Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vesimies (N) ja Vaaka (M) - tyttöystävä jätti..  (Luettu 4635 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
vaakamm
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 11.12.2012 15:12:39 »

Hei,

Olen siis itse mies ja vaaka horoskoopiltani. Ikää 28 vuotta. Seurustelin mahtavan vesimies -neitosen kanssa 3 vuotta ja nyt tiemme tuli päätökseen. Tyttöystävä päätti lähteä teille tuntemattomille syynä että hän kaipasi olla yksin. Hän oli 22.

En ensin huomannut tätä mutta hän oli selkeästi hauduttanut tätä ajatusta jo pidempään. En osannut oikein tulkita hänen puheitaan ja kysymyksiään matkan varrella oikein. Olen yhä rakastunut häneen enkä voi tunteilleni mitään. Tiemme erkanu pääasiassa sen takia että tyttöystävän koulutahti kiihtyi huimasti. Tämä ei olisi haitannut minua. Olisin tehnyt vaikka millaisen kompromissin kunhan saisin olla hänen kanssaan ja jakaa elämämme. Olisin odottanut yhteen muuttamista vaikka loppuun asti jos se siitä olisi kiinni. Nämä selitykset eivät auttaneet..

Lopuksi jäi vielä sellainen olo että stressi ja uupumus ajoi tyttöystäväni tähän päätökseen koska hän ei kuulostanut/vaikuttanut täysin varmalta ratkaisustaan mielestäni. Haluan selvittää vielä onko enää mitään mahdollisuuksia saada häntä takaisin. Tiedän että tällä toiminnalla saatan ajaa häntä vain kauemmaksi mutta en itse pysty jatkamaan elämääni ellen saa olla varma. Koimme yhdessä niin paljon ja kasvoimme yhdessä.

Onko kukaan ikinä onnistunut saamaan vesimies -naista takaisin vastaavan tilanteen jälkeen? Olen käsittänyt että vesimies on aika taipuvainen tekemään juuri tämän kaltaisen ratkaisun suhteen jossain vaiheessa.  Shocked
tallennettu
khanda
Kohtuuastroilija
**

..Tat Tvam Asi..

Profiili
« Vastaus #1 : 12.12.2012 06:04:58 »

En osaa vastata astrologisesta näkökulmasta, mutta omasta kokemuksestani voin sanoa sen verran että juurikin 20-22 ikäisenä useat ihmiset kokevat henkisen kasvupyrähdyksen ja yleensä suuren muutoksen omassa persoonassaan, ja se merkitsee sitä että vanhat asiat jäävät pois uusien tilalta. Voi siis olla että tyttöystäväsi on nyt vain eri ihminen mitä hän oli vuosi sitten, ja se tarkoittaa sitä että hän ei välttämättä enää tunne yhteyttä sieluusi. Ja jos et itse ole valmis kasvamaan ja kehittymään samaan tahtiin/sävellajiin niin sitten ei välttämättä ole paljoa tehtävissä. Keskustele asiasta, kysy suoraan, jottei se jää vaivaamaan sinua. Monet parisuhteet on tarkoitettu kestämään vain muutaman vuoden ajan, jonka aikana sielut tukevat toisiaan ja samalla myös oppivat toisiltaan, ja sen jälkeen tiet erkanevat. Se on täysin luonnollista. Tämän ymmärtäminen auttaa suhtautumaan mahdolliseen eroon paremmin, ja pääset tuskattomammin siirtymään eteenpäin ilman että jäät kiinni joihinkin mahdollisiin illuusioihin.. Mutta kaikki on tietenkin mahdollista, voi olla että palaatte yhteenkin, jos niin on tarkoitettu. Mutta uskon että sekin selviää keskustelemalla ja kuuntelemalla tarkasti mitä toisella on sisimmässään. En luottaisi siihen että näitä asioita voisi kuitenkaan ennustaa astrologian avulla, on parempi opetella itse tulkitsemaan tilanteita, kuunnella oman Sielunsa ääntä ja viisautta, ja pyrkiä sen kautta tekemään oikeat ratkaisut parhaasi mukaan.

Onnea.
tallennettu
vaakamm
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 12.12.2012 06:46:31 »

Ymmärrän sen ja jos näin on niin jatkan matkaani. Sitä ennen en voi jättää mitään kuitenkaan sattuman varaan koska olen luonteeltani sinnikäs  Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 13.12.2012 07:19:10 »

Tjaaa.
Minä näin vesimiesnaisena voisin yrittää vastata jotain. Älä kuitenkaan ota mitään minään ehdottomana totuutena tässä, nämä ovat pelkästään pohdintaa sen pohjalta, että kerrot naisen olevan vesimies, ja kuten yllä sanottiin, astrologisesti ei voi tälläviissiin asioita kiveen kirjoittaa.
Mutta sanoisin, että tee tunteesi selväksi, ja tee selväksi, että annat naisen mennä. Annat mennä, jos hän sitä tarvitsee, mutta tulet rakastamaan ikuiseti siitä huolimatta...ja sitten todellakin annat hänen olla..lähetä vaikka viesti jouluna ja syntymäpäivänä. Vain päästämällä irti ja antamalla hänelle sen vapauden jota hän oikeasti tuntee  kaipaavansa, voit saada hänet takaisin. Kaikki rimpuilu hänen suuntaansa ja kiinnipiämisensä ajaa häntä vain kauemmas.
Suosittelen että alat elää elämääsi eteenpäin mahdollisuuksiesi mukaan, pikkuhiljaa...elämä kantaa, ja tuo eteen jotain uutta ja tärkeää...ja ehkäpä joskus samaa vanhaa ja ihanaa Wink
tallennettu
vaakamm
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 13.12.2012 20:43:52 »

Kiitos vastauksista. Näin minä myös teen. Ja jätän loput kohtalon käsiin mikäli tiemme vielä joskus risteävät. Ikinä en tätä rakkautta pysty unohtamaan  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: