Kuuhilda
|
|
« Vastaus #15 : 05.12.2012 06:41:16 » |
|
Jaa vai pihtaava? No minä pihtaan rahaa ihan siksi, kun on Saturnus ja Pluto MC:llä eli on ihan pakko Saturnus ja kauris tulee ekana mieleen piheistä kyllä. Härän omistaminen on enemmän semmoista oijjoi minullapa on, eikä se koske niinkään rahaa, mielestäni. Ja seksin pihtaaminen. No Pluto ja skopu heti nousee mieleen juu. Valtapeliähän se on. Oinas ei ehkä niinkään kaikessa itsekyydessään moisia pelejä jaska rakennella...skopulla on kyllä sitkeyttä siihen. Mutta sitten jos se on frigidimäistä, haluttomuutta tms. sukupuolettomuutta, niin vesimies juu tulee ekana mieleen...noh, kaksonen myös. Ja vielä kauriskin voisi jollain lailla olla tässä suhteessa ankea?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
meimi
|
|
« Vastaus #16 : 05.12.2012 09:35:47 » |
|
Heh, jos puhutaan pihtareista, ei mulla kyllä ensimmäisenä tuu rahan pihtaaminen mieleen...... : Mutta joo, kyllä se varmaan Kauris on se eläinradan pihtari, jos rahasta puhutaan. Mun toinen sisko on , enkä tiedä toista yhtä, no, hienosti sanottuna taloudellista ihmistä. Mitään ei heitetä pois ja huusholli on täynnä kaikkea tavaraa. Kaikki tarjoukset kierretään pitkin kaupunkia, ja huom, polkupyörällä, ettei mene rahaa bensaan! Minä itte oon , ja samaa vikaa taitaa olla mullakin. Minä en välttämättä jaksa juosta tarjousten perässä, mutta en myöskään tuhlaa rahaa esim. vaatteisiin. Lähipiiri on naureskellut mun joillain t-paidoilla, kun ovat yhtä reikää. Toki elämä on vaatinut tarkkaa taloudenpitoa, vai onko se sitten oma valinta ollut. Mulla on myös Kuunvaihe Kaurismainen. Seksin pihtaaminen on ilman muuta Pluton tekosia. Se on niin ehdoton ja mustavalkoinen, että jos se niin päättää, niin se on sitten niin.
|
|
|
tallennettu
|
Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
|
|
|
viuhtindu
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #17 : 05.12.2012 11:32:11 » |
|
Eikös kauris nimenomaan ole 'kuuluisa' siitä ettei mikään merkki muutu niin paljon siirryttäessä olohuoneesta makuuhuoneeseen? Vaikka kai kauriskin hallitsee valtapelin suhteellisen hyvin Ja totta kyllä tuo, että oinaalla ei varmaan riitä energia pitempään pihtaamiseen, tai just että ei jaksa laskelmoida asioita, jokusen päivän ajan ehkä jaksaisi?
|
|
|
tallennettu
|
Nousu rapu Aurinko vaaka 5.h Merkurius vaaka 5.h Kuu rapu 3.h Venus vaaka 5.h Mars kaksonen 12.h
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #18 : 07.12.2012 18:09:47 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
mehmet
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #20 : 08.12.2012 11:35:12 » |
|
-aspektit ja yhdistyisivät munkin päässä pihtaamiseen siinä mielessä, että valikointi ja rajaus on niin tarkkaa, että toisille helposti syntyy mielikuva pihtaamisesta. Usein kyse on kumminkin varovaisuudesta ja siitä, että tilanne ja olosuhteet ja kaiken muunkin onoltava juuri kohdillaan. Itse asiassa kaurismaisuus on äärimmäistä hienotunteisuutta ja huolekkuutta ja resurssien oikein arvioimista. Mutta joo, perinteisessä mielessä -kuviot sisältää kaikki rumat seksuaalisen vallankäytön kuviot. Sanoo . Sen sijaan perinteiseksi pihtari-vanhaksipiiaksi moitittu ei musta ole koskaan ollut mikään pihtarimerkki, vai onko teillä kokemuksia tästä? Enempi olen kokenut neitsyet palveluhaluisina ja oppimishaluisina, siellä kamarin puolella myös.
|
|
|
tallennettu
|
Aur, Merk, Mars Neitsyt AC + Venus + Jup Skorpioni Kuu Vesimies
|
|
|
arzie
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #21 : 08.12.2012 21:01:00 » |
|
ku ette tiijä kuiteskaa voikos tota enää paremmin sanoo
|
|
|
tallennettu
|
aurinko, merkurius, venus skorpioni nousu kauris kuu härkä mars jousimies
|
|
|
- Kastehelmi -
|
|
« Vastaus #22 : 09.12.2012 15:07:35 » |
|
Haha! Hyvä nikki! Ei voi tosiaan paremmin sanoo. Me muut skorpparit pihdattiin totakin tietoo Joo , , vallan käyttö. Mä ajattelen sen niin, että jokainen on kehonsa yksinvaltias. Tietysti! Jokainen saa pihdata, jos siltä tuntuu. Ei se ole mitään valtapeliä vaan itsensä kuuntelemista.
