Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Esittäytymiskierros  (Luettu 4532 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Filipendula
Vieras
« : 01.11.2005 17:02:58 »

Olen siis juuri, noin 5 minuuttia sitten rekisteröitynyt tänne... Olen astrologian osalta kovin tietämätön, ja siksi halua liittyä seuraanne: oppiakseni lisää... Astorologia alkoi kiinnostaa minua samaan aikaan kuin luonnonuskonnotkin.  smitten Taitaa kulkea käsikädessä... Olen tähän asti uhrannut kaiken aikani luonnonuskolle, ja tämän astrologian tutkiminen on jäänyt toissijaiseksi. Mutta nytpä korjaan tilanteen. Smiley

Etenen siis askel askeleelta, teen töitä ensin yhden asian parissa, ja sitten haalin lisää "opiskeltavaa"... Kauris-kaunis olen, ja hyvin tunnollinen, välillä aivan liikaakin, väsyn helposti... Cry
tallennettu
Hilmatar
Satunnainen astroilija
*

Maailmojen Sillanrakentaja

Profiili
« Vastaus #1 : 03.11.2005 23:50:04 »

Hei Fili!  Smiley Kuljetaan (täälläkin  Wink) yhdessä opin tiellä. Kun siekin olet näemmä kauris, ootko huomannu miten marsin asento on antanut potkua viime päivinä?
tallennettu

Aurinko paistaa viidenteen huoneeseen,
siellä rakkauden jumalatar kauriin päätä silittää,
siellä Merkurius Neptunusta halaa;
leijona nousee heitä suojelemaan.
Yötaivaalla kaikki planeetat näet,kuu valaisee skorpionin.
(Tulikäärmettä ärsyttää kun runo ontuu)
Filipendula
Vieras
« Vastaus #2 : 04.11.2005 00:09:08 »

Mistä muuten näet, että kauris olen? Missä se näkyy? (Ei osaa käyttää koko foorumia)

Kiva nähdä sinut täällä! Tai nähdä "nähdä"...

Juu, tuota, olen aika vakavasti sairaana tällä hetkellä... Ja voimat siksi aika vähissä, mutta paikallaan en ole malttanut pysyä siitä huolimatta. Koko ajan näprään käsitöitä tai muuta touhuan, vaikka pitäisi malttaa nukkua ja levätä... Cheesy

En ole luutiksessa jaksanut valittaa sairaudesta, kun kaikki on vielä hiukkasen epävarmaa.... Embarrassed

Minun tietoni astrologiasta rajoittuu lähinnä muutamaan horoskoopin luonnetietoon, kaikki muu on täyttä siansaksaa. Olen yrittänyt lukea, mutta ei- tarvitsisin opettajan. (Tai sitten selkokielisen kirjan). Sanotaanko näitä meidän syntymähoroskooppeja muuten aurinkohoroskoopeiksi vai miksikä? *tietämätön*
tallennettu
Hilmatar
Satunnainen astroilija
*

Maailmojen Sillanrakentaja

Profiili
« Vastaus #3 : 06.11.2005 20:15:12 »

Ihan ite kauriudestas möläytit tossa esittelyssäs  Smiley
Aurinkohoroskoopilla tarkottanet aurinkomerkkiä. Se on siis merkki missä aurinko on syntyessä ja katsotaan tärkeimmäksi syntymäkartalla. Niinku nuo astron ennustukset on yleismaallisesti ihmisille joiden aurinkomerkki on kyseinen. Horoskooppikartalla jokaiselle löytyy yksilöllinen yhdistelmä eri ominaisuuksia. Nouseva merkki on seuraavaksi tärkein aurinkomerkin jälkeen jne.

Parantelehan ittes  Smiley
tallennettu

Aurinko paistaa viidenteen huoneeseen,
siellä rakkauden jumalatar kauriin päätä silittää,
siellä Merkurius Neptunusta halaa;
leijona nousee heitä suojelemaan.
Yötaivaalla kaikki planeetat näet,kuu valaisee skorpionin.
(Tulikäärmettä ärsyttää kun runo ontuu)
Filipendula
Vieras
« Vastaus #4 : 06.11.2005 22:47:47 »

Katos vaan, niinhän tuo lukee tuolla, että olen kauris... Grin Tyhmä minä...

Niin, ja tarkoitin mitä ilmeisemmin tuota aurinkomerkkiä, kiitos opastuksesta. Wink
« Viimeksi muokattu: 06.11.2005 22:49:24 kirjoittanut Filipendula » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: