Keltainen Resonoiva Tähti täällä ihmettelee maailman ihmeellisyyttä. Onko tässä tähdistön osasessa muita vastaavia koikkelehtijoita?
Tutustuessaan toiseen, kaltaiseensa, ihminen avartuu ymmärtämään pienen rippusen, sitä jotain, mitä tänne on tultu opiskelemaan. Samassa veneessä kuitenkin, me kaikki, tänne syntyneet.
Oivallisesti, oiva
HEi! minä olen maya testin mukaan;keltainen yliääni tähti jos löytyy toista samanmoista niin olis kyllä myös, kiva tutustua? ja jos olette saaneet jotain ahaa elämyksiä niin olisi kiva jakaa niitä myös?
sen verran itestäni voin kertoa että olen intohimoinen tulkintojen lukija, tykkään pohdiskella ihmisen luonteen syvyyksiä, viimelukemani kirja : leila &olli valtonen, yhdesänkulmainen peili, oli todella mielenkiintoista, lukea eri numero tyyppisten ihmisten käyttäytymismalleja esim. stressitilanteissa ja vahvuuksia.
sitten musta on kiva myös tehdä kaikenlaisia ns. testejä, niistä yksi mm. oli testaa henkinen ikäsi, no sen mukaan minä olin 60v. ajatustasolla no mikä mättää kun olen 31v, olen aina ihaillut sellaista tietynlaista kypsyyttä ja uneksin että kun elmän kuohuntavaiheet ovat ohi voi keskittyä "olennaiseen".
hyvät ystävät ja viini mm.
minä olen aurinko merkissä vaaka, nousumerkissä neitsyt, ja kuuskorppari. kirjoitan mm. rakkausrunot.fi palstalla runoja, mikäli kiinnostaa lisää siellä mun nimimerkki on naispastori!
Luovaa kevättä itsekullekin!