Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Astrothemen hauskoja toimintoja  (Luettu 3643 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« : 20.12.2012 18:29:26 »

www.astrotheme.com on paitsi hyvä julkkiskarttojen lähde, myös ihan monipuolinen työväline karttojen tutkiskeluun ja vertailuun.

Oletteko koskaan kokeilleet etsiä sieltä julkimoa, jonka kartta muistuttaa mahdollisimman paljon omaanne? Kriteerejä voi asettaa paljonkin, mutta hirmu tiukalla haulla ei niin sanotusti jää paljonkaan "luita kouraan".

Eli täsmähakuja voi tehdä kohdasta Search by astrological Criteria. Kohta löytyy etusivun vasemmasta laidasta, missä on paljon muutakin kivaa. Siitä avautuu tämmöinen sivu, johon voi asettaa planeettojen merkin, asteen, huoneen ja huoneiden kärjen merkit. Kuhunkin kriteerikohtaan voi täyttää vain yhden tekijän, jonka jälkeen näpäytetään kohtaa Add/subtract a criterion, jonka jälkeen siihen voi täyttää toisen tekijän jne.

Itse olen tehnyt haun omalla Auringolla, Kuulla ja nousumerkillä ja kyllähän näilläkin tiedoilla löytyy jonkinlaisia samaistumiskohteita: pari kolme astrologi-kirjailija-toimittajaa ja yksi 100- vuotiaaksi elänyt naisegyptologi ja antropologi, joka oli vahvasti kallellaan wiccaan. Viimeksi mainittu henkilö on mielestäni jopa minun näköiseni, tai kuvittelisin olevani saman näköinen joskus 60-70-vuotiaana.

Kokeilkaapa, mitä teillä tarttuu haaviin.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Downtempo
Vieras
« Vastaus #1 : 21.12.2012 00:37:22 »

Joskus ton löysin, kun yritin etsiä "astrofaceja" ja päädyin tohon sivustoon. Jotain yhtäläisyyksiä löytyi ja taas jotain niin ei todellakaan yhtäläisyyksiä. Mitkä sitten onkaan ne "päätekijät" ulkonäköön tai ylipäätään piirteet mitkä heijastuu persoonaan jne... Muutkin hyvin aspektoituneet planeetat.  :Smiley
tallennettu
mehmet
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 21.12.2012 21:07:27 »

Mulle osui Claudia Schiffer (juu, olemme hyvin samannäköisiä, äkkiseltään kadulla sekoittaa, että perhana Claudiakos se siinä menee, mutta ei, minä se vain olen minä, mehmet...)

Claudialla kuten mullakin  aurinko neitsyt, AC  skorpioni, MC  leijonamerkurius  neitsyt, jupiter  skorpioni ja  neptunus 1. huoneessa  skorpioni.

kuu ja  venus ovat meillä eri merkeissä, että ehkä sitten siitä johtuu, että Claudia on huippunaisellinen huippumalli mutta mä en.  2funny Claudialla  venus vaaka:ssa  aspect_tri  kuu kaksoset

Claudian mars  leijona  aspect_con MC. Tuo varmaan rutkasti esiinpunkemisen tarvetta estradeille. Joka tapauksessa aina olen jotenkin salaa Claudiaa ihaillut, teinistä lähtien. Kiss
tallennettu

Aur, Merk, Mars Neitsyt
AC + Venus + Jup Skorpioni
Kuu Vesimies
kosmonautti
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 22.12.2012 10:47:41 »

Mielenkiintoiset sivut -olen joskus aiemminkin kurkannut.  askendentti  aurinko  kuu  ja sitten venus ja  merkurius hauilla 'samiksii': Kuningatar Victoria, Aleksandra Feodorovna ja Steffi Graf.  Tongue

Mielenkiintoista se, että Aleksandrahan on tuon Viktorian tyttärentytär, eikös! Molemmilla  askendentti  aurinko ja  kuu  kaksoset sekä  merkurius  harka.

Raa raa Rasputin... smitten
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: