Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kolme sormusta kateissa, apuaa, näkiskö kukaa missä ovat?  (Luettu 7397 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Sianne
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 22.12.2012 18:36:02 »

Eli viikon ovat olleet kateissa, annoin tyttöni niitä katsoa ja unihdin ne samantien. Kaksi kultaista ja yksi hopeinen, toisessa kultaisessa on pieni timantti. Olen ettinyt kaikki paikat ei löydy, tyttö ei muista mihin ne laitto. Sattuisko joku näkee missä ne vois olla. Tietty roskis on yks paikka Sad

Kiitos!!
tallennettu

aurinko jousimies 5.huone, kuu oinas 9.huone, Asc leijona, kuunvaihe rapu
khanda
Kohtuuastroilija
**

..Tat Tvam Asi..

Profiili
« Vastaus #1 : 22.12.2012 18:59:28 »

En ole selvännäkijä, mutta pienillä lapsilla voi olla tapana laittaa esineitä omituisiin paikkoihin ja rakoihin, esim. lämpöpatterin väliin, tv:n alle, kirjojen väliin/päälle, astioihin/rasioihin, kukkaruukkuun/maljakkoon, lelulaatikkoon, sohvatyynyjen alle, ruokailuvälineiden sekaan, jonnekin matalalle mihin vain sattuvat ylettymään.. imuri kannattaa tsekata myös jos olet imuroinut tässä viikon aikana.

Yksi vaihtoehto olisi antaa lapselle jokin samanlainen koru tms. ja seurata sivusta miten hän sillä leikkii, mihin kuljettelee ja piilottaa.. samalla voi löytyä sormustenkin kätkö.
« Viimeksi muokattu: 22.12.2012 19:01:23 kirjoittanut khanda » tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 22.12.2012 21:57:12 »

En mäkään nää, mutta edellisestä tuli mieleen, että pikkuvelikin oli parivuotiaana sellanen, että aina uloslähtiessä sai kaivella kenkien kärjistä (matalalla olevien takkien hupuista ja niistä patterien väleistä) niin pikkuautoja kuin värikyniäkin, tai mitä nyt sattui käsiinsä saamaan. Lapsi vaan tallustaa ympäriinsä 'aha-kolo-jee, puotanpa, hups, pöh-*unohdus*-lallallalla-töms töms- äitiii' jne.

Jotkut tavarat katoavat selittämättömiin kvanttipiiloihin syystä tai toisesta. Itellä hukkui tuossa kolme samaan aikaan hankittua korvakorua peräjälkeen, kaipailisin kyllä jo kovin.
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
khanda
Kohtuuastroilija
**

..Tat Tvam Asi..

Profiili
« Vastaus #3 : 23.12.2012 00:12:56 »

Lapsi vaan tallustaa ympäriinsä 'aha-kolo-jee, puotanpa, hups, pöh-*unohdus*-lallallalla-töms töms- äitiii' jne.

Täydellisen osuva kuvaus lapsen mielenmaailmasta Cheesy Cheesy

Kadonneet korvikset mahdollisesti lavuaarissa?  Undecided

Ja tosiaan ne sormukset (ja miksei korviksetkin) on saattanut kulkeutua vaatteiden mukana pyykkikoriin, tai pesukoneen vedenpoistosysteemiin asti..sieltä ne napit ja kolikotkin yleensä löytyy.
tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 23.12.2012 01:45:25 »

Eli viikon ovat olleet kateissa, annoin tyttöni niitä katsoa ja unihdin ne samantien. Kaksi kultaista ja yksi hopeinen, toisessa kultaisessa on pieni timantti. Olen ettinyt kaikki paikat ei löydy, tyttö ei muista mihin ne laitto. Sattuisko joku näkee missä ne vois olla. Tietty roskis on yks paikka Sad

Kiitos!!

Improvisoin parissa minuutissa meditaatiotekniikan, joka tuskin auttaa, mutta eipä se kai ota jos ei annakaan:

Istu mukavasti, mieluiten jossakin joogaistunnassa, jos sellainen luontuu helposti. Sulje silmät ja hengittele rauhallisesti
noin minuutin verran. Vedä sitten hyvin hitaasti nenän kautta henkeä sisäänpäin, ja samalla ikäänkuin kuiskaat
itsellesi mielessäsi: "sormus". Toista tuota niin kauan kuin tuntuu mukavalta, tai tulee mieleen jokin idea
siitä, missä sormukset voisivat olla...

:Smiley
tallennettu
xjam
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 29.12.2012 21:32:08 »

Minä olen pyytänyt enkeleiltä apua, jos olen jotain hukannut. Aina on löytynyt. Sanon vain mielessäni "Hei enkelit olen (taas) hukannut jotain, olkaa hyvät ja kääntäkää nenäni oikeaan suuntaan. Kiitos." Sitten vaan harhailen ympäri kämppää ja katselen mahdollisiin ja mahdottomiin paikkoihin. Sitten se vaan osuu yllättäen silmään. Onnea etsintöihin!
tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 29.12.2012 23:08:48 »

Joo voi pyytää, mut joskus niillä on jotain mystisiä syitä, ettei sun anneta löytääkäään angel
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Thuileann
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 30.12.2012 20:37:35 »

Etsisin sieltä Mordorin suunnalta. Wink

Ei vaiskaan. Mulla välkkyy matto mielessä. Onko pitkä"karvaisia" mattoja johon olisi voinut sormus kilahtaa? Tai matonalusia katsottu?