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.12.2012 15:09:32 kirjoittanut - Kastehelmi - »
|
tallennettu
|
|
|
|
Thuileann
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #23 : 13.12.2012 00:34:04 » |
|
Mulla on ollut niin huonoja kokemuksia härkämiehistä että en kommentoi ja mun tuntemat härkänaiset on liian neuroottisia etteivät saa seksiä käytännössä koskaan muutenkaan, että eivät ehdi pihtaamaan. Skorpparia minäkin äänestäisin pihtariksi, ei vaan seksin ja rahan vaan ihan kaiken muunkin. Eräskin skorppariystäväni hautoi yhtä riidanpoikasta neljä vuotta, ja sekin asia saatiin vasta pinseteillä urkittua esille, että mikä sitäkin nyt muka vaivasi. Mutta kun se oli urkittu, niin sieltä lensi neljän vuoden kaunat sitten kaarella. On an unrelated subject, emme ole enää väleissä, kun tämä sai tarpeekseen tästä. Jos on ongelma, niin sanoo heti ettei jää hampaankoloon.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
- Kastehelmi -
|
|
« Vastaus #24 : 13.12.2012 00:56:21 » |
|
Mä en riidanpoikasia haudo, kissa vaan pian pöydälle. Ärsyttää, kun muut hautoo! Tiedätkö onko sillä skorpparilla ? Ja miten aspektoitunut? -merkki? Kiinnostais kuulla tarkemmin, kun ite oon niin päinvastanen tossa suhteessa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Thuileann
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #26 : 13.12.2012 10:41:26 » |
|
Mä en riidanpoikasia haudo, kissa vaan pian pöydälle. Ärsyttää, kun muut hautoo! Tiedätkö onko sillä skorpparilla ? Ja miten aspektoitunut? -merkki? Kiinnostais kuulla tarkemmin, kun ite oon niin päinvastanen tossa suhteessa Muistelen että kuu oli nimenomaan skorpparissa, mutta kuusta en muista varmaksi, epäilenpä että sekin oli skorpparissa. Saattoi olla jouskarissakin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
- Kastehelmi -
|
|
« Vastaus #27 : 13.12.2012 12:29:00 » |
|
Mä en riidanpoikasia haudo, kissa vaan pian pöydälle. Ärsyttää, kun muut hautoo! Tiedätkö onko sillä skorpparilla ? Ja miten aspektoitunut? -merkki? Kiinnostais kuulla tarkemmin, kun ite oon niin päinvastanen tossa suhteessa Muistelen että kuu oli nimenomaan skorpparissa, mutta kuusta en muista varmaksi, epäilenpä että sekin oli skorpparissa. Saattoi olla jouskarissakin. Tarkotit varmaan, että oli nimenomaan :ssa? Mun sisko on ja se on hautoja kyllä, vaikka skorpparilaatu ei muuten painottunut ( , ). Sitä ihmettelen, jos se sun ex-ystävä oli niin kun mäkin, kun oon ajatellu, että se saa reagoimaan suoraan. Avoin ilmapiiri luo turvallisuuden tuntua.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Thuileann
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #28 : 13.12.2012 19:49:33 » |
|
Mä en riidanpoikasia haudo, kissa vaan pian pöydälle. Ärsyttää, kun muut hautoo! Tiedätkö onko sillä skorpparilla ? Ja miten aspektoitunut? -merkki? Kiinnostais kuulla tarkemmin, kun ite oon niin päinvastanen tossa suhteessa Muistelen että kuu oli nimenomaan skorpparissa, mutta kuusta en muista varmaksi, epäilenpä että sekin oli skorpparissa. Saattoi olla jouskarissakin. Tarkotit varmaan, että oli nimenomaan :ssa? Mun sisko on ja se on hautoja kyllä, vaikka skorpparilaatu ei muuten painottunut ( , ). Sitä ihmettelen, jos se sun ex-ystävä oli niin kun mäkin, kun oon ajatellu, että se saa reagoimaan suoraan. Avoin ilmapiiri luo turvallisuuden tuntua. Juurikin näin ei se varmaan sitten ollut kuujouskari, en tosiaan vain muista kun siitä on vuosia, kun viimeksi hänen karttaansa olen katsonut. Ja se hävisi kuin tuhka tuuleen kun vaihdoin profiilia.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|