Olen viimein päässyt sisälle oman Venukseni ymmärtämiseen!Toivon, että tästä on apua kaikille, jotka tappelevat saman ongelman kanssa.
Luulen, että tärkeintä oman Venuksen ymmärtämisen suhteen on oppia rakastamaan ensin itseään, hyväksymään itsensä.Sen kun oppii, luulen, että pikkuhiljaa alkaa avautumaan muutkin Venuksen piiriin kuuluvat asiat, yksitellen.Sitähän hoetaan joka paikassa, että rakasta itseäsi ja niin edelleen, mutta ainakaan minulle ei ole aiemmin selvinnyt, mitä se oikeasti tarkoittaa.Minulle tämä on valjennut vasta, kun olen alkanut hokea itselleni, että MINÄ KELPAAN.
Olen ymmärtänyt, että minä kelpaan ei tarkoita sitä, että minä kelpaan sitten kun olen laihtunut kymmenen kiloa, sitten kun musiikkimakuni on tarpeeksi hyvä, sitten kun osaan kirjoittaa tarpeeksi hyvin, sitten kun aikaa on kulunut tarpeeksi.Minä kelpaan tarkoittaa sitä, että minä kelpaan juuri nyt, juuri tällä hetkellä, juuri sellaisena, kuin olen nyt.Totta kai saan ja minun kuuluu kehittää itseäni, mutta minun ei tarvitse tehdä sitä sen takia, että kelpaisin, vaan siksi, että se tuottaa minulle itselleni iloa ja onnistumisen tunnetta!Totta kai on mukavaa, jos muutkin sitä arvostavat ja saan kehuja toisilta, mutta se on toissijaista.Sen sijaan ensisijaista on se, että voin itse arvostaa itseäni ja kehua itseäni.
En osaa sanoa, onko tämä jokin yleinen perääntyvän Venuksen omistajien oppiläksy, mutta omalla kohdallani se ilmiselvästi on.Ja aika kauan sen tajuamiseen on mennyt, mutta nyt luulen vihdoin olevani oikeilla jäljillä.Astrologisesti tähän voisi kai liittää sen, että perääntyvä Venukseni lähti Progekartalla etenemään puoli vuotta sitten ja varmasti
-transiitillakin on näppinsä pelissä.Niin ja ehkä
on myös osallisena :
Anteeksi minäkeskeinen avautumiseni, mutta tuli vain sellainen olo, että pakko kirjoittaa ja jakaa tämä johonkin, että omat ajatukset selkenevät.Matkaa tämän asian sisäistämiseen vielä on, mutta hihat on kääritty ja kengät uusittu tuota matkaa varten
Jakakaa toki kokemuksianne!