Itse joskus löysin serkkuni kihlasormuksen jääkaapista voirasian päältä. Se oli yhtä aikaa tosi looginen ja tosi epälooginen paikka.
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #8 : 31.12.2012 17:00:09 »

Kiitos!!

Improvisoin parissa minuutissa meditaatiotekniikan, joka tuskin auttaa, mutta eipä se kai ota jos ei annakaan:

Istu mukavasti, mieluiten jossakin joogaistunnassa, jos sellainen luontuu helposti. Sulje silmät ja hengittele rauhallisesti
noin minuutin verran. Vedä sitten hyvin hitaasti nenän kautta henkeä sisäänpäin, ja samalla ikäänkuin kuiskaat
itsellesi mielessäsi: "sormus". Toista tuota niin kauan kuin tuntuu mukavalta, tai tulee mieleen jokin idea

!!!

Olen tässä 2 viikkoa etsinyt tuskissani yhtä laturia. Pyytänyt enkeleiltä apua, etsinyt, miettinyt pääni puhki - käynyt jopa lähikorttelin kahvilassa tarkistamassa, etten olisi vaan jättänyt sinne.

Testasin tota juttua ja olin jo tuskastua kun meditoidessani ei tullut mitään ideoita. Päätin sitten ottaa vaan energiakehon puhdistuksen kannalta koko jutun ja kun nousin ylös kävelin automaattisesti miettimättä mitään yhden kulhon luo ja -
Siellähän se laturi oli!

Kiitos siis vinkistä - tämä jäi mieleen. Smiley

/A
tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 31.12.2012 18:16:19 »

Kiitos!!

!!!

Olen tässä 2 viikkoa etsinyt tuskissani yhtä laturia. Pyytänyt enkeleiltä apua, etsinyt, miettinyt pääni puhki - käynyt jopa lähikorttelin kahvilassa tarkistamassa, etten olisi vaan jättänyt sinne.

Testasin tota juttua ja olin jo tuskastua kun meditoidessani ei tullut mitään ideoita. Päätin sitten ottaa vaan energiakehon puhdistuksen kannalta koko jutun ja kun nousin ylös kävelin automaattisesti miettimättä mitään yhden kulhon luo ja -
Siellähän se laturi oli!

Kiitos siis vinkistä - tämä jäi mieleen. Smiley

/A

Kappas vain!

Perustelen lyhyesti tuota ideaa sisäänpäinhengittämisen aikana tapahtuvasta "sanjamasta" (Patañjalin joogatermi "saMyama").

Luullakseni ainakin joillakin yksilöillä "verbaalinen ajattelu" aktivoi turhan voimakkaasti puhekeskusta,
jos sellaista nyt sitten edes onkaan, per viime aikainen aivotutkimus. Tuli mieleen sellainen
idea, että jos tietoisen, pelkästä tajunnanvirrasta erottuvan, verbaalisen ajatuksen aktivoi
sisäänhengityksen aikana (jolloin puhuminen on jokseenkin luonnotonta), se saattaa puolestaan aktivoida aivot jotenkin kokonaisvaltaisemmin parantaen siten kenties esim. intuition tehoa. Tai sitten ei...

Shocked
tallennettu
HansuRanta
Satunnainen astroilija
*

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 01.01.2013 00:47:27 »

Hei!

Sormukset ovat tippuneet jonnekin. Siivouksen yhteydessä. Eivät siis välttämättä enää siellä mihin tyttö ne on käsistään laskenut.
Ne ovat jonkun alla. Voisi olla jopa lumipeite, eli mattotelineen alustat, matka mattotelineille, roskisten alustat  tms. voivat olla paikkoja mistä ne löytyvät.

Toivottavasti löytyy Smiley
T: Hansu
tallennettu
Sianne
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #11 : 11.01.2013 05:37:06 »

Hei kiitos kaikille avusta!! Eilen menin nukutetaan lapsia ja yhtäkkiä pojalla oli kädessä hopeinen sormukseni, pikaisen hakemaan sen ja jostain syystä, liekö hän rajoittanut petauspatjaansa, löysit loput kateissa olleet sormukset sieltä! Hurraa, olin jo tässä pari päivää sitte kyllä nostella Pietaria laittaessani sinne tyynyjä kohokkeeksi, mutta miks en nähnyt sormuksia??

Kiitos kaikille, electric sun ja HansuRanta menivät lähimmäksi arvailuissa/ tiedoissa, pojan parka, kun on sellainen valkeapohjainen Smiley Smiley Voi kiitos! Kaikille!!!!
tallennettu

aurinko jousimies 5.huone, kuu oinas 9.huone, Asc leijona, kuunvaihe rapu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: