästä kiinni useiden yritysten jälkeen..
En saanut siitä yhtään mitään irti. Hän kertoi asioita hiukan jotka jo tiesinkin kun olen ne itse elänyt.. ei mitään tulevasta!! Sanoi vain että hyvältä näyttää, työt on ok ja terveys... Maksoin siittä helkutti 65e  Cry hän vissiinkin äänestä kuuluen tiskaili ja virutteli astiota puhelun aikana...
Ainoa asia mikä jäi mieleen niin sanoi että olen herkkä ja omaan hyvän intuition että miski en itse selvitä asioitani  Shocked
Paljon hän kyseli multa ja olo oli että kun olisin soittanut jollekkin terapeutille...
Täyttä humpuukia sanon minä!!

Jäi kyllä paskan maku suuhun siitä naisesta...  Angry

Tähh. 65e  smiley6600   ..  Huh Huh
tallennettu
*Miia*
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #47 : 16.02.2013 13:17:26 »

Joo kyllä jäi itsellekkin ihan viimeiseksi kerraksi... Harmi että sekin nainen saa nyt uskomattoman paljon julkisuutta tv:n kautta ja varmasti lisää asiakkaita  tickedoff
Joo unelmassa 65 euroa!!!!  Embarrassed

Mutta onneksi meillä on täällä foorumilla omia näkijöitä  smitten smitten smitten
olette ihania  angel
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #48 : 16.02.2013 21:08:02 »

Oon joskus vilassu sitä ohjelmaa, mut en tykkkää.
Mikähän sen ohjelman tarkotus on..nou ymmärtää.. uglystupid2
Tietty siinä saa julkisuutta ja maksetaankin siitä.

Nuohan,jos soitelee jollekkin ja on sit pettyny, niin niistä saa vaan kokemuksia.,
jos me ei tehtäs yhtään virhettä,  me ei varmaankaan opittaskaan niistä sitten.. Huh Huh
Oppia ikä kaikki.. smitten smitten
tallennettu
Mäntysuopa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #49 : 16.02.2013 22:42:04 »

Oon joskus vilassu sitä ohjelmaa, mut en tykkkää.
Mikähän sen ohjelman tarkotus on..nou ymmärtää.. uglystupid2
Tietty siinä saa julkisuutta ja maksetaankin siitä.

Nuohan,jos soitelee jollekkin ja on sit pettyny, niin niistä saa vaan kokemuksia.,
jos me ei tehtäs yhtään virhettä,  me ei varmaankaan opittaskaan niistä sitten.. Huh Huh
Oppia ikä kaikki.. smitten smitten

En tiiä ohjelmaa eikä oo kokemusta Claudiasta mut pistää omat kokemukset miettimään, kuinka paljon "näkijät" soveltaa perustilanteita joka ihmiseen ja sen mukaan ennustelee. Ihmisen rahatilanteet, ihmissuhde- ja työongelmat on yleensä aika samanlaisia, helppo vetää jokaiselle perussetti, koska väkisinkin joku osuu oikeaan. Ja mulla ei osu mikään, koska esim. työasioissa ei täsmää mikään sellanen juttu mikä tämänikäisillä yleensä on menossa.  Smiley

Mun usko henkimaailmaan ja näkemiseen alkaa siis omien kokemusten perusteella taas hiipua.  Sad Mutta kokemuksiahan nämäkin on!
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #50 : 16.02.2013 23:08:37 »

Mäntysuopa  Smiley  ...Mun usko henkimaailmaan ja näkemiseen alkaa siis omien kokemusten perusteella taas hiipua.  Mutta kokemuksiahan nämäkin on!
Älä lannistu,.Eiks se oo semmonenkin sanonta,et pyydä, niin sinulle annetaan. angel smitten
Nuo hyvät voi tulla ihan tuosta vaan,tai sitten monien mutkien kautta. angel smitten
tallennettu
Mäntysuopa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #51 : 17.02.2013 11:54:58 »

Mäntysuopa  Smiley  ...Mun usko henkimaailmaan ja näkemiseen alkaa siis omien kokemusten perusteella taas hiipua.  Mutta kokemuksiahan nämäkin on!
Älä lannistu,.Eiks se oo semmonenkin sanonta,et pyydä, niin sinulle annetaan. angel smitten
Nuo hyvät voi tulla ihan tuosta vaan,tai sitten monien mutkien kautta. angel smitten

Juu olen kyllä saanut yhden hyvän näkijän haaviini, muut ovat sitten olleet höpöä.  Smiley Mutta eipä sekään paljon tulevaisuutta nähnyt, huomaamattaan kertoi siitä mitä on ollut vaikka lause alkoi "nyt tulee tulevaa". Mutta eipä se mitään, ystäväni sanoi että moderneimman metafysiikan mukaan tulevaisuuteen näkeminen on mahdotonta, joten turhaa se kyseleminen oikeasti on. Itse yritän luoda omaa elämääni ja kun on asioita joihin en voi vaikuttaa, ne pitää vain hyväksyä!  Smiley
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #52 : 17.02.2013 12:31:57 »

No juu, voihan se ollakkin noin Huh
Ylhäältä ei saa aina vastauksia angel smitten
tallennettu
Mäntysuopa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #53 : 17.02.2013 13:02:41 »

No ei todellakaan saa.  Grin Eikä ainakaan sitä mitä on pyytänyt!  2funny

Kyllä realismi ja todellisuus palauttaa aina jossain vaiheessa maan pinnalle.  Smiley
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #54 : 17.02.2013 13:13:47 »

No ei todellakaan saa.  Grin Eikä ainakaan sitä mitä on pyytänyt!  2funny

Kyllä realismi ja todellisuus palauttaa aina jossain vaiheessa maan pinnalle.  Smiley

No Niinpä.. Huh
Mie en kyllä halluu tietää tulevaa,sehän näkkyy sitten :Smiley
Ja menneet jo tiijän.. Wink Cheesy
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #55 : 17.02.2013 21:43:25 »

Ulla Palménia kokeilin ja totesin hyväksi. Ulla näkee hyvin ihmisen sielun syvyyksiin. Hän käyttää myös kiinalaista sekä tavallista astrologiaa apuna tulkinnoissaan ja ennustuksissaan. Lämmin ja hauska ihminen muutenkin, ei tullut mikään rahastuksen maku suuhun kun yksityiskohtaista ja hyödyllistä tietoa tuli yltä kyllin. Kaikki tieto ei toki ollut aivan tarkkaa mutta virheet olivat lähinnä vain pieniä detaljeja. Isot kokonaisuudet tuntuivat olevan hallussa.
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #56 : 16.08.2013 14:46:37 »

Näkijöitä tarvitaan ehkä jonkin aikaa vielä mutta sitten tulee olemaan heille vaikeaa kun jokainen yksilö alkaa ottamaan vastuun omasta elämästä ja saa itse mahdollisest viestit ja jokainen alkaa elämään oman sisäisyytensä kautta  police smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  

Siirry: