Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten reagoisit?  (Luettu 4971 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Lilim*
Kanta-astroilija

Profiili
« : 27.11.2012 13:35:28 »

Huikeen hyvin toteutettu pelottelupiilokamera! Nauroin kippurassa ihmisten reaktioille ja aloin miettimään miten itse toimisin jos olisin kyseisessä tilanteessa.  Grin Kukaan ei kysy "mikä hätänä" tms. no ihan ymmärrettävää..

http://www.vivas.fi/kasittamattoman-pelottava-kummituspila-kuvittele-itsesi-samaan-tilanteeseen/
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Gisella
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 27.11.2012 14:49:24 »

Siis hyi hemmetti! Cheesy oisin varmaan pyörtynyt  Grin

Mutta hieman mua ihmetyttää, kun jokainen kääntää selän "kummitukselle". Musta taas mikään ei olisi karmivampaa kuin selän kääntäminen. Silloinhan ei voi tietää yhtään mitä tapahtuu.
tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #2 : 27.11.2012 15:27:18 »

Hyi ällöä!  Enpä osaa sanoa miten itte huutaisin.  Vai meniskö jalaat alta.  Vois laittaa varoituksen, että ei heikkohermoisille.  Sydärin paikka.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Lilim*
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 27.11.2012 18:00:38 »

Se on jännä miten ensimmäinen refleksinomainen reaktio itselläni (ja joillakin tuossa hississäkin) on silmien peittäminen. Katsoin jonkun toisen pelästytysvideon jossa kuvaruutuun pomppasi yllättäen joku kirkuva monsterinaama, kädet läiskähti murto-osa sekunnissa silmille ennen kuin edes tajusin mitä tapahtui. Miten sitä ikinä voisi puolustautua miltään jos ensimmäisenä peittää silmät??  idiot2
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 27.11.2012 20:22:44 »

Mulle taas tuli ajatus, että tuohan on vaarallista! Siis onneksi en sattunut samaan hissiin tuon tytön kanssa...minun ensimmäinen reaktioni on toimia, ja olisin melko varma, että olisin noin säikytettynä ja nurkkaan ajettuna käynyt tuon työn kimppuun!! Shocked
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 28.11.2012 06:53:14 »

Niin minäkin varmaan alkushokin jälkeen...mutku se alkushokki olis varmaan se mänttääminen  Undecided Ai karmeeta.
Mutta siis joo, entäs jos joku noista ihmisistä olis saanu sydärin?!?!?
tallennettu
Gisella
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 28.11.2012 13:51:11 »

Toi on kyllä hyvin toteutettu, mutta vähän niillä rajoilla, että onko enää hauska...
tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
Yep
Vieras
« Vastaus #7 : 28.11.2012 15:13:07 »

Huh! Mulle riittäis jäädä hissiin jumiin.
Yhden vanhemman rouvan ilme oli jo valmiiksi muikea. Tuli tunne, että tiesi olevansa kamerassa  crazy2
tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #8 : 30.11.2012 16:42:43 »

Hissiin jääminen on kauhistus jo sellaisenaan. Kiva jos on seuraa siellä kopissa  buck2
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: