Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuinka sovimme yhteen?  (Luettu 4928 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Raitapaita leijona
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 17.12.2012 00:21:57 »

Hei!

Teidän astrolaisten näkemyksiä kysyisin, että kuinka uskotte sopivan yhteen, kun naisella on aurinko;leijona, kuu:oinas ja nousu:neitsyt. Miehellä taas on aurinko:kalat, kuu:kauris ja nousu:rapu. Itse olen siis tämä nainen, ja tapailemani mies omaa nuo "vetisemmät" merkit. Todella ihastunut olen kyseiseen mieheen, ja erittäin hyvin juttuun tullaan. Vitsiä lentää puolin ja toisin, helppo olla ja keskustella, mutta toisaalta ne hiljaiset hetketkään eivät haittaa. Noin astrologisessa mielessä emme ehkä ole ne kaikkein sopivimmat kumppanit, mutta mitä olette mieltä? Smiley

tallennettu
khanda
Kohtuuastroilija
**

..Tat Tvam Asi..

Profiili
« Vastaus #1 : 17.12.2012 00:57:36 »

Ei kannata miettiä liikaa astrologisesta näkökulmasta, se toimii vain yhtenä tienviittana..
Ota rauhassa, hiljennä mielesi ja kuuntele sisimpääsi, syvältä kumpuavia ajatuksiasi ja tunteitasi.. jos tunnet epäröintiä, tiedosta se, ja yritä selvittää mistä se johtuu.
Sielujen 'synkkaus' on vähintään yhtä tärkeää kuin persoonallisuuksien harmonia, uskoisin että se yhteensopivuus kyllä ilmoittaa sitten itsestään  Wink
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 17.12.2012 10:44:45 »

No eihän tämä ihanteellisen yhdistelmä ole astrologisessa mielessä, mutta voi silti käytännössä toimia. Mahdolliset ongelmat näkyvät varmasti eniten konfliktitilanteissa, missä kuvittelisin miehen olevan vetäytyvä, hautova ja ehkä pitkävihainen, kun taas sinä näyttäisit olevan huomattavasti suoraviivaisempaa, dramaattisempaa ja lyhytvihaisempaa tyyppiä.

Jos kuitenkin miehen aurinko osuu sinun 7. huoneeseen, niin se on vahvaa parisuhdeliimaa näin astrologisessa mielessä.
« Viimeksi muokattu: 17.12.2012 11:24:43 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 18.12.2012 13:31:07 »

Juu samaa mieltä, mut toisaalta tää on astrofoorumi Smiley Ihanne mun mielestä olis, että täällä keskusteltais asioista astrologian kannalta ja kaikki ymmärtäis, että tämä on yks tapa lähestyä asioita. Mut niin, sehän siinä on kun ei tiedä miten asiat toisessa päässä otetaan vastaan...
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 19.12.2012 09:43:22 »

Heips!

Minä huomaan tuon miehen kanssa semmoisa jänniä juttuja...kannattaa tosiaan katsella muutakin kuin ihan vaan synastriaa..elementtejä ja huoneita yms.

Minä olen  aurinko vesimies  kuu oinas  askendentti  jousimies nousuolmu rapu.
Hän  aurinko kauris  kuu kaksoset  askendentti jousimies noususolmu leijona.

Hänellä on vahva 11 huoneen Uranus joka siis on aurinkomerkkini hallitsija.
Minulla taas on vahva 10 huoneen Saturnus, joka on hänen aurinkomerkkinsä hallitsija.
Minun kuuni on oinaassa, jonka huone on ykkönen, joka taas on hänen kartallaan hallitseva huone. Ja kuuni on kolmosessa, joka taas on hänen kuumerkkinsä; kaksosten huone.
Sama nousu tietenkin on yhteensopivuutta lisäävä; väljä yhtymä.
Minun noususolmuni on hänen aurinkonsa oppositiomerkissä ravussa, ja hänen nousuolmunsa minun aurinkoni opositiomerkissä leijonassa.

Minulla aurinko on kiinteä ilma, kuu johtava tuli ja nousu muuttuva tuli.
Hänellä aurinko johtava maa, kuu muuttuva ilma ja nousu muuttuva tuli.
Eli hänellä kaikkia elementtejä noissa, minulla kaikkia laatuja.
Tasoittaako se sitten?

Molemmilla Neptunus ykkösessä, hänellä nousulla.
Ja kummallakin Merkurius vesimiehessä.

Ja varmaan vielä paljon muutakin tuommoista natsaavaa olisi löydettävissä, mutta nämä nyt sen kummemmin tonkimatta.

Ah, ja asia, jota olen miettinyt...miehellä on Kuu siellä kaksosissa vitoshuoneessa oppositiossa Uranukseen  buck2 buck2
Hankala kapistus, se on todettu.
Mutta koska minäkään en missään nimessä ole mikään stabiili persoona, ja muuttuilen suuntaan jos toiseenkin ennenkö itse edes tiedän sitä, niin ehkä se on ihan kohdallaan, kun haasteista vain selvitään?

« Viimeksi muokattu: 19.12.2012 10:17:26 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Raitapaita leijona
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 26.12.2012 21:51:20 »

Kiitän paljon vastauksista!  Smiley
 En toki mieti näitä hommia pelkästään astrologian mukaan, vaan luotan aina täysin pelkkiin omiin tunteisiin.  Smiley Astrologia juttuja on vaan niin mukava miettiä ja pohtia, niihin liikaa takertumatta.  Smiley
Lilli, luulenpa että osut oikeaan noissa luonnekuvauksissa. Tai ainakin minä olen täysin kuvailemaasi tyyppiä. Taitaapa mieskin olla.  Wink
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: