Downtempo, viestissäsi oli paljon tuttua. Tuo Chiron on liikkunut edestakaisin transiittina 7.huoneessani. Miehiä tässä nyt on kyllä ollut ympärillä, mutta mun DC
etsii sitä totuutta kovastikin, eikä näistä miehistä ole sitten mulle suhteeseen asti.
En voi pettää toisia sillä, että "hyvällä varasijalla" olevan kanssa alkaisin suhteeseen, tai tuhlaamaan heidän aikaansa paljonkin jos mulle ei tule sitä kipinää jostain. Eikä mulle
riitä mikään kaverin kanssa seurustelu. Sen pitää olla totisinta totta!!
Jotain tosiaan pitäisi oppia näistä tilanteista, ja turhauttaa itseä aivan suunnattomasti, ettei tilanne vain mene eteenpäin. No, jospa tuo tr.
& tr.
DC muttais tuota ajattelutapaa mikä rakkauselämässä mättää. Mars kävi jo Amoria herättelemässä, ja se herätti ainakin kiinnostusta yhteen mieheen. Mun tuurilla se on hiiiidasliikkeinen
joka ei kovin ripeästi toimi.
Mä taas haluaisin jonkun hitaan ja varman.
Myöskin tarvitsen itsekin sen kipinän, ilman sitä en lähde vakavampaan mukaan.
Kaiken tuon myllerryksen jälkeen, ajattelin vähän vetäytyä kaikesta. :
Uskon että se tulee taas sitten joskus, kuin salama kirkkaalta taivaalta. Nyt on ollut liikaa vaihtoehtoja, joista
kukaan ei ole lähelläkään mun tyyylinen, tai sitten toiste päin, että olen kiikaroinut muutamaa, mutta ei sitten kiinnostusta riittänyt tänne päin tarpeeksi. Sitten kun olen taas päässyt tolpilleni takaiskuista, niin nämä tyypit, tai lähinnä yksi tyyppi nousee yli muiden, päättääkin taas lähestyä minua, ja olen taas sekaisin kaikesta.
Nyt menee luukut kiinni! Ummistan silmäni kaikelta, kuka vähäänkään yrittää herättää mielenkiintoni. Nyt tarvii vähän korjailla ravun panssaria
Rupee liikaa jo rakoileen ja mun herkkyys valuu sieltä pois