www.astrotheme.com on paitsi hyvä julkkiskarttojen lähde, myös ihan monipuolinen työväline karttojen tutkiskeluun ja vertailuun.
Oletteko koskaan kokeilleet etsiä sieltä julkimoa, jonka kartta muistuttaa mahdollisimman paljon omaanne? Kriteerejä voi asettaa paljonkin, mutta hirmu tiukalla haulla ei niin sanotusti jää paljonkaan "luita kouraan".
Eli täsmähakuja voi tehdä kohdasta Search by astrological Criteria. Kohta löytyy etusivun vasemmasta laidasta, missä on paljon muutakin kivaa. Siitä avautuu
tämmöinen sivu, johon voi asettaa planeettojen merkin, asteen, huoneen ja huoneiden kärjen merkit. Kuhunkin kriteerikohtaan voi täyttää vain yhden tekijän, jonka jälkeen näpäytetään kohtaa Add/subtract a criterion, jonka jälkeen siihen voi täyttää toisen tekijän jne.
Itse olen tehnyt haun omalla Auringolla, Kuulla ja nousumerkillä ja kyllähän näilläkin tiedoilla löytyy jonkinlaisia samaistumiskohteita: pari kolme astrologi-kirjailija-toimittajaa ja yksi 100- vuotiaaksi elänyt naisegyptologi ja antropologi, joka oli vahvasti kallellaan wiccaan. Viimeksi mainittu henkilö on mielestäni jopa minun näköiseni, tai kuvittelisin olevani saman näköinen joskus 60-70-vuotiaana.
Kokeilkaapa, mitä teillä tarttuu haaviin.